koukam, ze vyvojari v japonsku jsou asi hloupi, kdyz toto neporesili hned, jako napr. doplnek pro moto. zasah do geometrie motorky je dost osemetna vec. pripomina mi to dobu, kdy se napr. MZ nebo Jawa zvedala, aby byla vice CROSS. stejne pak zjistite, ze dulezitejsi je vyska zdvihu tlumice a ta je odvozena take od delky tlumice... nic proti, ale nenabizejte "nejake" mezikusy, jako komercni vyrobek - neco se stane a budete v ...... a min. v novinach
bartus napsal:
romane, já si ty mezikusy taky vyrobil, někdy ti je ukážu taky bych se toho nebál.
Do doby než někoho břinkneš tebe odvezou do špitálu a motorku ti vemou na expertizu pak si budeš dopisovat s pojišťovnou a fotr ti z radostí postaví stan na zahradě,že máš na pěkně dlouho dluhy pokud to nebude zrovna Wartburg
www.motodilyhavirov.cz
bartus napsal:
romane, já si ty mezikusy taky vyrobil, někdy ti je ukážu taky bych se toho nebál.
Do doby než někoho břinkneš tebe odvezou do špitálu a motorku ti vemou na expertizu pak si budeš dopisovat s pojišťovnou a fotr ti z radostí postaví stan na zahradě,že máš na pěkně dlouho dluhy pokud to nebude zrovna Wartburg
Tohle by se dalo ovšem říci o každém nehomologovaném kusu-doplňku na stroji se kterým se způsobi nehoda. Myslím,že toto téma už se mnohokráte řešilo mimo jiné i na gs foru. Každopádně rozhodnout se může každý sám za sebe a myslím ,že jsou zde lidi dost soudní aby si to rozhodli sami.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
Ano. V rozměru gumy mám změnu vlastně pořád. Zvýšený předek i zadek. Joj.
Když máte někdo cetovní enduro mašinu 21" vpředu a 18" vzadu nebo 21" vpředu a 17" vzadu, tak máte v TP rozměry pneu pro silniční a krosové zvlášť? Nebo opravdu obouváte v céčkách stejné rozměry jaké máte v TP?
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
O5 jestli můžu reagovat to co píšeš je doména místních poj. agentu... můžu ti odpřísáhnout ,ře v Rakousku , Ch ..a dalších zemích se tě ptát nebudou na nic. Nás před cca 4 lety chytli v v Osterajchu....vytáhli repolero povolený dopňky a repliky a už to jelo...a to jsme v tom nebyli jen češi i Rak. Něm, ital....já sdem odjel kamárád za 100oro ...němci volot domů ..no není to prdel.....stále a pořát se Vás tážu kam s tím chcete jezdit
zasahovat do podvozku,rámu nebo brzd motocyglu,to už je fakt na pováženou,obzvláště když se něco stane a nemusí to být vaše vina,ale jak sem se tu dočetl,nějakýma nádstavcema došlo ke změně jízdních vlastností motocyglu,nato se pojišťovny údajně zaměřují a nemusíte dostat nic,výsledek se dá samozřejmě rozporovat a expert bude zjišťovat jestli daná úprava měla negativní vliv na výsledek nehody,u upraveného podvozku bych se toho i obával
bystricke napsal:
zasahovat do podvozku,rámu nebo brzd motocyglu,to už je fakt na pováženou,obzvláště když se něco stane a nemusí to být vaše vina,ale jak sem se tu dočetl,nějakýma nádstavcema došlo ke změně jízdních vlastností motocyglu,nato se pojišťovny údajně zaměřují a nemusíte dostat nic,výsledek se dá samozřejmě rozporovat a expert bude zjišťovat jestli daná úprava měla negativní vliv na výsledek nehody,u upraveného podvozku bych se toho i obával
Do podvozku jako takového nikdo nezasahuje pouze se to na těch brýlích jakoby podloží. Konstrukně a pevnostně se podvozek nemění a nezpozoroval jsem žádné změny v jízdních vlastnostech a to jsem jezdil i rychle sám i ve dvou. Co píše kysin - jeho kamarád zpusobil nehodu na komplet přestavěné mašině a nic se neřešilo. Jasně venku by to mohl být problém ,ale jak psal i smazák ,když to z vás budou chtít vytáhnout tak pujdou po všem tak proč řešit zrovna tento díl?
