| Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? | 
| blejdamint | Přidané 13-07-2016 10:42 | 
| Člen 
 Příspěvek: 774
 Založený: 23.01.11
 
 
 | http://www.nomad-...bikes.html blejdamint přiložený následující obrázek:
 
 
  [176.65Kb]
 blejdamintxr650r
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| ondrejcervinka | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 13-07-2016 14:44 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 65
 Založený: 07.02.16
 
 
 | to je nejaka splacanina z netu.. sleduju na advrideru tema s husq701 a tahle kapotka se vyrabi, ale treba ty nadrze byly zatim jenom jako koncept u nejaky firmy na prezentaci, nikdo zatim zadnou realnou nadrz nema jako aftermarket 
 /// sorry, nerozkliknul sem si odkaz
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| TomasTT | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 13-07-2016 16:22 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 560
 Založený: 28.03.11
 
 
 | Ty nosiče kufrů včetně plotny nahoře jsou Touratech pro KTM 690 (051-0170) jen je tam namalovaná rovná horní trubka a vzpěry v ní - je to vidět jak to je dělaný ve photoshopu a příhradová konstrukce je domalovaná. Tomáš Kocanda
 touratech@touratech.cz
 www.touratech.cz
 | 
|  |  | 
|  | 
| HonzaH | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 14-07-2016 09:40 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 712
 Založený: 24.05.10
 
 
 | vzhledemk tomu ze jde o modrou 690 tak v podstatě všechno o 690 paltí i tady - jde z toho udělat slušný adv bike, ale vyžaduje to dost práce a peněz (něco o tom vím  ) ------------------------------------------
 Kač Kač 950 2004 - už je pryč
 Kač Kač 690 2009
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| ondrejcervinka | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 14-07-2016 09:50 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 65
 Založený: 07.02.16
 
 
 | no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda.. | 
|  | 
 | 
|  | 
| TomasTT | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 14-07-2016 11:30 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 560
 Založený: 28.03.11
 
 
 | Pravda, tady to kolegové zrovna upravují z rámů na 690... TomasTT přiložený následující obrázek:
 
 
  [85.66Kb]
 Tomáš Kocanda
 touratech@touratech.cz
 www.touratech.cz
 | 
|  |  | 
|  | 
| Barney | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 14-07-2016 19:17 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1102
 Založený: 02.05.10
 
 
 | ondrejcervinka napsal:no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda..
 Jaký to vlastně má smysl, dvě stejné motorky, které nejsou stejné?
   „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
 DR 350 S
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| HonzaH | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 15-07-2016 10:03 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 712
 Založený: 24.05.10
 
 
 | ondrejcervinka napsal:no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda..
 
 jasně, že to není zcela stejné - ale základní koncepce, motor, projev i určení je stejné stejně jako velká část dílů
 ------------------------------------------
 Kač Kač 950 2004 - už je pryč
 Kač Kač 690 2009
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| blejdamint | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 16-07-2016 17:44 | 
| Člen 
 Příspěvek: 774
 Založený: 23.01.11
 
 
 | Barney napsal:
ondrejcervinka napsal:no praveze to stejny neni.. zmenili par uchytu takze se musi skoro vetsina prislusenstvi delat znova jen pro tenhle model, krome vejfuku teda..
 
Jaký to vlastně má smysl, dvě stejné motorky, které nejsou stejné?   
 Barny, to ma smysl velky, hlavne financni
  a ten je vzdy na poslednim miste prece, jde jim predevsim o cloveka, fertig blejdamintxr650r
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| ondrejcervinka | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 21-07-2016 11:14 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 65
 Založený: 07.02.16
 
 
 | uz to zacina.. 
 '
  ' '
  ' | 
|  | 
 | 
|  | 
| Xpat | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 21-07-2016 18:14 | 
| Člen 
 Příspěvek: 124
 Založený: 20.02.15
 
 
 | Tady u nas v JAR uz je prototyp hotovy. Je to od stejne firmy od ktere mam ja rally kit na 690, tak az tu dojezdim, tak tohle bude asi logicka nahrada: 
 '
  ' | 
|  | 
 | 
|  | 
| ondrejcervinka | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 21-07-2016 19:56 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 65
 Založený: 07.02.16
 
 
 | tohle dela nejakej australan, ale co sem pochopil tak budou vznikat jen takovyhle kity asi.. rallyraid a safari prej vyvoj mit nebudou na 701 | 
|  | 
 | 
|  | 
| sadilek | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 25-07-2016 08:02 | 
| Člen 
 Příspěvek: 68
 Založený: 22.12.10
 
 
 | CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉 
 | 
|  |  | 
|  | 
| Xpat | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 25-07-2016 15:29 | 
| Člen 
 Příspěvek: 124
 Založený: 20.02.15
 
 
 | sadilek napsal:CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉
 
 
 Ja vim ze to prodavas a preju Ti hodne uspechu, nicmene ta CCM proste neni motorka pro me.
 
