23.4. 2024 21:31
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CENDURO VÍTANIE JARI 2024
· BMW F 900 GS
· Suzuki DR 350
· Honda XL750 Transalp
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [975]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Aprilie Pegaso 650
Luky1
#61 Vytisknout diskuzi
Přidané 15-11-2012 20:30
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

CapoBaba napsal:
V továrně Aprilia se montovala BMW 650. Původní rotax má 4ventilovou hlavu a Aprilia si na pego nechala udělat 5-ti ventilovou. Já Pegaso taky vlastnil rv. 98 najel jsem na něm 30tis km a absolutně bez problému. Albánii se Smažákem zvládlo v pohodě.


A jsi baba nebo chlap Grin
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
CapoBaba
#62 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 20:31
Člen

Příspěvek: 8
Založený: 05.09.12

A není chyba v lidském faktoru??? pego asi za to nemohlo.
Upravil CapoBaba dne 15-11-2012 20:31
 
Luky1
#63 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 20:36
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

CapoBaba napsal:
A není chyba v lidském faktoru??? pego asi za to nemohlo.


Tak já ještě neslyšel od nikoho že by mu Pégo po zimě chytlo a už vůbec né na drc. Najdi si stránky Pegaso clubu a tam si počteš, co jsem měl pegaso tak sem na nich byl pořád.
To BMW mě zatím nikde nenechalo a i s utopeným motorem mě dovezlo domů a pak do servisu. Nechci se této značky zastávat ale je to zatím jediná motorka co jsem měl kde jsem nemusel investovat do toho aby jezdila a do závad a tak můžu investovat do TT doplňků nebo Wunderlich doplňků a tak je to s BMW obecně se všemi. Sou to prostě držáky co najedou hafo kilometrů.
Další věc co se mi na BMW líbí je že nestrácí hodnotu s kilometrama jako ostatní motorky, při 50tis.km se říká že je teprve zajetej motor a u pega už budeš dělat první nikasil
Upravil Luky1 dne 15-11-2012 20:37
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
xx2
#64 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 20:40
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

Tak jestli můžu ..už jsem to tady psal kluci i pegasa byli v pohodě ten kdo měl problém jsem byl já na 1150, věčně přehřátej motor ,spálená spojka a ták dvanáctky soudit nemůžu ,ale na čáře jsme potkali dva francouze na adv byli pěkně vyřízený nadávali na silnice a řádně jim s toho BMW chcal olej jak z motoru tak ze zadku .....samo ,že byli celý zabalený v touratechu samá anténa a satelitní telefony .....no co ti budu povídat... prostě jsem se smálGrinGrin
 
xx2
#65 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 21:02
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

Luky1 napsal:
CapoBaba napsal:
A není chyba v lidském faktoru??? pego asi za to nemohlo.


Tak já ještě neslyšel od nikoho že by mu Pégo po zimě chytlo a už vůbec né na drc. Najdi si stránky Pegaso clubu a tam si počteš, co jsem měl pegaso tak sem na nich byl pořád.
To BMW mě zatím nikde nenechalo a i s utopeným motorem mě dovezlo domů a pak do servisu. Nechci se této značky zastávat ale je to zatím jediná motorka co jsem měl kde jsem nemusel investovat do toho aby jezdila a do závad a tak můžu investovat do TT doplňků nebo Wunderlich doplňků a tak je to s BMW obecně se všemi. Sou to prostě držáky co najedou hafo kilometrů.
Další věc co se mi na BMW líbí je že nestrácí hodnotu s kilometrama jako ostatní motorky, při 50tis.km se říká že je teprve zajetej motor a u pega už budeš dělat první nikasil

No ale tohle jsem nepochopil
Jednobuch a srovnáváš s dvouválem....?? navíc jinej obsah ?
No a zrovna u 1200 ,že napadá hodnota ???? to je taky slovo do pranice???
Upravil xx2 dne 15-11-2012 21:05
 
