Název novinky: CENDURO :: Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR

Přidal Sharki dne 12-08-2013 15:36
#50

Vlada-adv napsal:
Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto.

Už 4sezonu jezdím Enduro BMW650 pořád si nemohu zvyknout brzdit předkem,jak mě všichni upozorňujou.Už jsem byl i na motardovém okruhu a byl jsem tak zmatenej kterou bezdou brzdit,že jsem si to vůbec neužil.Teď koukám na tebe,co píšeš a nevěřím vlastním očím.Určitě jsi toho už dost nahrkal a je normální brzdit na enduru zadkem?Když jezdím kládu,po silnici ,tak pouze zadkem dobržďuju.Tak ti nevím.Zdarec Sharki