Název novinky: CENDURO :: IXIL karbonový po 4000km
Přidal tyfoza dne 23-06-2015 00:01
#1
Na odpis po 4000km. Asi nemám na tyto věci štěstí.
''
''
Přidal qwert dne 23-06-2015 07:35
#2
Asi bylo dřív potřeba vyměnit vatu uvnitř aby se ten obal nepropálil ale je fakt že to vydrželo dost málo..
Přidal Barney dne 23-06-2015 10:37
#3
Nové koncovky se takhle propálí za 4000 km? Zlatej nerez což... :(
Přidal petrOV dne 23-06-2015 11:12
#4
půjdeš s tím na reklamaci?
Přidal tyfoza dne 23-06-2015 14:16
#5
fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.
byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku
dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.
kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží
Tohle nevypadá na vadný kus...
Upravil tyfoza dne 23-06-2015 14:20
Přidal worezprut dne 23-06-2015 15:04
#6
Je to zajímavý. Měl jsi na výfuk motor seřízený? Nemůže jít o chudou směs, která vytváří větší teploty? I když je otázkou jestli se teplo díky chudé směsi projevuje i ve svodech nebo jen ve spalovacím prostoru....
Přidal tyfoza dne 23-06-2015 17:25
#7
worezprut napsal:
Je to zajímavý. Měl jsi na výfuk motor seřízený? Nemůže jít o chudou směs, která vytváří větší teploty? I když je otázkou jestli se teplo díky chudé směsi projevuje i ve svodech nebo jen ve spalovacím prostoru....
IXIL OS 8059 VCG
podle výrobce netřeba pro V-Strom DL 650 nic nastavovat
motor mám čerstvě po servise, výměna válců/pístní sada/rozvoďáky - takže nevěřím, že je problém v motoru
Dneska jsem to vrátil a požádal jsem, že nechci nový výfuk, ale vrátit peníze. Tož uvidíme, jak to dopadne...
Přidal Barney dne 23-06-2015 19:52
#8
Homologovaný chápu jako že ho vyzkoušeli na daném typu motorku a musí to být v pohodě - namontovat a jezdit, žádné ladění. *helpless*
Upravil Barney dne 23-06-2015 19:52
Přidal Brian1986 dne 23-06-2015 21:06
#9
tak to je mazec, by mě asi trefilo:@
Přidal PetrAT dne 23-06-2015 21:07
#10
barney napsal:
Homologovaný chápu jako že ho vyzkoušeli na daném typu motorku a musí to být v pohodě - namontovat a jezdit, žádné ladění. *helpless*
Homologace bude jen na hluk ,tvar (ostré hrany)
Ale spíše bych počítal s doladěním , tryskováním a to ještě v závislosti na použitém vzduchovém filtru
Přidal PetrAT dne 23-06-2015 21:09
#11
tyfoza napsal:
Na odpis
Ty pásky, které drží ten výfuk jsou origo přibalené k výfukům ?
Podle fotek se to propálilo kolem nich
Přidal Barney dne 23-06-2015 21:17
#12
Výrobci to nenavrhují a neladí přímo na daný typ motorky - motoru? Proč tomu říkají laděná koncovka a za co chcou tolik peněz?
Možná jsem žil v omylu. :D *hmm*
''
Upravil Barney dne 23-06-2015 21:23
Přidal PetrAT dne 23-06-2015 21:24
#13
Obecně ano (resp marketing to bude tvrdit)
Jel jsem na Africe s laďákem, která nebyla poladěná
Mělo to horší průběh než origo
Jediné plus byla nižší hmotnost laďáku
Topíš doma uhlím ?
Pokud ano tak víš, že když změníš průchod komínem, tak musíš k tomu poladit i sání vzduchu pod uhlím
Prostě to "vyvážit"
Přidal qwert dne 23-06-2015 23:09
#14
barney napsal:
Výrobci to nenavrhují a neladí přímo na daný typ motorky - motoru? Proč tomu říkají laděná koncovka a za co chcou tolik peněz?
