17.10. 2018 10:03
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· CENDURO věci
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Říjen 2018 >>
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Nech sa vám dari
Bolo to trochu od ruky ale stálo za to dobré...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Terénní Triumph?
· Značky - POZOR ZVĚŘ!
· VAŠE FOTKY z MOTO-DOVOLENÉ aneb jsem šmírák
· Bosna,Černá hora 2017
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ...
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6045]
· Východní čechy [3297]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3143]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [934]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ :: OFF ROAD
 Tisk diskuze
Lehké endurka
Wan-Chuan
#61 Vytisknout diskuzi
Přidané 03-08-2016 12:34
Člen

Příspěvek: 59
Založený: 21.10.15

sadilek napsal:
Tak jsme zpět.CCM zdolala 3800 km.ve všech režimech.V Alpách jsme mokli,na Balkáně se smažili.Motorka vše zvládala s lehkostí
a i nejtěžší úseky vyjela na totálně sjeté zadní silniční pneu.Spotřeba nepřesahovala 4,5l.Nic neupadlo,nic jsem nespravoval.Stroj už má za sebou za necelé 2 měsíce 6800km.testování.Silniční přesuny v rychlosti do 110km/h jsou příjemné a s dostatečnou rezervou pro akceleraci na předjíždění.
V terénu pak i v plné polní vévodí.Všechny nerovnosti žehlí jak má a pokud se dostanete do problémů,hravě je zvládnete díky nízké hmotnosti.
djudjapes.rajce.i.../dnes.cz/B





Zdary...

S drzostí mně vlastní si dovolím poupravit odkaz (pochopitelně jasná svatokrádež.-))). A rád si počtu nějaké to písmo. Nějaká videa se podařilo pořídit ?

http://djudjapes....lkan_2016/

Wan-Chuan
KRLESS!!!
Upravil Wan-Chuan dne 03-08-2016 12:35
KRLESS!!!
 
OffroaderTE
#62 Vytisknout diskuzi
Lehké endurka
Přidané 01-09-2016 17:29
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 104
Založený: 19.08.16

citace z testu Motorkari.cz " Méně příjemný je projev poměrně ucukaného motoru a nebudu lhát, přivítal také o kus plynulejší reakci na plynovou rukojeť. Příjemné není ani cuknutí při otevření plynu z nulové pozice."

to mě teda dost negativně zaskočilo :-(

CENDURO a to i lehké má sametově kráčet od nízkých otáček ! za ty prachy to mohli vyladit
 
OffroaderTE
#63 Vytisknout diskuzi
Lehké endurka
Přidané 01-09-2016 18:01
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 104
Založený: 19.08.16

aa tak tady jsem našel odpověď, je nutné to vyladit vyndáním lambdy, to samé jsme dělal na mojich dvou HQ...

bmwpowertom napsal 17.7.2016
Ahoj tento motor jezdím dlouho v bmw a podle mých informací je v CCM uplně stejný.S motorem jsem neměl za 7 let jediný problém z okruhu mých známých jsem zaznamenal 2 závady povolené zapalovaní na tento popud jsem ve 100 mth hodil motorku na bok a zapalování radši dal na lepidlo)a při častém startování prý muže odejít automatický dekompresor ale to jsem jen slyšel.Jinak základ je 30kw 9000 (lambda sonda a výfuk s katem) dále je u jednotky zasuvka do které když vložíte klemu a dáte otevřený výfuk tak máte 38kw 11 tis ot(cena výfuku + práce cca 15000kč ale prijdete o zaruku nebo na každý servis nastrojit zpátky a nesmíte dlouhodobě po silnici nad 9000 ot ale to snad každýmu jasný že nepojedou na 5 ku 11 tis furt ) další upravou je demontáž lambda sondy jednotka přepnutá na vyšší výkon nevyžaduje lambdu a při odpojení motorka necuká v nizkých otáčkách a nemá tendenci chcípnout při podtočení.vhodné to těžšího terenu .Poslední nejsilnější upravou je co jsem psal ale vyjmutí druhé klapky u vstřikování keihin málokdo ví že tam jsou 2 jedna mechanicky ovládaná a druhá ovládaná servomotorem je to z duvodu emisí a plynulosti nástupu výkonu po vyndání reaguje okamžitě na plyn a nečeká jak se pomalu otvírá druhá klapka . toto je už pro závodní použití Nakonec racing uprava pro opravdové závodníky (píst 13:1+ vačky+vyndaná 2 klapka +powercomander a plně otevřený výfuk např.RP tuning)toto je už opravdu strop tohoto motoru výkon cca 44kw Takže možnosti máte dost ,nejvíce to samozřejmě vydrží na uškrcený režim ale máte možnost jednoduchého ladění . Vše na motor mužete objednat v každém BMW do 4 dnu za ceny stejné jak v KTM.Samozřejmě vše toto platí i pro husqvarny 449 a 511 2011-2013.když to vyrábělo BMW. Snad tato informace pomuže enduru zdar Tom.

Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ccm/ccm-gp-450-adventure-maly-velky-cestovatel-34511.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
 
prezi
#64 Vytisknout diskuzi
Lehké endurka
Přidané 03-08-2018 09:26
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Příspěvek: 3635
Založený: 20.04.10

Motorkáři.cz:
UM DSR Adventure TT: vstupenka do světa cestovních endur
 
www.CENDURO.cz
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 32

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,140
· Nejnovější člen: PenedTA
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.09 sekund 124,502,946 návštěv