Název novinky: CENDURO :: Pneu Mitas

Přidal Joe dne 09-02-2013 14:35
#1

K občasným vyjížďkám nebo na cesty za dobrodružstvím nabízím pneumatiky MITAS pro cestovní endura v rozměrech 19, 21,120, 130, 140 a 150 (možno i motokrosové) odebírané přímo od výrobce.

Osobní přístup, poradenství a ceny držené při zemi.
Kontakt:
nebo t.č. 724 282 837, 603 547 659

Garantem kvalitních služeb je testovací jezdec f. MITAS
Ruda-Joe

Možnost přezutí a vyvážení v nedalekém kvalitním pneuservisu.

Ceny např.:

E - 09 Dakar 150/70/17 2010,-Kč s DPH

E - 09 130/80/17 1443,-Kč s DPH

E - 10 110/80/19 1437,-Kč s DPH

E - 07 140/80/17 1615,-Kč s DPH

E - 08 150/70/17 1748,-Kč s DPH

E - 10 150/70/17 1785,-Kč s DPH

E - 10 90/90/21 1350,-Kč s DPH

Sada E-07 v rozměrech 110/80/19 a 150/70/17.............2880,- Kč

Sada E-10 v rozměrech 110/80/19 a 150/70/17.............3408,-Kč

Sada E-08 v rozměrech 110/80/19 a 150/70/17..............2950,-Kč

Sada E-07 v rozměrech 90/90/21 a 130/80/17................2390,-Kč


Vše skladem

Vozím pneu s posledními DOT, žádné ležáky.

-------------
(Registrované komerční sdělení)

Upravil Joe dne 12-01-2017 19:06

Přidal naprc dne 09-02-2013 17:00
#2

vždyt se to dá sehnat na netu levněji..

Přidal Joe dne 09-02-2013 21:19
#3

V případě problémů si ji pak na netu taky vyreklamuj. Dík za názor.

Přidal Boro9 dne 10-02-2013 12:50
#4

Joe napsal:
K občasným vyjížďkám nebo na cesty za dobrodružstvím nabízím pneumatiky MITAS pro cestovní endura v rozměrech 19,21,130,140 a 150 (možno i motokrosové) odebírané přímo od výrobce.

Osobní přístup, poradenství a ceny držené při zemi. Kontakt: ruda.ilona@seznam.cz nebo t.č. 724282837, 603 547 659. Garantem kvalitních služeb je testovací jezdec f. MITAS Ruda-Joe.
Ceny např.

E - 09 Dakar 150/70/17 2078,-Kč s DPH

E - 09 130/80/17 1430,-Kč s DPH

E - 10 90/90/21 1550,-Kč s DPH

E - 08 150/70/17 1930,-Kč s DPH

E - 10 150/70/17 1980,-Kč s DPH

-------------
(Registrované komerční sdělení)



A jak to vypadá s dvousměsovýma 07 *yummy*?? Ty se ještě nepečou???? ;)

Přidal Sema dne 10-02-2013 17:50
#5

Joe, budeš i posílat do vzdálenějších končin?

Přidal cyberzef dne 10-02-2013 20:43
#6

Joe napsal:
V případě problémů si ji pak na netu taky vyreklamuj. Dík za názor.

to bych musel reklamovat každý dva tejdny :-D ač jako vlastenec nerad, radši po několika sadách od Mitasu zvolím jinou značku...

Přidal Joe dne 11-02-2013 08:26
#7

Sema napsal:
Joe, budeš i posílat do vzdálenějších končin?

Jasně

Přidal Joe dne 11-02-2013 08:26
#8

Boro9 napsal:
Joe napsal:
K občasným vyjížďkám nebo na cesty za dobrodružstvím nabízím pneumatiky MITAS pro cestovní endura v rozměrech 19,21,130,140 a 150 (možno i motokrosové) odebírané přímo od výrobce.

Osobní přístup, poradenství a ceny držené při zemi. Kontakt: ruda.ilona@seznam.cz nebo t.č. 724282837, 603 547 659. Garantem kvalitních služeb je testovací jezdec f. MITAS Ruda-Joe.
Ceny např.

E - 09 Dakar 150/70/17 2078,-Kč s DPH

E - 09 130/80/17 1430,-Kč s DPH

E - 10 90/90/21 1550,-Kč s DPH

E - 08 150/70/17 1930,-Kč s DPH

E - 10 150/70/17 1980,-Kč s DPH

-------------
(Registrované komerční sdělení)



A jak to vypadá s dvousměsovýma 07 *yummy*?? Ty se ještě nepečou???? ;)

Zatím ještě ne.

Přidal Joe dne 06-03-2013 05:37
#9

Včera doplněn sklad i o inovované E-07 bezdušovky v rozměru 110/80/19 za cenu 1120,-Kč.
Díky lepším obchodním podmínkám úprava cen směrem dolů:)

Upravil Joe dne 06-03-2013 05:49

Přidal prezi dne 15-03-2013 13:18
#10

...na Mitaskách spokojeně jezdím roky (cca 90000km na E-07, 09, 10) a dobrá cena s bonusem v podobě osobního přístupu potěší ...nyní jsem potřeboval 1 ks pneu vyměnit a Joe vše vyřešil v podstatě na počkání

...Rudo dík *flower**clap*

Přidal Lubenko dne 15-03-2013 17:45
#11

Na vystave v BA mi vcera chlapik z Mitasu vravel, ze E07 2013 su uz dvojzmesove. Vie to niekto potvrdit alebo vyvratit?

Přidal hobr dne 17-03-2013 12:13
#12

Mluvil jsem s Rudem včera a řekl toto: "Testoval jsem dvousměsovky, ale o hromadné výrobě se zatím neuvažuje." Takže tak.

Přidal Lubenko dne 17-03-2013 14:02
#13

hobrnos napsal:
Mluvil jsem s Rudem včera a řekl toto: "Testoval jsem dvousměsovky, ale o hromadné výrobě se zatím neuvažuje." Takže tak.


Teda ma zle informovali na vystave :|, kazdopadne dakujem za informacie.

Přidal Joe dne 17-03-2013 19:26
#14

Můj názor je ten, že dvousměs na E-07 nemá smysl, pouze to zvýší tak skvělou cenu. Na obou výstavách jsem nezaznamenal negativní názor na tuto pneu pouze na ten únik tlaku, ten je snad už vyřešen.

Přidal Joe dne 04-04-2013 21:43
#15

Opět úprava cen směrem dolů;)

Přidal Jezecek dne 05-04-2013 19:38
#16

a co ta dvousměsová E-10? tý se nemůžu dočkat :)

Přidal Luky1 dne 05-04-2013 19:51
#17

Jezecek napsal:
a co ta dvousměsová E-10? tý se nemůžu dočkat :)


No jen aby ses vůbec dočkal....

Přidal Kareru dne 05-04-2013 19:54
#18

nevím, ale já byl spokojen s 09, obul jsem 07 a hned po pár km babí léto a zpět a popraskal dezén na zadním kole moc o kvalitě nepřesvědčil, jdu opět do 09 dakar ty popraskali až po 10000, zda teplo a jízda po dálnici*helpless*, zima zatím v pohodě, a to terka není žádný trhač asfaltu

Upravil Kareru dne 05-04-2013 19:54

Přidal Luky1 dne 05-04-2013 20:31
#19

Ja ted obul E-07 protoze mi na dvanactce 09 ky mizely pred ocima. Max 4tisice a kupodivu ubejvaly vic v terenu nez na asfaltu tak jsem zvedav kolik vydrzi ty 07ky, zatim to vypada dobre ale mam na nich letos teprve cca800km

Přidal Joe dne 05-04-2013 21:50
#20

Kareru napsal:
nevím, ale já byl spokojen s 09, obul jsem 07 a hned po pár km babí léto a zpět a popraskal dezén na zadním kole moc o kvalitě nepřesvědčil, jdu opět do 09 dakar ty popraskali až po 10000, zda teplo a jízda po dálnici*helpless*, zima zatím v pohodě, a to terka není žádný trhač asfaltu

Napiš mi DOT těch pneu.

Přidal Kareru dne 06-04-2013 18:59
#21

hned jsem ji reklamoval, akorát mne trochu zarazilo, že jsem si musel koupit novou, dát na reklamaci tu poškozenou, jinak bych musel čekat měsíc než v mitasu posoudí zda je to výrobní vada, po měsíci jsem dostal celou částku zpět, akorát mne zarazil prvotní pokus pneuservisu, že to dělá typ motorky, osobně si myslím, že to byla nějaká výrobní vada, jeli jsme dva naložení, bylo horko a cesta po dálnici.

Přidal Joe dne 20-05-2013 18:18
#22

Zítra tj. 21.5.2013 budou skladem E-09 Dakar v rozměru 150/70/17

Přidal Joe dne 20-05-2013 18:21
#23

Kareru napsal:
hned jsem ji reklamoval, akorát mne trochu zarazilo, že jsem si musel koupit novou, dát na reklamaci tu poškozenou, jinak bych musel čekat měsíc než v mitasu posoudí zda je to výrobní vada, po měsíci jsem dostal celou částku zpět, akorát mne zarazil prvotní pokus pneuservisu, že to dělá typ motorky, osobně si myslím, že to byla nějaká výrobní vada, jeli jsme dva naložení, bylo horko a cesta po dálnici.

Případnou reklamaci porovádím výměnou a měli by to tak dělat všichni prodejci.

Přidal Sergej dne 20-05-2013 23:08
#24

Joe- takú sadu E10predok +E09Dakar na Vstroma, teda 110/R19 a 150/R17 za akú cenu cca? ale ide to na SR,
uvažujem späť ísť na stuple, mám E07, no predok sa mi po 9tis oskákal že na jednom miesta mám tak 1,5mm vzorku a inde ešte ok :/... ale mám dilemu riadnu, či kúpiť prednú E07a dojazdiť alebo rovno sadu...

Přidal Boro9 dne 21-05-2013 10:25
#25

Ahoj a cena sady E07 130/80 /17 + 100/90/19 na Transalpa 700
Díky.

