Název novinky: CENDURO :: CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ

Přidal czunik dne 24-07-2012 09:18
#52

qwert napsal:
smazak73 napsal:
Pardal napsal:
smazak73 napsal:
Pardal napsal:
Měl jsem rok V-strom 650, 4 roky BMW GSA 1200 a ted rok LC8 990R. a co je lepší... nevim. Jedno ale vim jistě, kdybych jezdil to co ted jezdim s KTM tak BMW i Suzuki každy týden montuji :-) a ted montuji jen občas :-)
na GSA jsem si uzival dálky, opravové cestovaní, po uroveň opravdu lehké šotoliny, pak už jsem se trapil.
V-Strom - s tim jsem v terenu moc nejezdil... ale na serpentýnky a okresky uplne supr.
Ktm - dalnice na nem rad nemam, normalní asfaltky zvladame ale nijak zvlast zabava to neni.. a teren tam to začne být zabava, Albanie, Rumunsko a Ukrajina jsou idealní destinace. Místní ruzné "závody" na krosových tratích mě moc neberou, neumim to a motorky je mi lito, to je dobre pro neco lehciho, ale treba loňská Baja rallye byla pro tuhle motorku jak stvořena, ale ja nejsem zavodník, mě laká cestovat. Cestovat tam kde končí asfalt a proto mam KTM, až budu chtít cestovat po asfaltu budu zase mit BMW.

Jo jo alternativa pro tebe neexistuje ...že ??


Klidně mi nějakou rozumnou ukaž

Víš mě se ten Váš svět zdá takovej černobílej budˇBMW nebo KTM...
Alternativy:
Yamaha XTZ Supertenere
Triumph Tiger
Aprilia Caponord
Honda Varadero a Afrika
Já myslím ,že jich je dost*hmm*


Vy furt nechápete že alternativa k lc8 neexistuje.Už mám druhou a moc dobře vím proč.Lc8 tak trochu svým podvozkem a sportovním motorem vybočuje z toho čemu se tady říká cestovní enduro.Můžu na ni nalepit startovní číslo a zůčastnit se závodu aniž bych se bál že se mi na ni něco ulomí nebo že bude podvozek neustále na dorazech.Na druhé straně jsem už na ni v pohodě i pocestoval asi 20 států k čemuž nemá žádné menší schopnosti než třeba velké gs.Jestli bych něco postavil jako alternativu k lc8 tak jen gs800 což potvrzuje zdejší Lainen který na ni taky něco nacestoval a pravidelně se se mnou zůčastnuje ničení motorek v kamení,brodech a bahnu v našich lesích.A i když si ji musel proti už v serii dobře vybavené lc8 trochu poupravit speciálnímy díly,snáší to gs800 myslím docela dobře..

Takže svět není černobílý ale krásně barevný,v lesích převažující oranžovou..:)


s tím mohu souhlasit i když jsem zatvrzelý GSák...ale když les a divočinu tak 800GS....1200 jen do určité meze,pak je to opět ničení stroje a trápení jezdce....je dobré to uznat.Ale zase na daleké cesty pohodlíčko....a komfort..to zase bych neměnil...