Vaclav
#66 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 21:29
Člen

Příspěvek: 21
Založený: 12.08.12

CHlapci,tak ted nevim,jestli jsem neudělal chybu.S motorkama teprve začínám a Pegaso se mi zdálo jako dobrá motorka za rozumnou cenu na naučení.Vsázel jsem na to,že v tom je právě ROTAX.No uvidim po zimě,jak se to vyvrbí.helpless
 
xx2
#67 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 21:39
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

Vaclav napsal:
CHlapci,tak ted nevim,jestli jsem neudělal chybu.S motorkama teprve začínám a Pegaso se mi zdálo jako dobrá motorka za rozumnou cenu na naučení.Vsázel jsem na to,že v tom je právě ROTAX.No uvidim po zimě,jak se to vyvrbí.helpless

Prosím tě nijak. To co se řeší jsou kraviny ....jestli máš vytápěnou garaž tak je to jedno jestli ne tak dej plnou bandu at se tam nesráží voda a vyndej baterku a vem si ji domu Grinthumbs up
To proč by motorka neměla chytnout po zimě ........voda v benzínu a jestli máš karbec tak to musíš odkalit.... vypustit karbce .....nebo jezdi celoročně a je to .....v podstatě je ten motor držák akorát jsem viděl slušně vydřený vačky ....ale to byla vykopávka z roku raz dva tři bez servisuhelpless
 
Tabi
#68 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 22:01
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 44
Založený: 31.12.11

Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.thumbs upKdyž se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.thumbs up
Aprilia Pegaso 650 1996
http://tabi-rm.ra...idnes.cz/#
http://www.youtub...478/videos
http://www.rajce....
 
Vaclav
#69 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 22:03
Člen

Příspěvek: 21
Založený: 12.08.12

Tak teď si me trošku uklidnil a začínám z ní mít zase radost.Je to stříkačka,tak snad s tim nebudou problém.Jdu hnípat,zejtra zase do roboty.Zdar
 
Luky1
#70 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 23:02
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Tabi napsal:
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.thumbs upKdyž se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.thumbs up


Tak těch 200tis km je snad jediná výjimka a za tu dobu dělali min. 2x volnoběžku. Ano, pegaso s 50tis. jsem viděl v servisu když jsem utopil svůj motor na 12ctku a ten válec z pegasa šel na novej nikasil. Bylo to pegaso z 96 roku. A hlavně z té italky nezačni dělat nejlepší super stroj navíc bez poruch(je jenom jedna nesmrtelná značka, BMW Grin) , nešvar Pegasa je volnoběžka a elektrika, relátko na dobíjení odešlo snad každýmu co znám a měl Pegaso, včetně mě. Ty zimní starty jsou na nic u těch Mikuny karburátorů, jak je to se stříkačkou nevím.
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
xx2
#71 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 23:30
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

Luky1 napsal:
Tabi napsal:
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.thumbs upKdyž se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.thumbs up


Tak těch 200tis km je snad jediná výjimka a za tu dobu dělali min. 2x volnoběžku. Ano, pegaso s 50tis. jsem viděl v servisu když jsem utopil svůj motor na 12ctku a ten válec z pegasa šel na novej nikasil. Bylo to pegaso z 96 roku. A hlavně z té italky nezačni dělat nejlepší super stroj navíc bez poruch(je jenom jedna nesmrtelná značka, BMW Grin) , nešvar Pegasa je volnoběžka a elektrika, relátko na dobíjení odešlo snad každýmu co znám a měl Pegaso, včetně mě. Ty zimní starty jsou na nic u těch Mikuny karburátorů, jak je to se stříkačkou nevím.

No Luky beru to thumbs up
Ale mám výhrady....mikumi není zrovna italhmm
Jak to funguje v servisu všicni...ehm věršina zná opíše se tachometr a nikdo to tam neřeší...kdo ti zaručil ,že ta moto měla najeto 50tis...doporučuju rozhoď si to doma a kašli na servisy
A ty relátka v tom máš asi pravdu ..no prostě žerou špagety ...i když třeba u Capo je použitý start relé zn. a teď dávej bacha...... je to jak říkáš pravá německá kvalitaGrinGrin....doplň si sám ......
 