Upravil Boro9 dne 21-05-2013 10:26

Přidal Brian1986 dne 21-05-2013 20:03
#26

Hrome, budu muset brzo koupit pneu dopředu i dozadu.
Dala by se mi na Africu namíchat sada E-07 - 90/90-21 a 140/80/17 *blushing*? Případně na kolik by to vyšlo? Díkec

Upravil Brian1986 dne 21-05-2013 20:07

Přidal Joe dne 22-05-2013 13:52
#27

Brian1986 napsal:
Hrome, budu muset brzo koupit pneu dopředu i dozadu.
Dala by se mi na Africu namíchat sada E-07 - 90/90-21 a 140/80/17 *blushing*? Případně na kolik by to vyšlo? Díkec

Jasně není problém, ale jenom když vydržíš do začátku června, kdy by měli naběhnout do výroby 21 v E-07. Skladem mám v tvém rozměru předek v E-10 a zadek E-09.Jinak cena za E-07 2494,- plus pošta

Upravil Joe dne 22-05-2013 14:02

Přidal Joe dne 22-05-2013 13:55
#28

Boro9 napsal:
Ahoj a cena sady E07 130/80 /17 + 100/90/19 na Transalpa 700
Díky.

Jsou skladem cena a cena 2242,-Kč plus pošta

Přidal Joe dne 22-05-2013 13:58
#29

Sergej napsal:
Joe- takú sadu E10predok +E09Dakar na Vstroma, teda 110/R19 a 150/R17 za akú cenu cca? ale ide to na SR,
uvažujem späť ísť na stuple, mám E07, no predok sa mi po 9tis oskákal že na jednom miesta mám tak 1,5mm vzorku a inde ešte ok :/... ale mám dilemu riadnu, či kúpiť prednú E07a dojazdiť alebo rovno sadu...

Tuto sadu mám skladem, zatím. Ve 150 je pouze provedení Dakar. Celá tebou uvedená sada 3242,-Kč + pošta

Přidal PetrAT dne 22-05-2013 14:03
#30

Joe, proč mitas nedělá E09 ve 140 v běžné verzi a jsou k sehnání jen dakar ?

Přidal Joe dne 22-05-2013 14:04
#31

Od pátku do 3.6.2013 jsem mimo republiku.

Přidal Brian1986 dne 22-05-2013 21:45
#32

Joe napsal:
Brian1986 napsal:
Hrome, budu muset brzo koupit pneu dopředu i dozadu.
Dala by se mi na Africu namíchat sada E-07 - 90/90-21 a 140/80/17 *blushing*? Případně na kolik by to vyšlo? Díkec

Jasně není problém, ale jenom když vydržíš do začátku června, kdy by měli naběhnout do výroby 21 v E-07. Skladem mám v tvém rozměru předek v E-10 a zadek E-09.Jinak cena za E-07 2494,- plus pošta


Tak to je super cena, ještě pár týdnů mě ty pneu vydrží ale pak bych se hned ozval, a jestli by to bylo možné, tak Pohořelicko nebo Brno (nebo tam kde odběrné místo) je co by kamenem dohodil, takže pokud by to šlo, tak bych si to osobně vyzvednul*tup*

Přidal Boro9 dne 23-05-2013 06:21
#33

Joe napsal:
Boro9 napsal:
Ahoj a cena sady E07 130/80 /17 + 100/90/19 na Transalpa 700
Díky.

Jsou skladem cena a cena 2242,-Kč plus pošta


Díky za info, po výplatě objednám...*tup*

Přidal Joe dne 23-05-2013 06:58
#34

Boro9 napsal:
Joe napsal:
Boro9 napsal:
Ahoj a cena sady E07 130/80 /17 + 100/90/19 na Transalpa 700
Díky.

Jsou skladem cena a cena 2242,-Kč plus pošta


Díky za info, po výplatě objednám...*tup*

Pokud máš zájem objednej je prosím přes email. Mám ho v profilu. Díky Ruda

Přidal Joe dne 23-05-2013 07:01
#35

PetrAT napsal:
Joe, proč mitas nedělá E09 ve 140 v běžné verzi a jsou k sehnání jen dakar ?

140 se dělá v běžné verzi. Pokud je mi známo, tak v Dkaru se dělá jen 150.

Přidal PetrAT dne 23-05-2013 08:52
#36

Joe napsal:
140 se dělá v běžné verzi. Pokud je mi známo, tak v Dkaru se dělá jen 150.


Právě, že tu běžnou nebyli schopni sehnat
Musel jsem vzít Dakar

A dovážit snad dekem olova *helpless*
To je slabina Mitasu (ve srovnání s tkc)

ale cena good a doufám, že najede více než tkc

Přidal Sergej dne 23-05-2013 09:09
#37

PetrAT-mne prekvapivo nikdy nedávali veľa ,,olova"..vždy mi to chlapík dovažuje ručne. Len načo presne vyvažovať pneu, keď ten 10mm ,,štupel" sa oderie a zmenia sa tak zotrvačné momenty??

Offtopic: pre zaujímavosť, Karoo T ručne vyvažovaná až do jej zodratia bola ok, rajdy netriaslo pri tej +-60km rýchlosti,, vyvažovaná strojovo- rajdy mi triaslo od novoty v spomínanom rozmedzí rýchlosti.

Přidal PetrAT dne 23-05-2013 10:27
#38

Když přezouvám ručně, tak vyvážení neřeším
Když v servise, tak nechám i vyvážit
Cca 15,- za závaží se v ceně ztratí
Oproti TKC je toho závaží skutečně potřeba 2x tolik


Přidal qwert dne 23-05-2013 11:57
#39

Nevyvažuju už co mám endura,na ty rychlosti co jezdíme je to zbytečné a navíc si zkuste že po nějakých kilometrech je to zase nevyvážené..

Přidal Joe dne 28-06-2013 17:41
#40

E-07,E-09 v 150,140 skladem. E-10 obyč i Dakar taky.

Přidal ivan66 dne 28-06-2013 18:47
#41

Zkušenost s T64 Army Teleborg:
Terén, šotolina, voda: nic lepšího jsem neměl, drží v náklonech na jakémkoli podkladu. Výjezdy, sjezdy s jistotou Dakarového jezdce *tup*
Asfalt: :( nad rychlost 95 km/hod. hrůza a děs, kymácení ze strany na stranu, nejistá stopa. Podélné trhliny, nebo vyfrézovaná komunikace se rovná holému šílenství.
Na Slovensku jsem při dobržďování za vozidlem dávající přednost chodcům byl nucen přeskákat ostrůvky (městský off ;).
A ještě jedno +, na Teleborgu najeto cca 3.500km a guma jako nová. Mluvím o přední gumě 21 jeté na Bigu.

Přidal qwert dne 28-06-2013 19:21
#42

Nevím teda jaký terén myslíš Ivánku ale v bahně je ta guma úplně k hovnu.Na suchu to s ní jde ale jsou gumy které tě v náklonu podrží víc.To kývání na asfaltu je pro ni typické ale mě i kolegům na lc8 to dělá až při 130 což je i její maximální povolená rychlost,to kývání ustupuje jak se ji snižují špunty.Ty vydrží poměrně dlouho pokus se moc nebrzdí předkem.Pro mě je to fajn cestovní guma když vím že mě bude čekat i off.

Přidal lobo6 dne 28-06-2013 19:23
#43

ivan66 napsal:
Zkušenost s T64 Army Teleborg:
Terén, šotolina, voda: nic lepšího jsem neměl, drží v náklonech na jakémkoli podkladu. Výjezdy, sjezdy s jistotou Dakarového jezdce *tup*
Asfalt: :( nad rychlost 95 km/hod. hrůza a děs, kymácení ze strany na stranu, nejistá stopa. Podélné trhliny, nebo vyfrézovaná komunikace se rovná holému šílenství.
Na Slovensku jsem při dobržďování za vozidlem dávající přednost chodcům byl nucen přeskákat ostrůvky (městský off ;).
A ještě jedno +, na Teleborgu najeto cca 3.500km a guma jako nová. Mluvím o přední gumě 21 jeté na Bigu.


To dojíždíš nějaké tajné zásoby nebo motáš vícero pneumatik dohromady?
Pak se v tom guláši má někdo bez rozhledu vyznat. Aktuální označení Mitas pneumatiky na kterou se snažíš dělat recenzi je XT-644 Army Special

Jezdím ji také na předku R21 jako kompromisní pneu jak na asfalt tak do tvrdého terénu v kombinaci s E09 Dakar R18. Tato kombinace zvládá i daleké přesuny po asfaltu s následným offáním.

Rychlostní index XT-644 je 130km/h to musí zvládnout jinak je chyba jinde, u mé moto je práh kdy se moto rozvlní až kolem 150GPS Km/h a pak jen stačí sáhnout po tlumiči řízení a je znovu klid*annoy*

Přidal PetrAT dne 28-06-2013 21:13
#44

Přidám zkušenost se zadní E09 (120, 130 a 140)
Obuli jsme je v kombinaci přední TKC a to na 3 motorky - Africa, TransAlp, BMW 650 Dakar

Na dálnici při 130 kmh jsme se s hrůzou vyhýbali podélným spárám a vyjetým korytům
Afra i TransAlp se nebezpečně rozkymácely a nezbylo než snížit rychlost na 110 kmh (čekalo nás ten den cca 700km po dálnici, takže docela časová ztráta)
BMW s tím zásadní problém nemělo

Další den v Srbsku u Alpa a BMW v zatáčkách došlo k podklouznutí zadní E09
Nejela se žádná střelba . Naložené motorky s 1 člověkem

Na zpáteční cestě už měla E09 dobře 30-40% vzorku fuč
A šlo jet ke 130 kmh




Přidal ivan66 dne 28-06-2013 21:19
#45

lobo6 napsal:
ivan66 napsal:
Zkušenost s T64 Army Teleborg:
Terén, šotolina, voda: nic lepšího jsem neměl, drží v náklonech na jakémkoli podkladu. Výjezdy, sjezdy s jistotou Dakarového jezdce *tup*
Asfalt: :( nad rychlost 95 km/hod. hrůza a děs, kymácení ze strany na stranu, nejistá stopa. Podélné trhliny, nebo vyfrézovaná komunikace se rovná holému šílenství.
Na Slovensku jsem při dobržďování za vozidlem dávající přednost chodcům byl nucen přeskákat ostrůvky (městský off ;).
A ještě jedno +, na Teleborgu najeto cca 3.500km a guma jako nová. Mluvím o přední gumě 21 jeté na Bigu.