 Moje 690 s rally kitem od toho sameho cloveka co delal tu 701 je pro me pouziti nesrovnatelne lepsi motorka. Jede to i v hlubokem pisku, ma to 6 rychlosti, je na tom obrovska zabava. I kdyz to ma samozrejme 20 nebo tak neco kilo navic, tak  na tom projedu vsechno co bych projel na CCM, a ani si nemyslim ze mnohem pomaleji. Naopak - v pisku, kterycho ha tady v JAR a okoli jezdim hodne si myslim ze ten vykon bude na CCM schazet. Nicmene je fakt ze sem na tom nejel, takze se muzu plest.
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Sergej | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 26-07-2016 06:33 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 274
 Založený: 14.07.11
 
 
 | Xpat- CCM ide v podstate veľmi podobne ako XT660Z Ténéré, ktorú si mal. Rozdiel je iba v hmotnosti, ktorá je značne nižšia, ale ,,sila" motora mi veľmi pripomínala Tenerku. 
 Mňa by skôr zaujímalo či 701Enduro už má vychytané muchy, ktoré mala 690tka od KTM (chybný airbox) a pod.
 Sergej
 http://sergejdesign.blogspot.sk/
 https://www.facebook.com/sergejdesign/
 eshop: http://www.sergejdesign.com/
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| blejdamint | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 26-07-2016 07:05 | 
| Člen 
 Příspěvek: 774
 Založený: 23.01.11
 
 
 | Xpat napsal:
sadilek napsal:CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉
 
 
Ja vim ze to prodavas a preju Ti hodne uspechu, nicmene ta CCM proste neni motorka pro me. 
 
Moje 690 s rally kitem od toho sameho cloveka co delal tu 701 je pro me pouziti nesrovnatelne lepsi motorka. Jede to i v hlubokem pisku, ma to 6 rychlosti, je na tom obrovska zabava. I kdyz to ma samozrejme 20 nebo tak neco kilo navic, tak  na tom projedu vsechno co bych projel na CCM, a ani si nemyslim ze mnohem pomaleji. Naopak - v pisku, kterycho ha tady v JAR a okoli jezdim hodne si myslim ze ten vykon bude na CCM schazet. Nicmene je fakt ze sem na tom nejel, takze se muzu plest. 
 Tady musim souhlasit s Xpatem
   
 CCM GP450 Adventure
 Rozměry a Hmotnost Maximální rychlost 145km/h
 Suchá váha 125kg
 Poměr výkon/váha 0.31 HP/kg
 Výška sedlastandard 890mm (volitelně 790mm, 850mm, 890mm, 950mm)
 Celková výška  1,475 mm
 Celková délka 2,170 mm
 Rozchod  1510 mm
 Kapacita nádrže  20.0 litrů
 Světlá výška 360mm
 Motor
 Výrobce BMW (motor shodný s G450X, snížený výkon)
 Objem  449.50ccm
 Typ Jednoválec
 Detaily Titanium valves
 Výkon 40.23 HP (29.4kw) @ 7000 RPM
 Točivý moment 42.80 Nm @ 6500 RPM
 Max. rychlost  145.0 km/h
 Komprese 12.0:1
 Vrtání a zdvi98.0 x 59.6 mm
 Počet ventilů na válec 4
 Palivový systé Injection. Electronic intake pipe / Keihin digital engine with overrun fuel cut-off.
 Fuel Control DOHC
 Chladící systém Kapalinou
 Převodovka 5-speed
 Sekundární převod Řetěz
 Spojka mokrá, vícedisková, lankem ovládaná
 Průměrná spotřeba 4.50 litru/100 km
 Emise 104.4 CO2 g/km – Euro³
 Servisní interval 8.000km
 CHASSIS, SUSPENSION, WHEELS
 Frame Type 6082 T6 Forged Aluminium , machined finish, Lightweight Bonded
 Rake (Fork Angle) 26.75°
 Trail 108mm
 Front Suspension 265 mm, 45mm Marzocchi Upside Down forks, Rebound damping 18 stages, compression 12 stages
 Rear Suspension 265 mm, Cast Aluminium swingarm & linkage system,Tractive shock absorber with Pre load adjustment, 12 damping stages, 24 compression stages.
 Front Wheel / Tyre 21” 90/90-21 54S TT Dunlop Trailmax
 Rear Wheel / Tyre 18” 120/90-18 65T TT Dunlop Trailmax
 Front Brake Brembo Caliper, 320mm Disc
 Rear Brake Brembo Caliper, 240mm Disc
 
 Cena od 256 000,-Kc ????
 
