zetor napsal:
Díky za veše názory.Ještě bych měl jeden dotaz.Nevíte jak přidělat hliníkový topcase na capouše? Nikde jsem nenašel držák topcase. Třeba Bystřa by nevěděl? (mimochodem Begry si pak chci na své cenduro koupit).
vrtacka a srouby, jinak nevim...
XL 1000V Varadero(zebra)
No k tomu Cápovi, jezdil jsem vždy japončíky, FB 954, FB 900, cbr 600 r, a z fin důvodů jsem koupil mastodonta ETV 1000 r.v. 01. Mouchy to má ale jen doporučuji. Svezení je super, kde se hrabe předražený Bavec, je to motka jako každá jiná. Mám tam najeto 50tis a předchozí majitel na vše sral. Takže komplet čistka celého mota. Spoustu úprav jsem provedl a řeknu jedno. Takové emoce a palba dvouválu do L je radost. Po vsunutí K/N filtru jede od 2500 ot/min jak z praku. Musí se více řadit oproti BMW ale to právě miluju. Vyklepnu nejednu sportku. Má menší náklonový úhel oproti sportce, na kolínko to nejde mám odřené stupačky. Váha na místě děs ale jak se pohne je to koloběžka s velkou lehkostí ovládání. JInak mi nejde ukazatel celkových km, vše se dá sehnat velmi lehce na této adrese
http://www.af1racing.com/store
do 10ti dnů to máš doma. Velmi nedoceněná motka, za ty prachy nic lepšího neseženeš. JInak je tam motor s RSV Mile, seškrcený na 98koní. POkud měníš olej, filtr, tě to přežije. Co se týče jízdy v terénu je potřeba silnější pružiny, třeba Hyperpro jak dopředu tak dozadu. KTM to není to je hard motka, kde ty po 1000 km na capu si půjdeš zahrát fotbálek a ten na KTMce se ani pořádně nevy****, Takže záleží co chceš. To co zvládne BMW tak lehce i Capouš. POkud jsou dotazy ke Kápovi pomůžu pokud budu moct a znát. Takže tak
Upravil blejdamint dne 29-08-2013 15:02
blejdamint napsal:
No k tomu Cápovi, jezdil jsem vždy japončíky, FB 954, FB 900, cbr 600 r, a z fin důvodů jsem koupil mastodonta ETV 1000 r.v. 01. Mouchy to má ale jen doporučuji. Svezení je super, kde se hrabe předražený Bavec, je to motka jako každá jiná. Mám tam najeto 50tis a předchozí majitel na vše sral. Takže komplet čistka celého mota. Spoustu úprav jsem provedl a řeknu jedno. Takové emoce a palba dvouválu do L je radost. Po vsunutí K/N filtru jede od 2500 ot/min jak z praku. Musí se více řadit oproti BMW ale to právě miluju. Vyklepnu nejednu sportku. Má menší náklonový úhel oproti sportce, na kolínko to nejde mám odřené stupačky. Váha na místě děs ale jak se pohne je to koloběžka s velkou lehkostí ovládání. Co se týče motoru, má to hydroštelung. Ventily se ani po 50tisících nehnuly, jezdí v republice borec se 120ti tisíci km. JInak mi nejde ukazatel celkových km, vše se dá sehnat velmi lehce na této adrese
http://www.af1racing.com/store
do 10ti dnů to máš doma. Velmi nedoceněná motka, za ty prachy nic lepšího neseženeš. JInak je tam motor s RSV Mile, seškrcený na 98koní. POkud měníš olej, filtr, tě to přežije. Co se týče jízdy v terénu je potřeba silnější prožiny, třeba Hyperpro jak dopředu tak dozadu. KTM to není to je hard motka, kde ty po 1000 km na capu si půjdeš zahrát fotbálek a ten na KTMce se ani pořádně nevy****, Takže záleží co chceš. To co zvládne BMW tak lehce i Capouš. POkud jsou dotazy ke Kápovi pomůžu pokud budu moct a znát. Takže tak
docela jsem se zasmál při čtení
jinak tady asi nenajdeš moc kamarádů podle Tvého prvního a zároveň posledního příspěvku
If you see the flash, it's already too late
Pod názor blejdaminta se můžu jen podepsat A tyto zkušenosti mám na rozdíl od většiny účastníků diskuze podloženy cca70.000 ujetými kilometry na všech druzích povrchů kromě pouště.
Upravil PavelETV dne 24-01-2011 07:11
Já myslím že popis Kapouše dobrý, je to pěkná a zajímavá motka
jinak teda hodnocení KTM nevím, nevím ...kolik jsi na LC8 najel?