Možná jsem žil v omylu. :D *hmm*
''
Nemáš úplně pravdu,Akrapovič vyráběl odladěné výfuky přímo na lc8 adv 950.Ač byly titanové stály neuvěřitelných 48000kč.Zřejmě ten vývoj něco stál.Ale po nasazení klesla spotřeba asi o půl litru a jelo to líp od spodu..
Přidal tyfoza dne 24-06-2015 00:10
#15
Ty pásky, které drží ten výfuk jsou origo přibalené k výfukům ?
Podle fotek se to propálilo kolem nich
Ano, přibaleno v montážní sadě. Kovová objímka s gumovým vnitřkem.
Přidal qwert dne 24-06-2015 08:25
#16
Tyfe já být tebou raději bych se ho zbavil.Do terénu raději hliník nebo titan.Carbonový výfuk při blbém pádu celkem snadno zlomíš.Stalo se to i mé ženě,musel jsem ho pak o 10cm zkrátit aby se mohl dál používat..
Přidal cibus dne 24-06-2015 11:07
#17
Souhlas s Qwertem.
A vzpomínám si, že před drahnými lety se na 2V cestovní stroje karbony moc nedávaly. 2V motory víc "vyhazují" vatu a pálí pláště. Stejně spálené výfuky jsem viděl na Hondě VTR SP-1. Taky dvouválec.
Ale od té už hodně vody uteklo a carbony vidím na každé Dukně.
Tak babo raď. :-)
Upravil cibus dne 24-06-2015 11:07
Přidal lobo6 dne 24-06-2015 22:46
#18
Kdyby Tyfe nedopadla reklamace skoč ke klempíři a stočí ti obal z titanzinku, pak vraž na konce nejt a nech to bejt.
Přidal kysin dne 12-07-2015 11:17
#19
Včera jsem měl zajímavou debatu s maníkem co se ve výrobě karbonu trošku pohybuje a dozvěděl jsem se že není karbon jako karbon. Spousta tkanin prý ani uhlík neviděla používají se tak zvané pohledové tkaniny v černé barvě, je to na bázi sklolaminátu a od uhlíkového vlákna je prostě pohledově nepoznáš. Můžou být odolné vyšším teplotám a proto se používají jako náhražka i na výrobu levnějších výfukových koncovek. Je toho spousta druhů a kvality čím kvalitnější tím tomu i odpovídá cena. Může to být i Tyfův příklad a nemusí. Říkal že hodně je to o tom jak je vlákno spletené, závisí i na tloušťce a vrstvení. Asi taková malá alchymie.
Jinak kvalitně pletený karbon je na výrobu výfuků ideální materiál. Největší výhodou kromě váhy je oproti hliníku a nerezu deformovatelnost, pokud spadnete výfukem na nerovnost měl by se kvalitní kevlar prohnout a opět vrátit. Přímo specializovaný český výrobce karbonových výfuků pro motokros je DVR exhaust z Vojkovic u Brna, dříve známá pod značkou Raas. Kevlarovou tkaninu pro ně speciálně vyrábí a vyvinula česká firma Technofiber ze Slavkova. Na videu je ukázka odolnosti tkaniny používané v DVR od Technofiberu.
Tohle se svým výfukem z hliníku - nerezu nezkoušejte.
[youtube]CUydF_c27Ig[/youtube]
Upravil kysin dne 12-07-2015 11:20
Přidal blejdamint dne 12-07-2015 12:07
#20
tak jestli ti vrati love..... to je asi pak z emerickyho filmu.... priprav se na devastaci nervoveho systemu, co se tyce carbonu, zavolej si tu:http://www.havel-...tacts.html
zde dojdes k vysvetleni a i rade, moc dobry pristup technika a vubec cele firmy.
At dobre vyridis, za me za 4rku neveril ani nahodou a bude to fligna a ne carbon a vubec cela technologie za 4tis. Tot za me.
Přidal motoblb dne 13-07-2015 11:28
#21
tyfoza napsal:
fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.
byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku
dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.
kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží
Tohle nevypadá na vadný kus...
Kde jsi to kupoval? Já když kupoval výfuky na katanu,tak jsem taky obdržel ten okopírovaný hadr s homologací,jen jsem požadoval,aby ta homologace byla vyražena i na výfuku,žádný nýtovaný štítek.Jediný Marving mé požadavky splňoval.
