Název novinky: CENDURO :: Krym

Přidal marvy dne 28-06-2012 22:55
#10

Te'd jsem přišel z hospy, tak nevim jestli to popíšu.
5. den po průjezdu rozpálenou Vinnitsyi na ventilátory Medvěd už nenastartoval. Regulátor KO. Měl ten ze čtyrkolky a měl ho z nás namontovanej nejdýl. Prohodili sme baterky a zapojili ten původní a pořád nic moc. V Nemirivu jsme chtěli koupi baterku, ale nesehnali nám ji, ale sehnali fungl novej regl za 100 Hriven. V Ordzonikidze jsme si pujčili od domácího měřák a zjistili jsme, že je v háji fáze a kurví i ty ostatní. Martin je vystudovanej elektrotechnik a tak nám podpora v CZ sehnala kontakty do Ignitechu a Vape, aby si Martin upřesnil nějaké detaily. Ignitech chtěl komunikovat jen emailem, ale z Vape byly ochotní po vysvětlení problému nám zavolat zpátky. Ujasnili sme si, zapopojení a že stříkačka vydrží jet pouze na baterku, max. hodinu (takže varianta čenžování baterek cestou by byla příliš častá). Po sundání víka jsme zjistili, že Medvědův Tiger byl asi padlej, protože víko bylo zevnitř vařený a asi díky tomu lehce nakoplej stator. To vůbec nevěděl tři roky po koupi. Jedna cívka vypadala šeredně a tak jsme si půjčili pájku, všechny fáze rozpájeli, odmotali jednu (špatnou) cívku, proměřili a zase spájeli. Takže nakonec jel altik na 2 a 3/4 fáze, ale bylo to už OK. Dobrý, ne?
Jinak poznatek a zkušenost. Směrem na východ a jihovýchod neexistuje problém, kterej by nešel vyřešit. Martina jednou v Turecku sundal vojenskej náklaďák. Mimo jiné ohnutý vidle. Za 6 hodin pokračoval dál. Letos na jaře ve Francii píchli v pátek večer a neexistovalo, někoho sehnat o víkendu a v pondělí až v pátym pneuservisu byli ochotný udělat motogumu. Tohle na východě nehrozí. Jinak už taky vozí velký montpáky na padácích, jako já, nebo Igor.:)