To dojíždíš nějaké tajné zásoby nebo motáš vícero pneumatik dohromady?
Pak se v tom guláši má někdo bez rozhledu vyznat. Aktuální označení Mitas pneumatiky na kterou se snažíš dělat recenzi je XT-644 Army Special

Jezdím ji také na předku R21 jako kompromisní pneu jak na asfalt tak do tvrdého terénu v kombinaci s E09 Dakar R18. Tato kombinace zvládá i daleké přesuny po asfaltu s následným offáním.

Rychlostní index XT-644 je 130km/h to musí zvládnout jinak je chyba jinde, u mé moto je práh kdy se moto rozvlní až kolem 150GPS Km/h a pak jen stačí sáhnout po tlumiči řízení a je znovu klid*annoy*


Na asfaltu ve předu s E-09 oproti Teleborgu jízda do 150km/hod úplně v klidu.

Přidal lobo6 dne 29-06-2013 07:48
#46

Velké plus Mitasek je poměr cena/nájezd velký výběr dezénů a také to že se snadno ručně přezouvají . Zatím jsem vyzkoušel od Mitasu jen tyto enduro pneu, mám připravené 140EF-07 a 150E-07

XT-644 3,5R21 se jako nová docela vlní, jinak jasná volba *tup* - sjeto 2ks
E-09 100R19 je nižší a hustější proto je snad jen na asfalt a šotolinu *bye* - 4ks
E10 110R19 závodní asfaltový 3násobnýšpunt co utíká přes patku :(-1ks
E10 150R17 po 5tis. úplně nahatá *bye* -1ks
E-09 Dakar 140R17 nikdy problém *tup* 3ks
E-09 Dakar 150R18 vydrží při defektu dojezd po prázdném kole *tup*-2ks

Na přesuny po silnicích foukám 2-2,8KPa mimo asfalt pak 0 :D- 1.6KPa


Přidal Joe dne 29-06-2013 11:51
#47

Pokud by měl někdo zájem vyzkoušet tu zmiňovanou XT 644 v 21, tak je u mne skladem.

Přidal qwert dne 29-06-2013 12:01
#48

Co vedlo Mitas ji dělat v rozměru 90/100 a ne 90/90 jak byla původně?

Přidal Humusus dne 30-07-2013 03:53
#49

qwert napsal:
Co vedlo Mitas ji dělat v rozměru 90/100 a ne 90/90 jak byla původně?


to by mě taky zajímalo, ale hlavně to neni 90/100 ale 100/90-21 to mohl vymyslet jen chorobnej mozek, takže si to tam daj je ti, co to až tak neřešej, takže se okruh zákazníků dost zužuje

Přidal ddusann dne 06-08-2014 10:15
#50

Co je pravdy na tom, ze E09 v rozmerech 120/90 17 se prestala delat v provedeni dakar?

Přidal Joe dne 20-08-2014 22:01
#51

ddusann napsal:
Co je pravdy na tom, ze E09 v rozmerech 120/90 17 se prestala delat v provedeni dakar?

Ne, není to pravda. Pořád je v nabídce.

Přidal ivan66 dne 20-08-2014 23:06
#52

Joe,
dojíždím E09 (130/80-17), máš?

Vzal bych i E09 Dakara.

Přidal Joe dne 08-09-2014 21:09
#53

ivan66 napsal:
Joe,
dojíždím E09 (130/80-17), máš?

Vzal bych i E09 Dakara.

Mám, sorry za zpoždění byl jsem v Norsku

Přidal Hadislav dne 09-09-2014 09:22
#54

Slyšel jsem v jednom brněnským motoshopu, že v Mitasu teď motopneu nevyrábí. Prý jedou teď pneu na velkou techniku a motopneu teď nejsou schopni dodávat... Je na tom něco pravdy?

Přidal hobr dne 09-09-2014 12:51
#55

Hadislav napsal:
Slyšel jsem v jednom brněnským motoshopu, že v Mitasu teď motopneu nevyrábí. Prý jedou teď pneu na velkou techniku a motopneu teď nejsou schopni dodávat... Je na tom něco pravdy?

Připojím se s dotazem: "jedna paní povídala", že končí výroba E-07. Víš o tom něco?

Přidal 12345 dne 09-09-2014 13:00
#56

A já jsem zase slyšel že Tvůj táta pásl s mým dědkem prasata*comfort*

Přidal hobr dne 09-09-2014 14:01
#57

vlastimil napsal:
A já jsem zase slyšel že Tvůj táta pásl s mým dědkem prasata*comfort*

A teď tu "O Červené Karkulce"....*pray*

Přidal Joe dne 28-10-2014 07:41
#58

Blábol jede se dál. Pneumatiky stále vozím o stošest:D

Upravil Joe dne 28-10-2014 17:08

Přidal Joe dne 28-10-2014 10:06
#59

Případná alternativa pro jízdu v off na 19" kolo
C-26

Upravil Joe dne 28-10-2014 10:06

Přidal Joe dne 28-10-2014 10:07
#60

Rozložení figur

Přidal aron dne 04-11-2014 21:49
#61

Ahoj, máš již tu c 23 90/90/21? Měl bych zájem.

Přidal Joe dne 04-11-2014 22:10
#62

aron napsal:
Ahoj, máš již tu c 23 90/90/21? Měl bych zájem.

Pokud chceš může být, zeptám se zda je už ofiko v nabídce v tomto rozměru.

Přidal aron dne 04-11-2014 23:38
#63

Pokud je, beru. Pokud není a bude zhruba do měsíce, počkám. pokud bude až v příštím roce, vezmi mi ten jiný rozměr na osmikilo. díky.

Přidal aron dne 10-11-2015 01:48
#64

Dotaz pro Joe, bude se dál dělat C02? Jsou nějaké zvěsti, že mitas někdo odkoupil. A čistě náhodou ta C02 v 150/17 nebude?

Přidal Brian1986 dne 11-11-2015 16:46
#65

Hoj Joe, je nějaká chlupatá Mitaska v rozměru 120/80-18 65H se kterou se může legálně na silnice? případně něco doporučit? a ještě dotaz: přední EF-06 90/90-21 je schválená na silnici? nekdě píšou že ano, někde ne:-( je to na DR 350, dík

Přidal dimi650ta dne 11-11-2015 20:24
#66

Brian1986 napsal:
Hoj Joe, je nějaká chlupatá Mitaska v rozměru 120/80-18 65H se kterou se může legálně na silnice? případně něco doporučit? a ještě dotaz: přední EF-06 90/90-21 je schválená na silnici? nekdě píšou že ano, někde ne:-( je to na DR 350, dík


1) Pneu 90/90-21 54R EF-06 má homologaci podle ECE E75 - pro státy EU i podle DOT - USA, Kanada, Austrálie, RSA. Dne 30.4.02015 jsem si nechal z Mitasu zaslat seznam off roadových pneumatik homologovaných pro jízdu na pozemních komunikacích a EF-06 je mezi nima.

2) ty máš DR350?

Přidal Barney dne 11-11-2015 20:36
#67

Ten seznam se hodí, přidej ho tu. ;)

Přidal dimi650ta dne 11-11-2015 20:39
#68

Barney napsal:
Ten seznam se hodí, přidej ho tu. ;)

Mám ho pouze vytištěný.

Přidal dimi650ta dne 11-11-2015 20:46
#69

]
Barney napsal:
Ten seznam se hodí, přidej ho tu. ;)
'http://s17.postimg.org/gfmwf829b/Off_road_MCT_with_homologation_300415_Page_1.jpg'
'http://s17.postimg.org/f1v9jx2zz/Off_road_MCT_with_homologation_300415_Page_2.jpg'

Upravil dimi650ta dne 11-11-2015 20:55

Přidal dimi650ta dne 11-11-2015 20:56
#70

Barney napsal:
Ten seznam se hodí, přidej ho tu. ;)

Máš to tam ;-)...

Přidal Barney dne 11-11-2015 21:47
#71

Mockrát díky!

Upravil Barney dne 11-11-2015 21:53

Přidal Brian1986 dne 11-11-2015 21:57
#72

taky díky :-)

Přidal Joe dne 12-12-2015 14:22
#73

Nové pneu Mitas v 18" (KTM)

150/70/18 3915 1200,-
150/70/18 3915 1200,-

V případě zájmu reaguji na email a vyhrazuji si právo na pořadí zájemců.

Upravil Joe dne 14-12-2015 14:05

Přidal Joe dne 12-12-2015 17:45
#74

Nové pneu Mitas 17"

rozměr - DOT - cena
E-09

120/90/17 1915 900,-
V případě zájmu reaguji na email a vyhrazuji si právo na pořadí zájemců.

Upravil Joe dne 14-12-2015 22:26

Přidal Joe dne 14-12-2015 12:23
#75

Brian1986 napsal:
Hoj Joe, je nějaká chlupatá Mitaska v rozměru 120/80-18 65H se kterou se může legálně na silnice? případně něco doporučit? a ještě dotaz: přední EF-06 90/90-21 je schválená na silnici? nekdě píšou že ano, někde ne:-( je to na DR 350, dík

Vše v segmentu EF je schváleno, neboť je to kategorie mezinárodní enduro a tam je to podmínkou

Upravil Joe dne 14-12-2015 12:23

Přidal Joe dne 10-03-2016 21:31
#76

Naskladněny nerozřířenější rozměry pneu včetně E-07 v rozměru 130/80/17 (konečně)

Upravil Joe dne 10-03-2016 21:32

Přidal angrest dne 17-03-2016 16:44
#77

Díky za neskutečně rychle dodanou sadu na transalpa.Jeden den požádáte,druhý den obouváte.
Kam se sere Baťa.