Přidal motoblb dne 13-07-2015 11:28
#22
tyfoza napsal:
fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.
byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku
dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.
kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží
Tohle nevypadá na vadný kus...
Kde jsi to kupoval? Já když kupoval výfuky na katanu,tak jsem taky obdržel ten okopírovaný hadr s homologací,jen jsem požadoval,aby ta homologace byla vyražena i na výfuku,žádný nýtovaný štítek.Jediný Marving mé požadavky splňoval.
Přidal tyfoza dne 15-07-2015 23:40
#23
Prodejce poslal výfuk dovozci, ten reklamoval u výrobce. Výrobce reklamaci uznal, karbonový výfuk již nedodávají a nedodají vůbec. Dovozce nabídl možnost, že buď jiný výfuk IXIL (nerez nebo titan) a nebo vrátit peníze. Tak jsem vybral vrátit peníze. Vrátí celou částku. Řešilo se to dnes.
Protože jedinou mou motivací pro jiný výfuk byla úspora váhy, už to nebudu řešit a nechám originál. Dost mě zklamala hlučnost toho IXILu už hned když byl ještě fungl nový - ale je možné, že v tom něco chybělo, třeba vata. Ale nehodlám riskovat a nechám durově předoucí a docela tichý původní výfuk.
Alespoň jednou úspěch - myslím, že kdybych to nekupoval v kamenném krámě, ale někde na nejlevnějším eshopu, tak bych asi tak snadno neuspěl.
Upravil tyfoza dne 15-07-2015 23:45
Přidal tyfoza dne 15-07-2015 23:44
#24
Nakupuju a servisuju v Moto Trávníček http://www.mototr...
Vždy umí překvapit, netlačí na cenu a vždy umí poradit a třeba i najít kompromis.
Přidal motoblb dne 16-07-2015 08:21
#25
Tyfe tak ono je to spíš o přístupu jedince.Já když kupoval výfuky,tak jeden nejmenovaný e-shop mi po objednávce navýšil cenu o cca 1800,-nešlo ani tak o cenu jak o mé požadavky,když renovuji počítám s tím,že to něco bude stát.Nasliboval hory,doly a po měsíci a půl mi nebyl schopen nic zdělit.Musel jsem volat a dotazovat se jak to vypadá a to mně sralo nejvíc.Nakonec jsem objednávku zrušil,protože mi bylo řečeno,že se už výfuky nevyrábějí a objednal sem na vemoto.Tam mi pán sám volal a informoval dokonce,že zboží už z Itošky je odesláno.Zarážející na tom je,že zdroj je stejný,jen přístup velice odlišný.Pro jednoho se nevyrábí,druhý dodá do 14 dnů *tup*
Přidal Barney dne 16-07-2015 08:24
#26
Naštěstí je z toho happy end. :)
Přidal Cidas dne 16-07-2015 14:00
#27
motoblb: Podobné zkušenosti mám s eshopem motoPS... Kamarád to samé... Já kupoval MIVV, on Remuse. Problém na problém.
Přidal motoblb dne 16-07-2015 20:31
#28
Cidas napsal:
motoblb: Podobné zkušenosti mám s eshopem motoPS... Kamarád to samé... Já kupoval MIVV, on Remuse. Problém na problém.
Já je nechtěl jmenovat,ale když jsi to nakous,ano přesně odtamať ta zkušenost pochází...:( někdy mi přišlo,že je vlastně obtěžuji...
Přidal qwert dne 16-07-2015 20:47
#29
Takové obchody právě musíš jmenovat..
Přidal Cidas dne 16-07-2015 21:10
#30
Přesně tak, je potřeba ty špatné obchodníky trochu recenzovat a potrápit...
Přidal motoblb dne 22-07-2015 10:59
#31
To bych musel potrápit i kámoše.On se snaží,ne asi tak jak by měl,nebo jak by si představoval,ale snaží.....Někdy se ta chyba stane,
jsme jen lidi,ale pokud je těch chyb více a opakovaně bylo by lepší se na tu činnost vysrat a věnovat se něčemu jinému.....:)