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
kysin napsal:
máte někdu už zkušenosti s tím že by někomu vzali motorku na expertízu a šťárali se v tom jak ji má přestavěnou nebo upravovanou, kamarád zavinil nehodu na komplet přestavěné motorce ze supersporta na street , na brzdách vlastní pancéřky, vzadu velká rozeta, jiný přední brýle + tlumiče, enduromaska a spousta hovadin, policajti si motorku jen na místě vyfotili a odvezli jsme ji domů na vozíku, škoda na vozidle který naboural se řešila z povinýho , on platil jen flastr za zavinění nehody
Pokud mu štrajchnul blatník a nebylo tam těžké zranění tak to na expertizu nikdo tahat nebude,až ale někoho zabiješ,tak věř že ten postup bude vypadat jinač než jen naložením motorky.Poslední moje zkušenost je taková,že ač motorkář nehodu nezavinil,tak první co zajímalo pojišťováka,tak byl rozměr pneumatik a rok jejich výroby,se slovy tohle kdyby bylo špatně nedostanete ani korunuOno hodně záleží na koho narazíš.Tam kde třeba projdu na stk já by Marselus neprošel a musel by před vratama ze stroma udělat jednu velkou hromadu doplňků.
www.motodilyhavirov.cz
sorry lidi řešíte opravdu ****iny,ani jeden z nás nemá motorku se všemi homologovanýmy prvky!!!!! když někoho zabiju třeba chodce kufrem od huskyho bytři,je to přeci moje věc že jsem si to tam dal a já ponesu zodpovědnost za to že jsem si je tam dal a je mi u prdele co si o tom kdo myslí.Občanku jsem dostal a já se rozhodnu jestli to riziko postoupím nebo nikoliv...a je jedno o jaký díl se jedná.Ano můžeme tady rozebírat právní učinky a dohadovat se co je nebezpečnější...ale je to o hovně...rozhodnutí je vždy na mě(kupujícím) co na tu motorku navěším.
Upravil czunik dne 07-11-2012 08:09
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
kysin napsal:
máte někdu už zkušenosti s tím že by někomu vzali motorku na expertízu a šťárali se v tom jak ji má přestavěnou nebo upravovanou, kamarád zavinil nehodu na komplet přestavěné motorce ze supersporta na street , na brzdách vlastní pancéřky, vzadu velká rozeta, jiný přední brýle + tlumiče, enduromaska a spousta hovadin, policajti si motorku jen na místě vyfotili a odvezli jsme ji domů na vozíku, škoda na vozidle který naboural se řešila z povinýho , on platil jen flastr za zavinění nehody
Pokud mu štrajchnul blatník a nebylo tam těžké zranění tak to na expertizu nikdo tahat nebude,až ale někoho zabiješ,tak věř že ten postup bude vypadat jinač než jen naložením motorky.Poslední moje zkušenost je taková,že ač motorkář nehodu nezavinil,tak první co zajímalo pojišťováka,tak byl rozměr pneumatik a rok jejich výroby,se slovy tohle kdyby bylo špatně nedostanete ani korunuOno hodně záleží na koho narazíš.Tam kde třeba projdu na stk já by Marselus neprošel a musel by před vratama ze stroma udělat jednu velkou hromadu doplňků.
Tak k té tvoji poslední větě - to má asi 90% z nás štěstí ,že nejezdí tam kde ty. Co by asi řekli pánové policajti kdyby potkali na cestě Igora brezobara v jeho plné náloží Jistě se to mnohokráte stalo. No brzy se ho na to zeptám - Mám ho totíž pozvaného na můj v stromácký sraz
''
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
bystricke napsal:
zasahovat do podvozku,rámu nebo brzd motocyglu,to už je fakt na pováženou,obzvláště když se něco stane a nemusí to být vaše vina,ale jak sem se tu dočetl,nějakýma nádstavcema došlo ke změně jízdních vlastností motocyglu,nato se pojišťovny údajně zaměřují a nemusíte dostat nic,výsledek se dá samozřejmě rozporovat a expert bude zjišťovat jestli daná úprava měla negativní vliv na výsledek nehody,u upraveného podvozku bych se toho i obával
Do podvozku jako takového nikdo nezasahuje pouze se to na těch brýlích jakoby podloží. Konstrukně se podvozek nemění
Tak to mi vysvětlitím,že nadstavíš tlumiče tak je protáhneš aby si zvedl výšku motorky,(pokud tedy nemáš tlumiče kolmo k rovině tedy 90 stupňů)tak pokud tomu dobře rozumím,tak i rozhodiš-prodloužíš středy os kol od sebe a tím změníš jízdní vlastnosti motorky.
