Název novinky: CENDURO :: MITAS E-10

Přidal Luky1 dne 20-11-2012 16:24
#130

Sergej napsal:
Marselus napsal:
Chlapi já se s tím litrovým stromkem nikde záměrně do měkého pouštět nebudu. Šlo mi spíš o pneu s vysokým nájezdem ale zase aby nějak neustřelovalo v zatáčkách a když to občas protáhnu nějakou zkratkou přes louky pole atd tak se mi prostě hlavně ta k-60 přední( totéž jako 07 přední )zdála slabá a i na mokré trávě s tvrdým povrchem. Jak tancuje trochu zadek tak s tím se dá jet ,ale jak ustřelí předek tak ...... :o
TKC v předu a 07 v zadu muže být dobrá volba stejně asi jako to karoočko. *tup*


Osobne by som do takejto kombinaci nesiel. Aj ked je pravda že nemusí byť zlá. Ja som schválne prešiel ž ,,štuplov" na E07 kvôli tomu že po 6000km sa začne na predku robiť veľký odskok, a tým sa mi značne horšia brzdné vlasnosti- rýchlejšie sa mi predok blokne...
Ked teraz jazdim na 07 v offíku tak necítim až taký rozdiel čo sa týka bočného vedenia v porovnaní s Karoo T..

U mňa stále vyhráva na Stromku- pre viac offiku KarooT a zadok E09.. a cestovanie E07- s ktorou viem že okrem mokra a piesku dám všetko..

Možno by som aj vyskúšal E10-predok a E09 zadok, ale neviem aký má nájazd E10 na predku..


Větší jak TKC a podobné špalkové gumy. Já už na E-10 přední sjel jednu 1 zadní (4000km) a jednu E-9 zadní(2200km) a teď mám v zadu zase E-10(1000km) a teprve začíná být předek trošičku ale opravdu trošičku jevit známky odskákání a to má ještě pořád 80% vzorku.

Upravil Luky1 dne 20-11-2012 16:25