Upravil angrest dne 17-03-2016 16:46

Přidal Josef dne 20-03-2016 19:54
#78

Joe...Mám dotaz , ty nové Terra Force-R ...Budou i v jiných rozměrech . 90-90-21....120-90-17 Dík

Přidal Joe dne 24-03-2016 10:11
#79

Josef napsal:
Joe...Mám dotaz , ty nové Terra Force-R ...Budou i v jiných rozměrech . 90-90-21....120-90-17 Dík

Ne, bohužel jen v rozměru 150/70/17 a 110/80/19. Koncem roku naběhnou rozměry 120/70R19 a 170/60R17. V těchto rozměrech se nabízí např MC 30 nebo MC 23 Rockrider

Přidal Cidas dne 28-03-2016 18:49
#80

Joe: Vyrábějí se ještě ty Rockridery? Nikde nejsou dostupné...

Přidal Joe dne 28-03-2016 21:13
#81

Cidas napsal:
Joe: Vyrábějí se ještě ty Rockridery? Nikde nejsou dostupné...

Prověřím, zda jsou skladem

Přidal bacaono dne 29-03-2016 08:28
#82

Cidas napsal:
Joe: Vyrábějí se ještě ty Rockridery? Nikde nejsou dostupné...


Vyrábajú. Dodaná predná 90/90 21 teraz 16.3.2016 už nie s logom SAVA, ale s logom MITAS.

'http://img21.rajce.idnes.cz/d2102/11/11724/11724149_a3810758bb85338859995185d6e982c3/images/IMG_20160316_133055.jpg'

Přidal Cidas dne 29-03-2016 08:45
#83

Bacaono: Napíšeš, prosím, nějakou referenci na tu gumu? Moc toho o ní na netu není...

Přidal bacaono dne 29-03-2016 09:46
#84

Momentálne mám zadnú SAVA MC23 140/80 18 na XR650R v kombinácii s prednou metzeler six days. Nejazdím žiadne extrémy a tá guma sa mi svojimi univerzálnymi vlastnosťami pozdáva. Keby sa robila aj v 17" rozmere, bola by to jasná voľba na XRV750 dozadu...... pocitovo lepšia a istejšia ako E09
Túto prednú som nebral pre seba. Bude ju obúvať kamoš na XT660Z, ale samozrejme ak budú nejaké poznatky tak ich posuniem.

Přidal Cidas dne 29-03-2016 09:51
#85

Zajímají mě hlavně vlastnosti na asfaltu a nájezd. V offu to bude asi dobré už od pohledu na dezen.

Přidal bacaono dne 29-03-2016 10:39
#86

Niečo je tu: http://www.cendur...post_45624
Pokiaľ vydrží aj predná aj zadná 8000km na LC8, tak na afrike vydrží predná minimálne tak isto a zadok určite viac.;)
Otázka je, či bude MITAS dávať do formy od SAVA rovnakú zmes. Pokiaľ nie, bude ešte veľa otáznikov.*helpless*

Přidal petrOV dne 29-03-2016 10:50
#87

Když už se tu řeší ty Mitasky. Já je jezdil naposled na Jawě, od té doby to dění sleduju a mám z toho spíše rozporuplné pocity - jednou "vadná" směs, pak se trhají figury(jasně, musí být správný tlak a rychlost se nemá přehánět), pak zase někomu utíká po delším stání.
Tohle u K60 Scout neznám, gumy mám nafoukané i po 5ti měsících stání, figury drží, jen jsou dořezané od ostrých šutrů, směs v pohodě, berou i na trávě, bahno samozřejmě konečná.

Stojím ale před otázkou kam dál - i přes to všechno bych chtěl zkusit E-09 Dakar dozadu a dopředu buď TKC 80 nebo Mitas E-10 Dakar, neumím se ale rozhodnout, rozdíl by měla být snad jen cena ve prospěch Mitasu? Teda alespoň podle toho, co jsem četl.

Pneu klasika pro mastodonta 150/70-17 a 110/80-19.

Přidal 12345 dne 29-03-2016 12:10
#88

Cidas napsal:
Zajímají mě hlavně vlastnosti na asfaltu a nájezd. V offu to bude asi dobré už od pohledu na dezen.

No jo,na asfalt budou vynikající...to je na nich vidět už na první pohled:D

Přidal Flash dne 29-03-2016 12:29
#89

já jezdil více gum (karoo,anakee, mitas, dunlopky, metzeler tourance aj.), teď jezdím poslední roky hlavně ty mitasy jak Céčkové na enduro (Yamaha TT) tak kombinaci co píšeš E09 zadek a E10 předek na Yamaha Xt1200z (stejnej rozměr jakej píšeš).
s gumami jsem spokojen, poměr ceny výkon splňují a devítka je fakt odzoušená
a jen taková rada na konec:
nesleduj co se píše na forech, kolikrát to jsou úplný nesmysly od teoretiků, kteří to ani neměli v ruce natož jezdili(jak moto tak i gumy apod.)
ještě takový příklad:
anakee 3 po spoustě dobrých referencí na internetu jsem koupil, jel jsem francii a zpátky na mastodontu a po příjezdu domů jsem ji sundal, leží mi rok v garáži a na moto si ji už nedám.. a to to 90% lidí chválí, je to o kusech a jak co každému vyhovuje

Přidal HonzaH dne 29-03-2016 15:12
#90

Joe - mám dotaz, v jiném vlákně je uvedne odkaz na pána z autoklubu kde v textu o problémech nové STK píše, že:
"...Tady bývá velmi častým prohřeškem použití pneumatik určených pro soutěže (FIM) v běžném silničním provozu – i kdyby se jednalo o dojetí z enduro trat i domů. Správný postup je stejný jako v případě soutěžních motocyklů – mají se naložit do auta nebo na vlek a domů odvézt jinak než po ose."
žil jsem v tom, že FIM jsou homologované pro silniční provoz? Je to tak nebo pán z autoklubu píše něco co není úplně pravda.

Přidal qwert dne 29-03-2016 15:52
#91

Cidas napsal:
Zajímají mě hlavně vlastnosti na asfaltu a nájezd. V offu to bude asi dobré už od pohledu na dezen.


Jak říká flaška,nedej na trouby co poznají podle vzorku jaká je guma.Tenhle vzorek už jsem měl ještě na Savě a na asfaltu žáden problém.Samotný Mitas o ni píše:Moderní dezén pro přední i zadní kola cestovních enduro motocyklů. Velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici i v lehkém terénu.A že je schválená pro 170kmh taky něco napovídá..

Přidal Cidas dne 29-03-2016 16:05
#92

To rád slyším. Už delší dobu přemýšlím nad nějakou alternativou za přední TKC.

Přidal qwert dne 29-03-2016 16:17
#93

Nebo zkus Pirelli MT 21 Rallycross, dost podobný vzorek..

Přidal petrOV dne 29-03-2016 19:36
#94

Flash>no já četl hlavně advridera a příspěvky, kde jsou třeba i fotky toho, kde s danýma pneu jezdili a kolik na nich ujeli. Každopádně díky za potvrzení E10ky, litr radši projedu v benzinu než ho dát za TKCčka.

Přidal Flash dne 29-03-2016 21:13
#95

petrOV napsal:
Flash>no já četl hlavně advridera a příspěvky, kde jsou třeba i fotky toho, kde s danýma pneu jezdili a kolik na nich ujeli. Každopádně díky za potvrzení E10ky, litr radši projedu v benzinu než ho dát za TKCčka.


počítej s tím, že se Ti předek se špalkoidní gumou oskáče a to dost.. takže spíš ho nesjedeš ale vyhodíš oskákaný s ojetým zadkem

kombinace na alá enduro devítky vzadu a desítky se mi vcelku zamlouvá, desítka vzadu není povedená.. mizí před očima a nemá takovou trakci v blátě (ale to nemá žádná homologovaná guma na mastodont)
jak je bláto, tak gazovat a jak se zastavíš, tak už Ti nepomůžou ani svatí, hehe

teď mi celá motorka díky té oskákané gumě hopsá jak kamzík :D

Přidal Hapo dne 29-03-2016 22:51
#96

Teď dojíždím TKC 80 na obou kolech (už cca 14000 km), přední od cca 10000 km se už zubatí a poskakuje víc a víc... Velmi dobré gumy pro normální zacházení na asfaltu a v terénu pro můj amatérský styl jízdy zatím nejlepší (oproti E-07 na XTZ 660 s vynikajícím nájezdem a nejistotou na trávě a na trávě absolutně nedržící Pirelli Scorpion - silniční vzorek- na TT 800). Hlavně jsem u TKC 80 velmi spokojen s gripem hlavně předního kola, oproti jiným gumám se siln. vzorkem a taky oproti E-07, která i na suché trávě podjížděla.... A na asfaltu se TKC 80 dá položit skoro jak siln. guma, běžně s TT 800 drhnu stranou podrážky s nohou na stupačce o vozovku a to su lehká váha! Jsem rád, že jsem je mohl testnout a ojet, jen díky tomu, že byly ani ne 1mm jeté za velmi dobrou cenu. Za 1-3 měs. bude na zadní E-10 (E-09 jsem moc nechtěl, protože desítka se TKC 80 podobá víc a není tak radikální - drtivou většinu km najedu na asfaltu) a asi v tu dobu taky dojde i na stejnou přední, protože to poskakování v určité rychlosti už mě moc nebaví - možná by to zlepšilo převážení, ale s celou sadou to bude lepší pro porovnání vůči celé sadě TKC 80....

Upravil Hapo dne 29-03-2016 22:52

Přidal jencekgs dne 29-03-2016 22:56
#97

Tak ja mel E10 ve predu a E09 v zadu. Zaver. E10 uz nikdy, radsi tkc. V zadu s e09 velka spokojenost. Na ceste nemam problem, na sotoline drzi perfektne. Na E10 jsem dal Rumunsko a pak ji oskakanou vyhodil. Na E09 jsem dal po Rumunsku jeste Off alpy a porad ji mam nazutou. Sundam ji az letos pred dovo.
Jinak kdo me zna, vi ze jezdim pomalu a v terenu hlavne opatrne. Za sebe E10 v predu nemuzu doporucit.