 
 
 na rozdil od KTM enduro 690
 
 
 690 ENDURO R 2016
 UVEDENA DOPORUČENÁ PRODEJNÍ CENA
 
 690 Enduro R disponuje vodou chlazeným jednoválecm LC4 - poskytuje výkon 49 kW (66 koní) a má doporučený servisní interval po ujetí 10 000 km. Nově upravený podvozek nabízí snížení výky sedla na 91cm a KTM opět dokázala snížit hmotnost tentokrát na 138,5 kg.
 
 
 
 Cena s DPH	244 938 Kč
 
 
 cenove nevim nevim, v te vybave, je ta cena nekde jinde oproti 690tce, odpovidat by to melo v radu 190tis aby to bylo k premysleni, zatim proti jedinemu novemu dualu, ktery se stava vic a vic vyhledavanejsim motocyklem, az jich prorazi vice od Yamahy, Hondy atd, bude vetsi porovnani, ale z meho pohledu na parametry bych si ted ccm450 nekoupil a sel bych do ktm 690 enduro, to je proste fakt.
 Upravil blejdamint dne 26-07-2016 07:19
 blejdamintxr650r
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| FilipTenere | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 26-07-2016 12:32 | 
| Člen 
 Příspěvek: 38
 Založený: 10.02.16
 
 
 | CCM fandím, skvělý projekt Adventure moto! Jen víc takových moto, pro mě ale s motorem 1V-600ccm nebo více. 
 Pro stavbu CCM použili základ (motor, základ rámu) z G450X. Pravděp. proto, že to bylo již připravené, dostupné, splňuje emise atd. Původní G450X ale mělo (tuším) 6.kvalt. To, že ho nemá CCM se 450 ccm je velké mínus.
 
 Mám osobní zkušenost s DRZ400 při použití jako ADV moto (Dual sport). 6.kvalt mi na silnici velice chyběl. Měli jsme tou dobou doma taky DR350 (6.kvalt) a přesto, že měla nižší výkon (-13PS), při silničních přesunech vykračovala rychleji a zlehka než DRZ.
 
 Těším se, až někdo vsadí do ADV rámu nějaký spolehlivý 1V-600 ccm a postaví podobný stroj jako CCM. Nadějně to vypadalo u AJP s PR7. Oni ale nakonec použili motor HQ, kterému věřím méně než Minarelce (XTZ660). Škoda, motor z Yamahy je sympatickej držák. Bohužel ho emisní byrokrati už nepustí dál než do roku 2017. (V tom smyslu by mě zajímalo jakým "trikem" splní nový emisní limit třeba ona HQ).
 
 Pokud by něco z výše uvedeného mohl dealer přenést jako zpětnou vazbu do CCM, budu velmi rád (ale samo, je to jen můj názor).
 F-T
 | 
|  |  | 
|  | 
| sadilek | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 27-07-2016 20:27 | 
| Člen 
 Příspěvek: 68
 Založený: 22.12.10
 
 
 | blejdamint napsal:
Xpat napsal:
Tady musim souhlasit s Xpatemsadilek napsal:CCM 450 je hotová,tak proč něco bastlit?😉
 
 
Ja vim ze to prodavas a preju Ti hodne uspechu, nicmene ta CCM proste neni motorka pro me. 
 