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
PavelETV napsal:
Pokud jsou schopni doložit, že je skutečně po prvním majiteli a sedí i kilometry tak se toho neboj. Za ty peníze hodně dobrá koupě.
shodou okolností sem na tenhle inzerát volal hned dvě hodiny po vložení na TIPMOTO a už sem byl 3.
potom tam měli toho s ABS v černý barvě. Vzal sem dodávku a jel do Třebu. Po konstatování majitele šopu, že motorka je naprosto v pořádku ( já viděl načechranej chladič, olejovou nádobku natlačenou a obtištěnou na motoru, kotouče sjetý napadrť po 28000 km ) jsem z nechutí a konstatováním, že " sem už teda nikdy" odjel domů
PavelETV napsal:
Pokud jsou schopni doložit, že je skutečně po prvním majiteli a sedí i kilometry tak se toho neboj. Za ty peníze hodně dobrá koupě.
shodou okolností sem na tenhle inzerát volal hned dvě hodiny po vložení na TIPMOTO a už sem byl 3.
potom tam měli toho s ABS v černý barvě. Vzal sem dodávku a jel do Třebu. Po konstatování majitele šopu, že motorka je naprosto v pořádku ( já viděl načechranej chladič, olejovou nádobku natlačenou a obtištěnou na motoru, kotouče sjetý napadrť po 28000 km ) jsem z nechutí a konstatováním, že " sem už teda nikdy" odjel domů
Ten Raid podle foto nevypadal špatně,ale když jsem viděl tu černou.... Něco strašnýho.....Celá matná-přední boky v lesklý barvě-to se samozřejmě nikdy nedělalo...no hroznej popel....Halvně že píšou první majitel a v super stavu.....takže tento prodejce opravdu ne...!!!
PavelETV napsal:
Pokud jsou schopni doložit, že je skutečně po prvním majiteli a sedí i kilometry tak se toho neboj. Za ty peníze hodně dobrá koupě.
shodou okolností sem na tenhle inzerát volal hned dvě hodiny po vložení na TIPMOTO a už sem byl 3.
potom tam měli toho s ABS v černý barvě. Vzal sem dodávku a jel do Třebu. Po konstatování majitele šopu, že motorka je naprosto v pořádku ( já viděl načechranej chladič, olejovou nádobku natlačenou a obtištěnou na motoru, kotouče sjetý napadrť po 28000 km ) jsem z nechutí a konstatováním, že " sem už teda nikdy" odjel domů
tak musím se tu smát... kolega z práce právě toho černého o vejkendu koupil.. se slovy že je překrásnej a opravdu mazel..byl prý sice plesklej nevím do čeho nepamatuju si ale povídal jak překrásně je to opraveno že by nikdo nic nepoznal no tak to jsem pak zvědav až ho uvidím jak z jara bude vypadat
jinak odnich si kouil už varana teď tam je taky k prodeji za 89 tis tuším.měl jsem ho možnost vyměnit za svého bejvalého alpa + nějaký dopatek..měl jsme ho půjčenýho a musím říct že větší střep jsme taky neviděl..motorka táhla na levou stranu jak prase.při normální jízdě jsme moc nepociťoval jen jak mě pořád bolí pravá ruka.když se ale mašina vzala u huby nedalo se to udržet ve směru.. nemakal tachák a tak divně plavala.nakonec si jí tam dal na reklamačku..zppráva z reklamačky táhnutí způsobeno kufrem + není to supersport motorka se má držet oběma rukama..na rám na pravou stranu dano olověné závaží jo a motorka tam stála v servise od loňského listopadu.tacho nějak opraveno a kdesi cosi. závěr varana tam nechal na prodej a vzal caponorda..by mě zajímal ozda si pomohl
opravdu od nich bych taky nechtěl ani houno když to tak čtu a od něj jsme poslouchal
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občane
PavelETV napsal:
Pokud jsou schopni doložit, že je skutečně po prvním majiteli a sedí i kilometry tak se toho neboj. Za ty peníze hodně dobrá koupě.
shodou okolností sem na tenhle inzerát volal hned dvě hodiny po vložení na TIPMOTO a už sem byl 3.