www.motodilyhavirov.cz
kysin napsal:
máte někdu už zkušenosti s tím že by někomu vzali motorku na expertízu a šťárali se v tom jak ji má přestavěnou nebo upravovanou, kamarád zavinil nehodu na komplet přestavěné motorce ze supersporta na street , na brzdách vlastní pancéřky, vzadu velká rozeta, jiný přední brýle + tlumiče, enduromaska a spousta hovadin, policajti si motorku jen na místě vyfotili a odvezli jsme ji domů na vozíku, škoda na vozidle který naboural se řešila z povinýho , on platil jen flastr za zavinění nehody
Pokud mu štrajchnul blatník a nebylo tam těžké zranění tak to na expertizu nikdo tahat nebude,až ale někoho zabiješ,tak věř že ten postup bude vypadat jinač než jen naložením motorky.Poslední moje zkušenost je taková,že ač motorkář nehodu nezavinil,tak první co zajímalo pojišťováka,tak byl rozměr pneumatik a rok jejich výroby,se slovy tohle kdyby bylo špatně nedostanete ani korunuOno hodně záleží na koho narazíš.Tam kde třeba projdu na stk já by Marselus neprošel a musel by před vratama ze stroma udělat jednu velkou hromadu doplňků.
Tak k té tvoji poslední větě - to má asi 90% z nás štěstí ,že nejezdí tam kde ty. Co by asi řekli pánové policajti kdyby potkali na cestě Igora brezobara v jeho plné náloží Jistě se to mnohokráte stalo. No brzy se ho na to zeptám - Mám ho totíž pozvaného na můj v stromácký sraz
''
já navrhuji exemplárně popravit
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
kysin napsal:
máte někdu už zkušenosti s tím že by někomu vzali motorku na expertízu a šťárali se v tom jak ji má přestavěnou nebo upravovanou, kamarád zavinil nehodu na komplet přestavěné motorce ze supersporta na street , na brzdách vlastní pancéřky, vzadu velká rozeta, jiný přední brýle + tlumiče, enduromaska a spousta hovadin, policajti si motorku jen na místě vyfotili a odvezli jsme ji domů na vozíku, škoda na vozidle který naboural se řešila z povinýho , on platil jen flastr za zavinění nehody
Pokud mu štrajchnul blatník a nebylo tam těžké zranění tak to na expertizu nikdo tahat nebude,až ale někoho zabiješ,tak věř že ten postup bude vypadat jinač než jen naložením motorky.Poslední moje zkušenost je taková,že ač motorkář nehodu nezavinil,tak první co zajímalo pojišťováka,tak byl rozměr pneumatik a rok jejich výroby,se slovy tohle kdyby bylo špatně nedostanete ani korunuOno hodně záleží na koho narazíš.Tam kde třeba projdu na stk já by Marselus neprošel a musel by před vratama ze stroma udělat jednu velkou hromadu doplňků.
Tak k té tvoji poslední větě - to má asi 90% z nás štěstí ,že nejezdí tam kde ty. Co by asi řekli pánové policajti kdyby potkali na cestě Igora brezobara v jeho plné náloží Jistě se to mnohokráte stalo. No brzy se ho na to zeptám - Mám ho totíž pozvaného na můj v stromácký sraz
''
kysin napsal:
máte někdu už zkušenosti s tím že by někomu vzali motorku na expertízu a šťárali se v tom jak ji má přestavěnou nebo upravovanou, kamarád zavinil nehodu na komplet přestavěné motorce ze supersporta na street , na brzdách vlastní pancéřky, vzadu velká rozeta, jiný přední brýle + tlumiče, enduromaska a spousta hovadin, policajti si motorku jen na místě vyfotili a odvezli jsme ji domů na vozíku, škoda na vozidle který naboural se řešila z povinýho , on platil jen flastr za zavinění nehody
Pokud mu štrajchnul blatník a nebylo tam těžké zranění tak to na expertizu nikdo tahat nebude,až ale někoho zabiješ,tak věř že ten postup bude vypadat jinač než jen naložením motorky.Poslední moje zkušenost je taková,že ač motorkář nehodu nezavinil,tak první co zajímalo pojišťováka,tak byl rozměr pneumatik a rok jejich výroby,se slovy tohle kdyby bylo špatně nedostanete ani korunuOno hodně záleží na koho narazíš.Tam kde třeba projdu na stk já by Marselus neprošel a musel by před vratama ze stroma udělat jednu velkou hromadu doplňků.