Luky1
#72 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 23:45
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

smazak73 napsal:
Luky1 napsal:
Tabi napsal:
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.thumbs upKdyž se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.thumbs up


Tak těch 200tis km je snad jediná výjimka a za tu dobu dělali min. 2x volnoběžku. Ano, pegaso s 50tis. jsem viděl v servisu když jsem utopil svůj motor na 12ctku a ten válec z pegasa šel na novej nikasil. Bylo to pegaso z 96 roku. A hlavně z té italky nezačni dělat nejlepší super stroj navíc bez poruch(je jenom jedna nesmrtelná značka, BMW Grin) , nešvar Pegasa je volnoběžka a elektrika, relátko na dobíjení odešlo snad každýmu co znám a měl Pegaso, včetně mě. Ty zimní starty jsou na nic u těch Mikuny karburátorů, jak je to se stříkačkou nevím.

No Luky beru to thumbs up
Ale mám výhrady....mikumi není zrovna italhmm
Jak to funguje v servisu všicni...ehm věršina zná opíše se tachometr a nikdo to tam neřeší...kdo ti zaručil ,že ta moto měla najeto 50tis...doporučuju rozhoď si to doma a kašli na servisy
A ty relátka v tom máš asi pravdu ..no prostě žerou špagety ...i když třeba u Capo je použitý start relé zn. a teď dávej bacha...... je to jak říkáš pravá německá kvalitaGrinGrin....doplň si sám ......


BOSCH Grin
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
Luky1
#73 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 15-11-2012 23:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

Neříkám že je Pegásko špatné, je jako každá jiná motorka a jako taková má i mouchy, nevýhoda je že pro cestování v zátěži nebo nedej bože ve dvou plus bagáž je to na houno a žere pak jak protržená. Dílenské spracování je věc druhá, plasty nesedí a nalévací otvor do chladiče+nádobku přepadu vymejšlel snad idio.t. Taky ten plastovej šust plast je u endura výsměch. Mikuny jsou japonský, ale jsou v Pegasech od tuším 96 roku do té doby než dali stříkačku. Kdybych měl bejt tak nedůvěřivej jako ty tyk snad mašinu ani nekoupím, ještě že BMW se dá poznat jestli je stočené(blbne přístrojovka a čidla ABS ukazujou nesmyslné hodnoty) samo že to jde obejít jako všechno ale už to není o vrtačce a pár hodinách na přemotání, je to složitější a taky to dost stojí. Ale na ten nikasil jsem zažil i Lc4, a po něm se vysypaly po nastartování šály a repask kliky pak chlapci dělali taky, kolik ta měla naběháno nevím.
Upravil Luky1 dne 15-11-2012 23:59
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
cyberzef
#74 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 16-11-2012 10:13
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 101
Založený: 19.05.11

Luky1 napsal:
Neříkám že je Pegásko špatné, je jako každá jiná motorka a jako taková má i mouchy, nevýhoda je že pro cestování v zátěži nebo nedej bože ve dvou plus bagáž je to na houno a žere pak jak protržená. Dílenské spracování je věc druhá, plasty nesedí a nalévací otvor do chladiče+nádobku přepadu vymejšlel snad idio.t. Taky ten plastovej šust plast je u endura výsměch. Mikuny jsou japonský, ale jsou v Pegasech od tuším 96 roku do té doby než dali stříkačku. Kdybych měl bejt tak nedůvěřivej jako ty tyk snad mašinu ani nekoupím, ještě že BMW se dá poznat jestli je stočené(blbne přístrojovka a čidla ABS ukazujou nesmyslné hodnoty) samo že to jde obejít jako všechno ale už to není o vrtačce a pár hodinách na přemotání, je to složitější a taky to dost stojí. Ale na ten nikasil jsem zažil i Lc4, a po něm se vysypaly po nastartování šály a repask kliky pak chlapci dělali taky, kolik ta měla naběháno nevím.