Přidal Hapo dne 30-03-2016 22:45
#98

Před tou E-10 jsi ve předu měl co, že se ta Mitaska poté moc neosvědčila? Z jakého pro tebe negativního důvodu ji ve předu nedoporučuješ? Ujíždí v náklonu na asfaltu víc než TKC 80? Specifikuj to trochu. Možná je problém v tom, že není moc "kompatibilní" s tvým strojem, který se od mého celkem podstatně odlišuje... Čím těžší stroj a čím větší (razantnější) používání př. brzdy, tak tím se pochopitelně dříve a více "oskáče". Rozepiš se trochu podrobněji, proč ty E-10 většina lidí moc nemá v oblibě. Já v terénu jezdím taky relativně opatrně a vzadu i vpředu mě TKC 80 plně vyhovovaly na všech druzích terénu i neterénu. Proto nemám důvod dávat na zadek "radikálnější" E-09. Sedí vzadu líp a míň se sjíždí než E-10? ...teď je to vlastně už pasé, čeká na výměnu....

Upravil Hapo dne 30-03-2016 22:45

Přidal jencekgs dne 31-03-2016 19:22
#99

Tak na zadni e09 dam cca 10tkm, to stejne na tkc. Na silnici nevidim rozdil a v terenu mi prijde e09 lepsi jak Tkc.
Predni e10 mi nevydrtela ani 5tkm a byla tak oskakana ze se na ni uz nedalo jezdit. Tkc vydrzi cca 10tkm.
Jezdim opravdu kochaci tempo, tak skoro nebrzdim.
Takze tkc dopredu a e09 dozadu mi vyhovuje.

Přidal Hapo dne 31-03-2016 20:36
#100

Díky za odpověď, sice jsem čekal nějakou zmínku o porovnání přilnavosti na silnici, ale i tak dík! Na zadek dám E-10 a předek prozatím asi to stejný, ať mám komplexní porovnání. Myslím, že na nich i tak najedu víc km než ostatní spotřebitelé....

Přidal jencekgs dne 31-03-2016 22:10
#101

Hele, ja nemel nikdy s zadnou gumou problemy s prilnavosti. Asi opravdu nejsem zavodnik.
V zadu jsem E10 nemel. Kolega mel v Rumunsku vzadu e10, a jelikoz nam dost prselo, a srovnavali jsme to, tak jsme se shodli, ze e09 v tech podminkach drzi dobre. V Alpach se da jet s e09 az na konec dezenu, tzn bez poser prouzku. Ani tak neklouzla. Ale rychlost pohodova a bezpecna.
Pokud si spokojeny s TKC, dej do predu tkc a do zadu 09 nebo 10. Chybu neudelas.

Ja ted mam obudo docela rozdilne v predu k60 a vzadu 09 a podle me to taky funguje. Takze ja asi nejsem narocny na pneu.

Přidal Pacho dne 31-03-2016 23:07
#102

Souhlasím s tebou až téměř do konce. K60 mám jako sadu předek i zadek, stejně tak i 09 v předu i zadu a na zábavu SX 12 C Mi****y. Ovšem co je největší zábava je Trelebork Army 21 . Ta nedrží skoro nikdy. Na suchém asfaltu snad ještě, v terénu na suchu ujedeš též skoro všechno (i na všem ostatním)ale pořádná zábava začne až je mokro. Tolik tlam se nepodařilo asi na ničem jiném. Na trávě špatný a v blátě se neočistí ne a ne. Stejný názor má i Aron na GS 800 tak to snad nebude typem mopedu. No možná rukama ale nic to nezmění na tom že ji už nikdy nekoupím. nikdy nikdy.

Upravil Pacho dne 31-03-2016 23:23

Přidal petrOV dne 01-04-2016 08:01
#103

Tak já nakonec objednal E10 Dakar dopředu E09 Dakar dozadu.
I kdyby hned ta E10 najela jen polovinu toho, co najede TKC80, tak mi to nevadí, protože za dvě E10ky dám jen o cca 4 stovky víc, než za jednu TKC 80ku....a budu mít po 5ti tisících novou neoskákanou gumu :D

Přidal qwert dne 01-04-2016 08:14
#104

Pacho napsal:
Souhlasím s tebou až téměř do konce. K60 mám jako sadu předek i zadek, stejně tak i 09 v předu i zadu a na zábavu SX 12 C Mi****y. Ovšem co je největší zábava je Trelebork Army 21 . Ta nedrží skoro nikdy. Na suchém asfaltu snad ještě, v terénu na suchu ujedeš též skoro všechno (i na všem ostatním)ale pořádná zábava začne až je mokro. Tolik tlam se nepodařilo asi na ničem jiném. Na trávě špatný a v blátě se neočistí ne a ne. Stejný názor má i Aron na GS 800 tak to snad nebude typem mopedu. No možná rukama ale nic to nezmění na tom že ji už nikdy nekoupím. nikdy nikdy.


To je přesně důkaz že nejde nějakou gumu označit jednoznačně za dobrou nebo špatnou.Spousta lidí si přední Army chválila.Další věc je že dnešní Army vyráběná Mitas je už jiná,jednak rozměrově a taky je měkčí..

Přidal Flash dne 01-04-2016 10:48
#105

jak píše qwert, kluci na XTZkách jezdí treleborg army předek a nemůžou si vynachválit (jezdí s tím dálky jako uzbekistán apod.) ... to je jak jsem psal na minulé stránce, každému sedí něco jiného a musí si to sám vyzkoušet a nedat na ostatní

a pak si vem nějakej názor někoho na něco *hilarious*

Přidal Pacho dne 01-04-2016 13:06
#106

Petře jak říkáš. Každému vyhovuje něco. Zrovna s tebou jsem Army probíral protože je s ní pár lidí spokojeno ale já mám zážitky opačné (ale alespoň velmi hluboké a pamatovat si je budu ještě dlouho) a přitom nejsem nijak náročný. Vždycky to nějak dopadlo. Zkusil jsem něco a teď je prostě čas vyzkoušet zase další.

Přidal bacaono dne 01-04-2016 14:40
#107

Mitas XT644 sa s Treleborg Army podobá iba výzorom. Zmesou a vlastnosťami absolútne nie. Treleborg bol v pohode, XT644 je čistá žuvačkoidná tragédia ktorá vydržala v predu menej ako E09.

Přidal qwert dne 01-04-2016 15:47
#108

A vůbec nechápu proč tomu dali rozměr 90/100..člověk to už nemůže použít ani na stk..:D

Přidal dimi650ta dne 01-04-2016 20:06
#109

qwert napsal:
A vůbec nechápu proč tomu dali rozměr 90/100..člověk to už nemůže použít ani na stk..:D

Myslím si, že nyní to má označení 100/90-21, což prý odpovídá rozměrům v palcích 3,5-21...

Přidal qwert dne 01-04-2016 20:25
#110

Možná že je to naopak už si to nepamatuju.V každém případě štouralovi na stk tam bude chybět 90/90..

Přidal dimi650ta dne 01-04-2016 21:15
#111

qwert napsal:
Možná že je to naopak už si to nepamatuju.V každém případě štouralovi na stk tam bude chybět 90/90..


Tak si nech úředně zapsat do velkého TP alternativní rozměry pneumatik a máš navždy klid. V PM nebo telefonicky ti vysvětlím, jak se to dělá...

Upravil dimi650ta dne 01-04-2016 21:16

Přidal vilemx dne 01-04-2016 21:16
#112

Take jsem namísto TKC spokojeně jezdil Trelleborga. Jenže jak změnili rozměr, tak holt zpátky k TKC nebo E-10

Přidal Barney dne 01-04-2016 21:55
#113

dimi650ta napsal:
qwert napsal:
Možná že je to naopak už si to nepamatuju.V každém případě štouralovi na stk tam bude chybět 90/90..


Tak si nech úředně zapsat do velkého TP alternativní rozměry pneumatik a máš navždy klid. V PM nebo telefonicky ti vysvětlím, jak se to dělá...

To jsem ti asi neříkal, ale později jsem ještě na úřadě zjišťoval, jak to probíhá a kdesicosi, a narazil jsem na ****a co přímo tyhle úpravy v TP schvaluje a jasně mi řekl, že jak to nebude lejstro posvěcené od výrobce (Suzuki), tak mi to neschválí. :( Ale samozřejmě to je bude úřad od úřadu jiné...

Takže na gumy teď kašlu, STK jsem udělal ještě v listopadu po staru a za dva roky kdoví co bude.

Upravil Barney dne 01-04-2016 21:56

Přidal Wan-Chuan dne 02-04-2016 08:08
#114

Barney...

Krom lejstra přímo od výrobce. Je také platné lejstro od DKERY http://www.dekra....ranka=uvod

Sám jsem to takhle udělal a příslušnej orgán ti to už jen zapíše do Velkého techničáku.

Wan-Chuan
KRLESS!!!

Přidal dimi650ta dne 02-04-2016 08:44
#115

Wan-Chuan napsal:
Barney...

Krom lejstra přímo od výrobce. Je také platné lejstro od DKERY http://www.dekra....ranka=uvod

Sám jsem to takhle udělal a příslušnej orgán ti to už jen zapíše do Velkého techničáku.

Wan-Chuan
KRLESS!!!
Je to přesně tak, jak píšeš. Klíčem k vyřešení problémů s jinými rozměry pneu je lejstro od Dekry. Akorát úředník pak nemohl rozdýchat skutečnost, že Dekra shrábla za vypracování protokolu 1000 Kč a on za provedení změny ve velkém TP jen 50 Kč...

Přidal qwert dne 02-04-2016 09:17
#116

Ale to se asi nebavíme o změně ze 17 na 18..

Přidal Barney dne 02-04-2016 16:49
#117

Wan-Chuan, Dimi:

To samozřejmě vím a taky jsem měl Dekru na mysli. U místního úředníka Dekra ale neprojde. *finger*

Prostě srážka s blbcem a mám smůlu.