Tak k té tvoji poslední větě - to má asi 90% z nás štěstí ,že nejezdí tam kde ty. Co by asi řekli pánové policajti kdyby potkali na cestě Igora brezobara v jeho plné náloží Jistě se to mnohokráte stalo. No brzy se ho na to zeptám - Mám ho totíž pozvaného na můj v stromácký sraz
''
Spíš se ho zeptej jestli jezdí na stk takhle ověšený
dal bych krk na to že to neřeší...
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
pavelgs- hop prepáč som to rýchlo písal než premýšľal. Máš prevdu, máme legujúce prvky ktoré pridávama do materiálu pri výrobe .. a máme z toho legovanú oceľ..
Máš pravdu je to predimenzované, stačila by nato aj nejaká zliatina duralu.
K otázke povrchovej úpravy.. dam to no povrchovky, ale zase u presných rozmerov mi vnikne veľký problém že mi to tam nemusí sedieť. Sú tam dva rozmery presné a brúsené. Ale ako som písal vyšie uvidím ako sa to bude chovať, beriem to ako test!..
Maly poznatok k protikorozným úpravám: -voľbou dobrého materiálu, vhodnou konštrukciu, technológiou výroby.... Takže máš pravdu brúsený kus ocele začne neskôr korodovať ako kus ocele po opieskovaní.
A este jedna na záver: máš pravdu medzikus z podvozku tanku T72 . Podobný materiál sa používal pri výrobe torzných tyčí pruženia u vozidiel BVP, len 14trieda tuším. Len na testoch v Sibíri im to v -45°C praskalo. Preto pridali do materiálu legujúcu prísadu Cr,Ni a volili im vhodný pomer, pretože Cr-zvyšuje pevnosť/tvrdosť, ale Ni- zvyšuje plasticitu...
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Sergej napsal: pavelgs- hop prepáč som to rýchlo písal než premýšľal. Máš prevdu, máme legujúce prvky ktoré pridávama do materiálu pri výrobe .. a máme z toho legovanú oceľ..
Máš pravdu je to predimenzované, stačila by nato aj nejaká zliatina duralu.
K otázke povrchovej úpravy.. dam to no povrchovky, ale zase u presných rozmerov mi vnikne veľký problém že mi to tam nemusí sedieť. Sú tam dva rozmery presné a brúsené. Ale ako som písal vyšie uvidím ako sa to bude chovať, beriem to ako test!..
Maly poznatok k protikorozným úpravám: -voľbou dobrého materiálu, vhodnou konštrukciu, technológiou výroby.... Takže máš pravdu brúsený kus ocele začne neskôr korodovať ako kus ocele po opieskovaní.
A este jedna na záver: máš pravdu medzikus z podvozku tanku T72 . Podobný materiál sa používal pri výrobe torzných tyčí pruženia u vozidiel BVP, len 14trieda tuším. Len na testoch v Sibíri im to v -45°C praskalo. Preto pridali do materiálu legujúcu prísadu Cr,Ni a volili im vhodný pomer, pretože Cr-zvyšuje pevnosť/tvrdosť, ale Ni- zvyšuje plasticitu...
Zbrojní výroba,to bylo vždycky eldorádo pro kutily .Z čepů pásů T72 jsme dělali vrhací nože.Na rozdíl od krámů z obchodu se nelámaly po každém druhém hodu a ze zbytků po výrobě dílů pro nejmenovanou US zbrojovku jsem si vyráběl na NTV650 výztuhy vidlice,přední osku,nástavce na řídítka,atd,atd....Samé lepší materiály.Titan,16440,spešl nerezi a některé plasty,které se v nabídce výrobců objevily až po cca 6 letech.Ale to bylo před pár lety.
Dnes už je to bohužel tak přísné,že se každý zbytek materiálu eviduje a na CNC strojích musí obsluhy dokonce schraňovat špony v bednách,které si zadavatel přebere,zatluče víko a odveze jak svátost.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)