Moje 690 s rally kitem od toho sameho cloveka co delal tu 701 je pro me pouziti nesrovnatelne lepsi motorka. Jede to i v hlubokem pisku, ma to 6 rychlosti, je na tom obrovska zabava. I kdyz to ma samozrejme 20 nebo tak neco kilo navic, tak  na tom projedu vsechno co bych projel na CCM, a ani si nemyslim ze mnohem pomaleji. Naopak - v pisku, kterycho ha tady v JAR a okoli jezdim hodne si myslim ze ten vykon bude na CCM schazet. Nicmene je fakt ze sem na tom nejel, takze se muzu plest.    
CCM GP450 Adventure 
Rozměry a Hmotnost Maximální rychlost 145km/h
Suchá váha 125kg 
Poměr výkon/váha 0.31 HP/kg 
Výška sedlastandard 890mm (volitelně 790mm, 850mm, 890mm, 950mm) 
Celková výška  1,475 mm 
Celková délka 2,170 mm 
Rozchod  1510 mm 
Kapacita nádrže  20.0 litrů 
Světlá výška 360mm 
Motor 
Výrobce BMW (motor shodný s G450X, snížený výkon) 
Objem  449.50ccm 
Typ Jednoválec 
Detaily Titanium valves
Výkon 40.23 HP (29.4kw) @ 7000 RPM 
Točivý moment 42.80 Nm @ 6500 RPM 
Max. rychlost  145.0 km/h 
Komprese 12.0:1 
Vrtání a zdvi98.0 x 59.6 mm 
Počet ventilů na válec 4 
Palivový systé Injection. Electronic intake pipe / Keihin digital engine with overrun fuel cut-off. 
Fuel Control DOHC 
Chladící systém Kapalinou
Převodovka 5-speed 
Sekundární převod Řetěz 
Spojka mokrá, vícedisková, lankem ovládaná
Průměrná spotřeba 4.50 litru/100 km 
Emise 104.4 CO2 g/km – Euro³
Servisní interval 8.000km 
CHASSIS, SUSPENSION, WHEELS 
Frame Type 6082 T6 Forged Aluminium , machined finish, Lightweight Bonded 
Rake (Fork Angle) 26.75° 
Trail 108mm 
Front Suspension 265 mm, 45mm Marzocchi Upside Down forks, Rebound damping 18 stages, compression 12 stages 
Rear Suspension 265 mm, Cast Aluminium swingarm & linkage system,Tractive shock absorber with Pre load adjustment, 12 damping stages, 24 compression stages. 
Front Wheel / Tyre 21” 90/90-21 54S TT Dunlop Trailmax 
Rear Wheel / Tyre 18” 120/90-18 65T TT Dunlop Trailmax 
Front Brake Brembo Caliper, 320mm Disc 
Rear Brake Brembo Caliper, 240mm Disc
Cena od 256 000,-Kc ???? 
 
na rozdil od KTM enduro 690
 
 690 ENDURO R 2016   
UVEDENA DOPORUČENÁ PRODEJNÍ CENA 
 
690 Enduro R disponuje vodou chlazeným jednoválecm LC4 - poskytuje výkon 49 kW (66 koní)  a má doporučený servisní interval po ujetí 10 000 km . Nově upravený podvozek nabízí snížení výky sedla na 91cm a KTM opět dokázala snížit hmotnost tentokrát na 138,5 kg. 
 
Cena s DPH	244 938  Kč
 
cenove nevim nevim, v te vybave, je ta cena nekde jinde oproti 690tce, odpovidat by to melo v radu 190tis aby to bylo k premysleni, zatim proti jedinemu novemu dualu, ktery se stava vic a vic vyhledavanejsim motocyklem, az jich prorazi vice od Yamahy, Hondy atd, bude vetsi porovnani, ale z meho pohledu na parametry bych si ted ccm450 nekoupil a sel bych do ktm 690 enduro, to je proste fakt. Zapoměl si přičíst cenu a váhu těch věcí co na ktm či hsq chybí.😉
 | 
|  |  | 
|  | 
| Xpat | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 27-07-2016 21:20 | 
| Člen 
 Příspěvek: 124
 Založený: 20.02.15
 
 
 | @sadilek: Ja ne - ja jsem explicitne rekl ze mi tech 20 kilo navic nevadi pro me jezdeni (to je vcetne rally kitu - spis min): 
 '
  ' 
 Stejne jako moje TE630 ktera s velkou nadrzi vazi skoro stejne jako ta 690:
 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 Z meho pohledu je proste CCM pro delsi presuny prilis lehka (a tudiz predopkladam mene stabilni - nicmene jak jsem rikal nejel jsem na tom nejel tak to ma treba ram nebo geometrii co je hodne stabilni - pak ovsem zase nebude moc agilni v offroadu) a pro ostry offroad jezdeni to ma zase stit, kterej je proste naprd a drive nebo pozdeji bych ho rozbil - a naviv bych se v offroady bal ze mi rozbije cumak nebo prorazi krk. Proto kupuji KTM 500 na ktere se ostre vylety kolem 3000 km udelaji v pohode.
 Upravil Xpat dne 27-07-2016 21:21
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| sadilek | Husqvarna 701 v cestovnim havu.....? Přidané 28-07-2016 00:03 | 
| Člen 
 Příspěvek: 68
 Založený: 22.12.10
 
 
 | Ale vždyť ano.Každej dle svého gusta.Já píšu z Ádánie a zejtra jedu do Řecka.😉 A to vše po ose. | 
|  |  |