Upravil Barney dne 02-04-2016 16:50

Přidal petrOV dne 03-04-2016 13:32
#118

Barney-pokud ale oficiálně, na zakládě papíru z Dekry, měnit údaje v TP jde, tak bych si stěžoval jeho nadřízenému, to většinou zabere...

Přidal dimi650ta dne 03-04-2016 17:19
#119

Barney napsal:
Wan-Chuan, Dimi:

To samozřejmě vím a taky jsem měl Dekru na mysli. U místního úředníka Dekra ale neprojde. *finger*

Prostě srážka s blbcem a mám smůlu.

Připadne mi divné, že v jednom okrese úředníci protokol od Dekry bez problémů uznávají a v druhém okrese nikoliv. Ale v našem Absurdistánu je možné cokoliv...Možná onen horlivý úředník ani o možnosti uznání protokolu od Dekry neví... Dále si myslím, že pokud bys Dekře za vyhotovení protokolu uhradil 1000 Kč a úředník protokol nechtěl uznat, pak by si to Dekra s ním už nějak vykorespondovala a změnu do TP by ti pak zapsali.

Přidal Brian1986 dne 03-04-2016 18:52
#120

Tak okr. Vyškov a Hodonín protokol z Dekry uznali v pohodě, a to ten protokol prý viděli poprvé, hlavně že už to je v TP*lol*

Přidal Joe dne 04-04-2016 21:58
#121

Poslední zprávy. TerraForce od druhé půlky dubna, doufám 2016

Přidal PetrAT dne 04-04-2016 23:16
#122

Joe, co E12 , bude v dalších rozměrech? 17ka ?

Přidal Joe dne 05-04-2016 07:32
#123

PetrAT napsal:
Joe, co E12 , bude v dalších rozměrech? 17ka ?

Ne, je to speciál

Přidal PetrAT dne 04-05-2016 22:26
#124

Joe, jak to je s homologací na C-10, EF ...
Můžu s tím dojet na STK ?

Přidal Joe dne 08-06-2016 14:20
#125

Sada TerraForce 110/80/19 a 150/70/17 4333,-. Pět sad skladem k dodání cca do druhého dne.

Přidal Joe dne 08-06-2016 14:23
#126

PetrAT napsal:
Joe, jak to je s homologací na C-10, EF ...
Můžu s tím dojet na STK ?

Pokud má pneu homologační značku a splňuje hmotnostní index stroje, tak není problém. V případě, že má pneu nižší rychlostní index umístíš do zorného pole řidiče nápis" Max. do např. 130km/h" (do limitu pneu). Pneu musí být pro tento případ M/S (M/C) tzv. zimní.
Doufám, že jsem to napsal pochopitelně.

Přidal Waca dne 16-08-2016 16:29
#127

Ahoj lidi, co obout na předek krom E09 a E10. Rád bych něco ostřejšího, ale né uplnou krosovou gumu , něco jako byl trelleborg. Existuje ještě podobná guma ?

Přidal lobo6 dne 16-08-2016 16:39
#128

Vyzkoušej bud C17 nebo C23 s těma se dá s rozumem jezdit i asfalt

Přidal ondrejcervinka dne 16-08-2016 17:39
#129

mel sem ted c21 na transalpu, najel sem na tom cca 4500km a spunty sou pryc(prostredek komplet plochej), rychlosti okolo 120max, na kamenech a tvrdy sotoline za tejden pulka gumy zmizela, v nasem terenu neporovnatelne lepsi nez TKC80 co sme mel predtim, nez se trosku ojede tak trosku podjizdi pri brzdeni, ale ne ze by ses vysekal, jenom cejtis jak se trosku ohybaj spunty, jakmile se srazi hrana, vsechno ok

Přidal Wan-Chuan dne 16-08-2016 17:50
#130

Waca..

A na jakej stroj to chceš obout?

Wan-Chuan
KRLESS!!!

Přidal Waca dne 16-08-2016 18:43
#131

XRV 750 ....zatím to hold vypadá na TKC80 :-( aspoň tu afriku nezhuntuju :-)

Přidal ondrejcervinka dne 16-08-2016 19:32
#132

tkc a e10 sou imho dost podobny.. najezd taky zadna slava, cena oproti eckum dvojita, bud ecka kdyz levne na silnici, nebo pak Ccka, nemel sem s nima problem a uz budu obouvat asi jenom je. Rozhodne pocitej ze te to TKC moc nepodrzi :D mam s tim vlastni zkusenosti nekolikrat :D

Přidal Waca dne 16-08-2016 19:54
#133

je mi to jasný ;-) právě že mi vadí na těch silničních, že v terénu to prostě nejede kam chci :-) to už je lepší E07...... našel jsem ještě tohle kde by to mohlo fungovat líp než TKC ??? https://www.megalevnepneu.cz/metzeler-unicross-fr-90-90-r21-54m~z8019227167900.html

Přidal qwert dne 16-08-2016 20:14
#134

Tahle rozhodně funguje líp než TKC.

Přidal Waca dne 16-08-2016 20:23
#135

Taky si myslím, přece jen se blíží podzim a Krocan na kterého bych rád zavítal :-)

Přidal bacaono dne 16-08-2016 21:41
#136

MITAS C17, C23, MC 23 ROCKRIDER

Přidal HonzaH dne 17-08-2016 09:37
#137

tohle je nikdy nekončící debata - čím je ta guma lepší v terénu, tím je horší na silnici

a najít si kompromis je na každém co mu vyhovuje
TKC supes silniční guma, polnačky zvládne, ale jinak ji za moc terénní nepovažuji
MT-21 nebo C-23 - už se dá terén (ale nic extrémního), ale na silnici se s tímpořdá dá slušnějet
C-17 dakar - slušná guma v suchém a tvrdém terénu, na silnici docela vydrží a dá se na ní bez problémů jezdit, ztráci v bahně
c-19, ef-08 apod. - čistě terénní gumy - v terénu super, zvládají bahno, ale na silnici nic moc a silniční nájezd jim nedělá dobře

nyní používám kombinaci C-17 dakar na léto a delší cesty a c-19 na jarně podzimní bahna

Přidal Wan-Chuan dne 17-08-2016 11:10
#138

Má pravdu předsedo !!!

A na zadku se neboj C-02 -))

Wan-Chuan
KRLESS!!

Přidal Waca dne 17-08-2016 20:46
#139

HonzaH: super, to jsem potřeboval, říct nějaký gumy a něco k nim napsat. Mám to na XRV 750, ted tam mám Mitas T63 a to je nepoužitelný pokud chce člověk zatočit, asi jako 09 a TKC.

Přidal kovo xrv dne 12-09-2016 09:45
#140

Ahoj tak co jsi tam nakonec dal za gumu??? A spokojenost.....

Přidal Waca dne 13-09-2016 07:44
#141

Ahoj, nakonec jsem tam zkusil metzeler unicross. Zatím spokojenost, suchý terén v pohodě, mokrý taky a uplný sračky jsem ještě nejel, je sucho.

Přidal kovo xrv dne 13-09-2016 14:15
#142

Tak super,a na kolik to foukáš.....terén-asfalt???

Přidal Waca dne 13-09-2016 16:42
#143

No jelikož je u nás tvrdo a sucho zatím, tak tam mám nějaký 2-2,2. Navíc v pátek jedem na ataw tak to nechám a slibují přeháňky, tak třeba jí upustím když to bude blátiví, ale zas jezdím hodně ve dvou tak bych jí nerad cvaknul.

Přidal Honza dne 02-01-2017 20:35
#144

Čau, prosím tě na jaké peníze by vyšla sada E-07 v rozměru:
předek 90/90 r21
zadek 120/90 r17
díky

Přidal Brian1986 dne 03-01-2017 10:25
#145

http://www.moto-p...07-ifs.htm
tady máš odkaz na motopneu, sada E-07 by vyšla na 2500,-Kč

Přidal HonzaH dne 03-01-2017 14:45
#146

Ad pneu Mitas - po zkušenostech z afriky jsem vzal víc na milost přední E09 díky své pevnější konstrukci

měl jsem tam cca 5x defekt a vždy i na prázdné gumě se dalo jet a rozumně zastavit.

Potkal jsem tam 3 jihoafričany a jeden měl na KLRu defekt předního kola a neudržel to na cestě a skočil z mostku mezi kameny a docela se pomlátil. Měl tam nějakou přední hodně měkou Kendu a ta se při defektu od trnu z keře srolovala slezla z ráfku a motorka byla neovladatelná. :(

Přidal Honza dne 03-01-2017 20:06
#147

Brian1986 napsal:
http://www.moto-p...07-ifs.htm
tady máš odkaz na motopneu, sada E-07 by vyšla na 2500,-Kč


Já vím už sem koukal, jinak dnes jsem zjistil že máme ve vsi ofiko prodejce tak ještě zkusím jeho za jakou cenu sežene

Přidal Joe dne 05-01-2017 13:33
#148

Honza napsal:
Čau, prosím tě na jaké peníze by vyšla sada E-07 v rozměru:
předek 90/90 r21
zadek 120/90 r17
díky

Omlouvám se za opožděnou reakci. V zaměstnání řeším ptačí chřipku. Mrknu na to a dám ti vědět cenu.

Přidal KubaF dne 06-01-2017 14:43
#149

Hoj,
90/90R21 a 140/80R18
jeste neco by bylo?
dik

Přidal Honza dne 06-01-2017 19:21
#150

Ahoj už neřeš včera jsem objednal sadu u nás přímo od dýlera, za sadu 07 chce 2260,-

Přidal Joe dne 12-01-2017 19:10
#151

Všem se omlouvám za mlčení, prvně ptačí chřipka (5 dnů v práci téměř nonstop) a pak odjezd na hory

Přidal PetrAT dne 13-01-2017 11:11
#152

Opět se ukázalo, že tuto zemi řídí banda nekompetentních blbů
Teď by jste měli vybít ty hňupy na veterinární správě
http://www.bydlet...ich-holubu

Přidal Joe dne 13-01-2017 12:12
#153

PetrAT napsal:
Opět se ukázalo, že tuto zemi řídí banda nekompetentních blbů
Teď by jste měli vybít ty hňupy na veterinární správě
http://www.bydlet...ich-holubu

Několikrát jsem to s KVS řešil z důvodu utracení pávů ve voliéře kamaráda. Ptáci nikdy nechodili ven a stejně šli do plynu. Bohužel rozhodovali jiní.