GS 650 na tom snad byla líp pod zátěží když má stejnej motor? Grin
A co se týče tý spolehlivosti, s tím taky nemůžu souhlasit. Sám jsem měl Pegaso 94, prodával jsem ho s 55 tis km a motor rozhodně nebyl na odpis. a veřím, že do 150tis bude fungovat stejně. Pak se opotřebení válce řeší výměnou, nenarazil jsem na nikoho kdo by tomu dělal nikasil páčto pístní sada není k sehnání... Koukni na zahraniční weby kolik mají Rotaxy 650 najeto bez nějakejch větších zásahů...
Ke startování: s karbcema Mikundy BST 33 startovalo vždy na první brknutí, i v -15ºC a startuje dodnes (jsem v kontaktu se spokojeným majitelem)
Novější Pegasa startovaly studený hůř kvůli nešťastný konstrukci airboxu a stříkačky stály za pendrek... Emisní normy to zprznily...
Modely 92-96 byly veleúspěšný a u nás jsou značně nedoceněný... Proč by taky BMW nechalo dělat F650 v Itošce? Viděly prodejní úspěchy Pegas a zájem o ně.
Toť vše :-D
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70) Smile
 
CapoBaba
#75 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 16-11-2012 13:30
Člen

Příspěvek: 8
Založený: 05.09.12

No tato debata zřejmě nemá smysl, je mi jasné že nad BMW není.clap Všichni co máte Pegaso si udělejte v 50tisících "nikasil" a vy co máte BMW 650 tak budete jezdit furt protože máte BMW!!!!!!!!! A je jedno že tam ě je stejný motor akorát s jinou hlavou. Luky1 jsi spokojený??? Určitě ano!
 
cyberzef
#76 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 16-11-2012 14:08
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 101
Založený: 19.05.11

A co se tyce volnobezky,ta taky neni az tak problematicka jak vsichni tvrdi. Chyba je spis v majiteli a jeho pristupu. Staci mit 14Ah baterku v dobrym stavu a cisty kontakty. Pak nijak netrpi a vydrzi mraky...
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70) Smile
 
CapoBaba
#77 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 16-11-2012 18:32
Člen

Příspěvek: 8
Založený: 05.09.12

Cyberzef- Naprosto s tebou souhlasím akorát my si jsme shopný přiznat že Caponord není dokonalej a má své mouchy. Narozdíl od majitelů BMW ty mají samozřejmě nejlepší moto na světě!lol
 
Luky1
#78 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 16-11-2012 18:35
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 445
Založený: 22.08.10

CapoBaba napsal:
No tato debata zřejmě nemá smysl, je mi jasné že nad BMW není.clap Všichni co máte Pegaso si udělejte v 50tisících "nikasil" a vy co máte BMW 650 tak budete jezdit furt protože máte BMW!!!!!!!!! A je jedno že tam ě je stejný motor akorát s jinou hlavou. Luky1 jsi spokojený??? Určitě ano!


Jen jsem psal co jsem zažil a viděl. O spolehlivosti Italek jsou napsané romány comfort
Kdyby jsi se podíval pozorněji, tak jsem psal že BMW určitě není nejlepší motorka ale mě vyhovuje, stejně jak tobě tvůj Capouš
Chápu že každej bude hájit stroj co má v garáži ale zase to nepřehánějme.
BMW R1200GS together and forever
http://luky2.rajc...
 
www.zednictvilukas.cz
cyberzef
#79 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 16-11-2012 18:57
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 101
Založený: 19.05.11

CapoBaba napsal:
Cyberzef- Naprosto s tebou souhlasím akorát my si jsme shopný přiznat že Caponord není dokonalej a má své mouchy. Narozdíl od majitelů BMW ty mají samozřejmě nejlepší moto na světě!lol

jo s tím problém nemám, má mouchy který jdou jednoduše odstranit a pak je v pohodě
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70) Smile
 
Vaclav
#80 Vytisknout diskuzi
Aprilie Pegaso 650
Přidané 24-11-2012 16:38
Člen

Příspěvek: 21
Založený: 12.08.12

Chlapy,kde se dají sehnat padáky a bočńí držáky kufrů na Pegaso?Máte někdo tip?Díky
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 71

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,336
· Nejnovější člen: David1983
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.09 sekund 359,605,550 návštěv