Název novinky: CENDURO :: EU-spolčení hlupců.

Přidal Luky1 dne 23-11-2012 16:04
#28

pavelgs napsal:
Aby nedošlo k mýlce.Já proti ABS v zásadě nic nemám.Něco jsem se s ním najezdil,ale opět opakuju,chci mít tu volbu.A jen tak pro formu.ABS jako takové, je účinné jen za zhoršených adhezních podmínek.Jeho použití na suché silnici brzdnou dráhu PRODLUŽUJE!!! ,což je informace,která autory nápadu zjevně nějak minula.
Smažák má velkou pravdu v tom,že podobné fičury vychovávají řidiče bez instinktu.Nenutí řidiče více přemýšlet a za následek mají daleko těžší havárky než tomu bylo dřív.Dříve,pokud někdo jezdil jak ****,vyletěl z cesty už v daleko nižších rychlostech.Dnes se ta laťka posunula dál a podle toho to taky na cestách vypadá.Lidi si víc troufají.
Viděl jsem to i sám na sobě po přesednutí z GS na LC8.Na mokru jsem si musel začít dávat sakra bacha,jak na tu brzdu hamtám a jak rychle jedu.Na ABS jsem u BMW hodně spoléhal a to nebylo dobře....*hmm*


Předpokládám že to jsi zjistil až po přesednutí na KTM bez ABS, jinak jsi do té doby z ABS těžil a líbilo se ti.
Pořád myslím že i onu volbu bude moci zachovat byť bude ABS motorka mít, víš sám že na BMW a nejen u této značky lze ABS deaktivovat a můžeš jezdit na machra s citem jak je libo. Neber to osobně (toho machra) ale slova jako tenkrát abs nebylo a nebyly nehody jsou scestné. Jaká tenkrát bývala hustota provozu, jaký výkon tenkrát měly motorky ve stejném obsahu jako nyní.....o tomdle je většina nehod, o přehnané sebedůvěře pilotů kteří si myslí že jsou in když letí co to dá. Za tohle abs nemůže, je to v hlavě. No a to ještě k tomu připočti nehody motka/auto kdy je viník ze 70% řidič řidič auta který moto přehlédl nebo nedal přednost v domění že on to přece stihne, to se do statistik úmrtnosti motorkářů taky pěkně podepisuje.

Jistě, ABS něco stojí a je to další věc která se může posrat ale na druhou stranu, ne jen tobě nebo mě už párkrát zachránilo prdel. Kdo krizovku kdy bez ABS by se válel neprožil tak nepochopí.