Přidal Breta dne 11-03-2017 12:40
#154

Uz nic pac jsem starej vul

Upravil Breta dne 11-03-2017 20:12

Přidal lobo6 dne 11-03-2017 13:37
#155

Breta napsal:
Joe tak jsem si u tebe v lednu objednal třetí sadu gum na DL650. Po dvou sadách, kdy byla naprostá spokojenost a byly gumy opravdu "čerstvé", jsem po rozbalení této sady byl na rozpacích. Přední guma DOT 1616 a popsaná bílou fixou, jakoby na ní byly popisky co je na ní špatně. Zadní guma DOT 1416.
Příště si u tebe objednám, jen pokud mi výslovně zaručíš, že gumy budou opravdu "čerstvé".
Břéťa


Nedělej pičinku pneumatika není rohlík :D

Přidal Meli dne 11-03-2017 15:30
#156

Rok stará guma je stará?
Dá se vůbec rok stáří poznat na vlastnostech... a hlavně u 650 motorky?

Přidal Waca dne 11-03-2017 16:26
#157

:-D Rok stará? já 7let starou E07a držela normálně.

Přidal Breta dne 11-03-2017 18:15
#158

Už nic

Upravil Breta dne 11-03-2017 20:12

Přidal lobo6 dne 11-03-2017 20:01
#159

:D první dvojčíslí je týden a druhé dvě rok, tak nevím co používáš za kalendář *hilarious*

Přidal Breta dne 11-03-2017 20:11
#160

[quote]lobo6 napsal:
:D první dvojčíslí je týden a druhé dvě rok, tak nevím co používáš za kalendář

A vis ze mas pravdu. V tom pripade odvolavam vse co jsem rekl a sypu si popel na hlavu .

Přidal hobr dne 11-03-2017 20:14
#161

Beru gumy od Rudy (Joe) už pár let. Vždy spokojenost. Břeťo pokud Ti to nevyhovuje, ber od někoho jiného, prodejců je spousta...(Jen jsem zvědav, jak ti "jiní" prodejci budou řešit případné reklamace...)

Přidal Breta dne 11-03-2017 21:45
#162

hobr napsal:
Beru gumy od Rudy (Joe) už pár let. Vždy spokojenost. Břeťo pokud Ti to nevyhovuje, ber od někoho jiného, prodejců je spousta...(Jen jsem zvědav, jak ti "jiní" prodejci budou řešit případné reklamace...)


Ja nevim, jak uz mam napsat, že jsem se spletl, aby to bylo pochopitelne pro všechny.

Přidal Breta dne 11-03-2017 21:57
#163

lobo6 napsal:
Breta napsal:
Joe tak jsem si u tebe v lednu objednal třetí sadu gum na DL650. Po dvou sadách, kdy byla naprostá spokojenost a byly gumy opravdu "čerstvé", jsem po rozbalení této sady byl na rozpacích. Přední guma DOT 1616 a popsaná bílou fixou, jakoby na ní byly popisky co je na ní špatně. Zadní guma DOT 1416.
Příště si u tebe objednám, jen pokud mi výslovně zaručíš, že gumy budou opravdu "čerstvé".
Břéťa


Nedělej pičinku pneumatika není rohlík :D


Už nedelam jsem to spletl. Otocil jsem to číslo :D

Upravil Breta dne 11-03-2017 21:57

Přidal lobo6 dne 11-03-2017 23:04
#164

:D Stavají se horší věci :D chybovat je lidské ale uznat chybu chce kule*tup*

Přidal Wan-Chuan dne 12-03-2017 06:08
#165

Navíc správně skladované pneu je v naprostém pořádku i po pěti letech -))

Wan-Chuan
KRLESS!!!

Přidal Breta dne 12-03-2017 12:18
#166

Wan-Chuan napsal:
Navíc správně skladované pneu je v naprostém pořádku i po pěti letech -))

Wan-Chuan
KRLESS!!!


Nemám křišťálovou kouli, abych věděl, jak byly pneu skladované. Proto objednávám u Joe.

Přidal lobo6 dne 12-03-2017 12:35
#167

Ono také záleží na jakou moto nazouváš škrpále,na starou vránu je to buřt tu už gumy nespasí ale na voňavku nazout 5let zralou gumku to už bych se taky kroutil.
A taky platí že nová pneu je citlivější na zacházení jak je mockrát vidno na E09 ,přezout, naložit starou a bagáž a hurá po dálnici 150 ať náhodou něco nepropásnu a v půli dovolené počítat ustřílené špunty a vracet se nasranej se staženým vocasem domů.

Přidal Joe dne 14-03-2017 13:52
#168

:):)Tak jsem se pobavil. Viz příspěvky výše :D A tak to má být. Když nejde o život...

Upravil Joe dne 14-03-2017 13:54

Přidal Wan-Chuan dne 14-03-2017 17:38
#169

Breta..

Přesně tak -)))

Joe...
myslím že to byla loňská zima nebo ta předtím. Kdy jsem u Inveltu viděl složené pneu na paletách. Byl jich slušnej rachot. HMMM tady někdo předzásobuje. No holt je čas bylo to v čase přezouvání...
Ale když tam tyhle Pryže (a je jedno že to byly kusy na auta) ležely pod širým nebem, vydané na pospas počasí ještě v lednu.... No tak PROMIŇ ,ale coby člověku od gum mne jímala hrůza...


Wan-Chuan
KRLESS!!!

Přidal Waca dne 14-03-2017 21:33
#170

Ahoj, sháním použitelnou gumu na předek 90/90-21 E-09 E-10, mám to na moto na který najedu cca 3tis km ročně, tak potřebuju jen něco aby tam bylo, ted tam mám 09 ale 10let starou :-(

Přidal Joe dne 15-03-2017 08:55
#171

Waca napsal:
Ahoj, sháním použitelnou gumu na předek 90/90-21 E-09 E-10, mám to na moto na který najedu cca 3tis km ročně, tak potřebuju jen něco aby tam bylo, ted tam mám 09 ale 10let starou :-(

Pokud nespěcháš, tak se po něčem mrknu doma.

Přidal Joe dne 15-03-2017 08:56
#172

Wan-Chuan napsal:
Breta..

Přesně tak -)))

Joe...
myslím že to byla loňská zima nebo ta předtím. Kdy jsem u Inveltu viděl složené pneu na paletách. Byl jich slušnej rachot. HMMM tady někdo předzásobuje. No holt je čas bylo to v čase přezouvání...
Ale když tam tyhle Pryže (a je jedno že to byly kusy na auta) ležely pod širým nebem, vydané na pospas počasí ještě v lednu.... No tak PROMIŇ ,ale coby člověku od gum mne jímala hrůza...




Wan-Chuan
KRLESS!!!





Můj sklad na pneu nemá ani okno. Šetřil jsem prachy:D

Upravil Joe dne 15-03-2017 08:56

Přidal Wan-Chuan dne 16-03-2017 06:13
#173

A tak to má být -)))

Přidal Waca dne 16-03-2017 12:11
#174

Joe napsal:
Waca napsal:
Ahoj, sháním použitelnou gumu na předek 90/90-21 E-09 E-10, mám to na moto na který najedu cca 3tis km ročně, tak potřebuju jen něco aby tam bylo, ted tam mám 09 ale 10let starou :-(

Pokud nespěcháš, tak se po něčem mrknu doma.

to budeš hodnej ;-)

Přidal Stenly dne 05-04-2017 10:44
#175

Pánové, řešíte stáří gum..rok sem ..rok tam...tyhle gumy jsem měl na domácím malotraktůrku přesně 30 let...BARUM... a dal jsem tam stejné MITAS..tak doufám , že vydží dalších 30 let... [img]'http://www.imagehosting.cz/thumbs/2017040417.jpg'[/img]


Joe, sorry, nebyly od tebe, měli je tu u nás v železářství....

Upravil Stenly dne 05-04-2017 10:47

Přidal hobr dne 05-04-2017 12:06
#176

S tak starými gumami se to asi moc klopit nedá, nemám pravdu?:D

Přidal Waca dne 05-04-2017 21:35
#177

já mám na staré hondě XL mitas E-09 z roku 2005 a klopit se dá až na hranu. Jen je popraskaná a už oskákaná ale na africe jsem jednou pirrelky myslím cca 6let starý a už při rozjezdu hrábě jak na mokrý trávě :-D

Přidal Waca dne 26-05-2017 08:12
#178

Ahoj, jaký je rozdíl mezi E09 a E12, jenom že se 12 dělá na 18ráfek ?

Přidal bacaono dne 26-05-2017 12:54
#179

Je tam akoby do stredu vložený cca 12mm pás aby sa bočné štuple posunuli ešte viac do strany kvôli bočnému záberu. E12 by mala mať aj iný druh kostry a inú mäkšiu zmes, čo môžem potvrdiť. Rózika (KTM990) ju žerie dosť rýchlo.

Pre vizuálne porovnanie z ľava 1x E09 140/80 R17 Dakar, 2x použitá E12 140/80 R18, 1xE09 150/70 R18 Dakar
'http://img21.rajce.idnes.cz/d2102/11/11724/11724149_a3810758bb85338859995185d6e982c3/images/IMG_20170214_143711.jpg'

Na obrázku je na tretej pneu krásne rozoznateľný ten vložený pás, tým aj širšie stredné štuple a posunutie bočných štuplov oproti poslednej pneu.
Inak obuté na ráfiku 4,25 majú 140/80 R18 a 150/70 R17 presne rovnakú šírku, Výška profilu a tým samozrejme aj celej pneu je pri 140/80R18 oproti 150/70 R18 ale o dosť väčšia.