potom tam měli toho s ABS v černý barvě. Vzal sem dodávku a jel do Třebu. Po konstatování majitele šopu, že motorka je naprosto v pořádku ( já viděl načechranej chladič, olejovou nádobku natlačenou a obtištěnou na motoru, kotouče sjetý napadrť po 28000 km ) jsem z nechutí a konstatováním, že " sem už teda nikdy" odjel domů
tak musím se tu smát... kolega z práce právě toho černého o vejkendu koupil.. se slovy že je překrásnej a opravdu mazel..byl prý sice plesklej nevím do čeho nepamatuju si ale povídal jak překrásně je to opraveno že by nikdo nic nepoznal no tak to jsem pak zvědav až ho uvidím jak z jara bude vypadat
jinak odnich si kouil už varana teď tam je taky k prodeji za 89 tis tuším.měl jsem ho možnost vyměnit za svého bejvalého alpa + nějaký dopatek..měl jsme ho půjčenýho a musím říct že větší střep jsme taky neviděl..motorka táhla na levou stranu jak prase.při normální jízdě jsme moc nepociťoval jen jak mě pořád bolí pravá ruka.když se ale mašina vzala u huby nedalo se to udržet ve směru.. nemakal tachák a tak divně plavala.nakonec si jí tam dal na reklamačku..zppráva z reklamačky táhnutí způsobeno kufrem + není to supersport motorka se má držet oběma rukama..na rám na pravou stranu dano olověné závaží jo a motorka tam stála v servise od loňského listopadu.tacho nějak opraveno a kdesi cosi. závěr varana tam nechal na prodej a vzal caponorda..by mě zajímal ozda si pomohl
opravdu od nich bych taky nechtěl ani houno když to tak čtu a od něj jsme poslouchal
Tak to je dobrá náhoda....No na fotkách vypadal fakt hodně nehezky...myslím že byl vyválenej z obou stran.Jinak tento krámek vyzerá hodně nespolehlivě.A ten Capo Rally raid jim tam stojí pořád.Když jsem jim tam volal asi po 3h co to tam vložili tak už měli 5 zájemců a jednoho skorokupce......takže to asi žádná bomba taky nebude.No nic....problém se zajetím do motogaráže do který musím přes autogaráž jsem vyřešil...(byly úzká futra 90-tky...) tak jsem je přez tátův odpor vyboural a narval tam stovky,takže už s bágem projedu.=pokud se nějaký opravdu pěkný Capo nenajde,tak jdu do R1150GS a myslím že chybu neudělám.Tak nějak vnitřně se pořád toho Caponorda bojím... Kdyby jste někdo věděl o pěkném 1150GS tak dejte vědět
PavelETV napsal:
Pokud jsou schopni doložit, že je skutečně po prvním majiteli a sedí i kilometry tak se toho neboj. Za ty peníze hodně dobrá koupě.
shodou okolností sem na tenhle inzerát volal hned dvě hodiny po vložení na TIPMOTO a už sem byl 3.
potom tam měli toho s ABS v černý barvě. Vzal sem dodávku a jel do Třebu. Po konstatování majitele šopu, že motorka je naprosto v pořádku ( já viděl načechranej chladič, olejovou nádobku natlačenou a obtištěnou na motoru, kotouče sjetý napadrť po 28000 km ) jsem z nechutí a konstatováním, že " sem už teda nikdy" odjel domů
tak musím se tu smát... kolega z práce právě toho černého o vejkendu koupil.. se slovy že je překrásnej a opravdu mazel..byl prý sice plesklej nevím do čeho nepamatuju si ale povídal jak překrásně je to opraveno že by nikdo nic nepoznal no tak to jsem pak zvědav až ho uvidím jak z jara bude vypadat
jinak odnich si kouil už varana teď tam je taky k prodeji za 89 tis tuším.měl jsem ho možnost vyměnit za svého bejvalého alpa + nějaký dopatek..měl jsme ho půjčenýho a musím říct že větší střep jsme taky neviděl..motorka táhla na levou stranu jak prase.při normální jízdě jsme moc nepociťoval jen jak mě pořád bolí pravá ruka.když se ale mašina vzala u huby nedalo se to udržet ve směru.. nemakal tachák a tak divně plavala.nakonec si jí tam dal na reklamačku..zppráva z reklamačky táhnutí způsobeno kufrem + není to supersport motorka se má držet oběma rukama..na rám na pravou stranu dano olověné závaží jo a motorka tam stála v servise od loňského listopadu.tacho nějak opraveno a kdesi cosi. závěr varana tam nechal na prodej a vzal caponorda..by mě zajímal ozda si pomohl
opravdu od nich bych taky nechtěl ani houno když to tak čtu a od něj jsme poslouchal
Tak to je dobrá náhoda....No na fotkách vypadal fakt hodně nehezky...myslím že byl vyválenej z obou stran.Jinak tento krámek vyzerá hodně nespolehlivě.A ten Capo Rally raid jim tam stojí pořád.Když jsem jim tam volal asi po 3h co to tam vložili tak už měli 5 zájemců a jednoho skorokupce......takže to asi žádná bomba taky nebude.No nic....problém se zajetím do motogaráže do který musím přes autogaráž jsem vyřešil...(byly úzká futra 90-tky...) tak jsem je přez tátův odpor vyboural a narval tam stovky,takže už s bágem projedu.=pokud se nějaký opravdu pěkný Capo nenajde,tak jdu do R1150GS a myslím že chybu neudělám.Tak nějak vnitřně se pořád toho Caponorda bojím... Kdyby jste někdo věděl o pěkném 1150GS tak dejte vědět
Takže co jsem tady přečetl to je hodně nadsazený
Jinak něco techniky:
Rally raid ...oproti normálu
Výbava padací rámy pod motorem a šustplech síla cca 4mm
Zadní tlumič Sachs štelování jako BMW plus plyn
Předek nastavitelnej utlum .....o 3cm delší zdvihy
řidítka a nástavec na ně v základu
Osobně mě ergonomicky vyhovuje víc jak BMW 1150
Při jízdě ve stoje není třeba dokupovat další udělátka v podstatě jde brzdit i řadit ne jak u BMW
Motor nesrovnatelný s BMW je to prostě jinde
Se závadama Vás budu pruběžně seznamovat
Je tam jiný relé dobíjení vyměměno za český ...předchozí majitel
Najeto má 24000 km prej teda