Název novinky: CENDURO :: Můj ubohý V-Strom a spotřeba oleje...

Přidal motoblb dne 10-04-2015 09:39
#12

qwert napsal:
motoblb napsal:
qwert napsal:
aron napsal:
Nejhorší je ten vysoký nájezd, olej se znehodnocuje dvěma způsoby 1. prach a karbon tvoří nečistoty, 2. teplota motohodiny a stáří snižují schopnost mazání. Obzvláště to co najedeš v terénu by jsi měl násobit třemi. Já beru olej u maníka v Břeclavi a ten mi vždy zkontroluje starý olej. Většinou viskozitu má v pohodě, ale mám tam jemný písek, údajně ještě v normě, ale radši měním po 8k. Knedlík studenému motoru samozřejmě taky nepřidá.


Říkáš jemný písek v oleji a v normě?? Že ty používáš filtry Hiflo?
Teď mně zajímá to moudro,jakou to má s Hiflem souvislost :D


No jo prodejce Hifla.:) Souvislost v tom že do takového extrému je lepší používat účinější filtry,já používám Champion..
:)Ale vůbec né mám na skladě kn i Champion ,jen ten Champion nikdo nechce.Tak samo jako m-line se mi špatně prodává a přitom nejednou po rozbalení bylo uvnitř zrovna Hiflo.Pokus se Petře rozvinout více myšlenku kvality mezi Championem a Hiflem.Všechny ty filtry jsou normované a filtrační vložka-papír musí mít určitou propustnost kterou musí splňovat.Mimojiné zrovna do KTM jsem krosovému klubu do čech posílal loni 50 ks m-line filtrujou a jezdi na to všechny a to bez problému.Řek bych,že to je hnané jen reklamou tak jako třeba Motul.....*comfort*