Přidal Josef dne 27-06-2017 21:46
#180

Clapcí mám dotázek...už jste někdo jel či jezdíte pneu od mitasu ,Terra Force-r. A jak jste stím spokojeni .

Přidal cyberzef dne 28-06-2017 16:03
#181

Josef napsal:
Clapcí mám dotázek...už jste někdo jel či jezdíte pneu od mitasu ,Terra Force-r. A jak jste stím spokojeni .


mám je a můžu doporučit, super drží na suchu i na vodě, není hlučná a je stabilní i ve vyšších rychlostech...Km nájezd nevím páč jsem je ještě nesjel :)

Přidal Josef dne 28-06-2017 17:31
#182

Dekuji za info. Můj mechanik mi je doporučoval. Ale měl jsem špatnou zkušenost se starýma 08 kama...tak jsem sáhnul po konkurenci. Teď hledám informace. sice už ne na tuhle sezonu , ale není všem dnům konec. Ještě jednou dík.

Přidal Sat1 dne 28-06-2017 22:45
#183

V patek jim jedu udelat hardcore test na balkanske sotoliny, tak jsem zvedav. Sice na toto ta pneu neni, ale nechce se mi prezouvat a na silnici je super, tak si uziju alespon prejezd v tichu.

Přidal Sergej dne 20-09-2017 08:21
#184

niekto dalsi so skusenostami s Terra Force?

ja mám už druhú sadu E07 (24tis a 26tis) a hľadám možnú variantu. Dostala sa mi do rúk 2ročná E07 a tá má nezmyselný stredový pás, ktorý nechcem a netuším či ho majú aj nové E07.

Přidal Sat1 dne 25-09-2017 13:41
#185

Tak po Balkane najeto 3700km, z toho cca 400km sotoliny. Na fotkach jsou pneu pred cestou a po ceste + foto prelozeneho stroje. Jinak ja jezdim celkem agresivne brzda-plyn a celkem casto jdu na stupacky. Jinak ty fotky gum po ceste je s celkovym najezdem cca 6500km. Na druhe moto (aprillia pegaso 650) mam E-07 s tim stredovym prouzkem a tim tolik neverim, snad jem v piskovne lip zabiraji a brzdi. Jinak na mastodonta budu davat uz jen TF a na pegaso pujdou zpet E-09 (mam ji uz jen na blbnuti kolem komin a do lesa).
Pred:
https://photos.ap...qsaqHDhxN2
https://photos.ap...CQK8Qsf8J2
https://photos.ap...KOy3boJWC3
https://photos.ap...PNPMvsPfZ2

Po:
https://photos.ap...B5HR4DBgk1
https://photos.ap...jk6ISrKGn2
https://photos.ap...7Yge6w4Gt1
https://photos.ap...YGbYkUN6C3

Přidal Joe dne 07-10-2017 06:21
#186

Sat1 napsal:
Tak po Balkane najeto 3700km, z toho cca 400km sotoliny. Na fotkach jsou pneu pred cestou a po ceste + foto prelozeneho stroje. Jinak ja jezdim celkem agresivne brzda-plyn a celkem casto jdu na stupacky. Jinak ty fotky gum po ceste je s celkovym najezdem cca 6500km. Na druhe moto (aprillia pegaso 650) mam E-07 s tim stredovym prouzkem a tim tolik neverim, snad jem v piskovne lip zabiraji a brzdi. Jinak na mastodonta budu davat uz jen TF a na pegaso pujdou zpet E-09 (mam ji uz jen na blbnuti kolem komin a do lesa).
Pred:
https://photos.ap...qsaqHDhxN2
https://photos.ap...CQK8Qsf8J2
https://photos.ap...KOy3boJWC3
https://photos.ap...PNPMvsPfZ2

Po:
https://photos.ap...B5HR4DBgk1
https://photos.ap...jk6ISrKGn2
https://photos.ap...7Yge6w4Gt1
https://photos.ap...YGbYkUN6C3



*tup*

Přidal Palo7 dne 28-10-2017 15:09
#187

co poradíte na zimní ježdění (cca od listopadu do března) šotolinky, polňačky, lesní cesty (asfalt je nutné přesuny) na TA 650? Díky

Přidal Waca dne 30-11-2017 20:59
#188

Ahoj. Jak to je s těma novyma E07 ?Nekde jsem cetl ze by mela byt jenom zadni. Rad bych je zkusil na xrv750

Přidal hobr dne 30-11-2017 21:15
#189

Waca - kontaktuj přímo Rudy (Joe).*tup*

Přidal Eso_Rimmer dne 02-12-2017 10:19
#190

Tak uz jsou doma :) a v pondeli jdou na Kacenu *lol* 'http://imageshack.com/a/img924/1990/x2Xa2c.jpg'

Upravil Eso_Rimmer dne 02-12-2017 10:21

Přidal Palo7 dne 02-12-2017 13:47
#191

však to je jen tak na léto :-)

Přidal Joe dne 03-03-2018 20:22
#192

Ceny nových E 07+


150/70/17 Dakar 1950,-
150/70/17 1780,-
150/70/18 1912,-
150/70/18 Dakar 2130,-


Vše skladem

Upravil Joe dne 03-03-2018 20:23

Přidal Boro9 dne 05-03-2018 10:11
#193

*tup*

Přidal OffroaderTE dne 07-03-2018 16:44
#194

nějaké zkušenosti s Mitas/Sava/Rockrider ? dal jsem je na HQ 701

Přidal Krupa Cestmir dne 07-03-2018 19:24
#195

Na GS LC zatim E 07 nejsou? Pokud ano, za co?

170/60/17 a 120/70/19:o

Přidal satos dne 08-03-2018 07:08
#196

OffroaderTE napsal:
nějaké zkušenosti s Mitas/Sava/Rockrider ? dal jsem je na HQ 701



http://motoride.s...;tid=71419

Přidal OffroaderTE dne 09-03-2018 15:49
#197

díky za cenné info, zejména, že je nutné přední gumu v terénu podfouknout na 1,0 až 1,2 bar dle váhy motorky.
doufám, že budu spokojený, vloni mi na takovém nenápadném úseku v horách poblíž Prokoško jezero bez varování ustřelila E09 na takovém tvrdém mokrém úseku, vyhodilo nás to z ničeho nic, vylehli jsme na skalku, nic se nestalo, ale te gumě už tolik nevěřím. Snad bude MC 23 lepší *tup*

Přidal Joe dne 15-01-2019 04:27
#198

Pneu jsou nové a nikdy nenasazené
E - 08
140/80/17 4416 800,-
140/80/17 4416 800,-
140/80/17 4416 800,-
130/80/17 4117 800,-
130/80/17 4416 800,-
130/80/17 2016 800,-

E - 09 Dakar

130/80/18 2015 800,-

E - 09
90/90/21 4615 600,-

E - 07
140/80/17 3618 1000,-
140/80/17 3618 1000,-

E - 10
140/80/18 800,-
140/80/18 800,-
140/80/18 800,-

170/70/17 0317 1500,-
120/70/19 2417 1200,-

MX a Enduro FIM


TerraForce MX-Medium,Hard

110/90/19 3918 900,-
110/90/19 3918 900,-

EF-07
110/80/18 3818 900,-

Bezkonkurenční nabídka pneumatik SportForce+

190/50ZR17 2015 1500,-
190/50ZR17 2015 1500,-
190/55ZR17 3815 1500,-
120/65ZR17 1716 1200,-
120/60ZR17 0616 1200,-


V případě zájmu objednávat na email: ruda.ilona@seznam.cz (adresa, typ a DOT pneu a tel. číslo) info 724282837. Označení pneu osahuje i DOT a cenu

Upravil Joe dne 16-01-2019 13:48

Přidal Sat1 dne 24-03-2019 18:41
#199

Jen pro zajimavost pridavam stav Terra Force R po 12800km. Vcera jsem mi snad prvne klouznul zadek, ale to v docela velkem naklonu, silnice jeste od soli, vzduch 6 - 7C a vsude kolem cesty snih. Zitra prijdou konecne novy, tak uz policajti nebudou tolik brblat. *lol*
https://photos.ap...zHVj7bMDdA
https://photos.ap...Rtp4PVgzH7
https://photos.ap...z8AVrzaXr8
https://photos.ap...KGbBYEWQH7

Upravil Sat1 dne 24-03-2019 18:42

Přidal Joe dne 05-06-2019 09:20
#200

Krásná práce. Díky za info

Přidal Barney dne 08-06-2019 08:59
#201

Nechápu, co je vedlo k tomu, zrušit několik oblíbených C- gum s homologací a nahradit je TerraForce MX bez homo. :(
Když něco funguje, tak do toho nejebu...

'https://i.postimg.cc/k4NMMvT1/pneumitas.jpg'

Upravil Barney dne 08-06-2019 09:00

Přidal VST-rom dne 23-07-2019 23:03
#202

Zdravím vespolek,
sada E-10 vpředu a E-09 vzadu nás s kámošem dovezla na dvou Transalpech z Centrální Asie až domů - 10 tisíc km. A ještě by něco dala, hlavně ta zadní. Takže - BRAVO Mitas!*tup*

Upravil VST-rom dne 23-07-2019 23:03

Přidal VST-rom dne 23-07-2019 23:04
#203

[quote]VST-rom napsal:
..ještě přední

Přidal snelcuk dne 25-07-2019 11:47
#204

Supr *clap*

Přidal Joe dne 28-01-2020 17:14
#205

Barney napsal:
Nechápu, co je vedlo k tomu, zrušit několik oblíbených C- gum s homologací a nahradit je TerraForce MX bez homo. :(
Když něco funguje, tak do toho nejebu...

'https://i.postimg.cc/k4NMMvT1/pneumitas.jpg'

Bohužel tento nápad nevzešel z českých hlav.

Přidal Joe dne 28-01-2020 17:14
#206

VST-rom napsal:
Zdravím vespolek,
sada E-10 vpředu a E-09 vzadu nás s kámošem dovezla na dvou Transalpech z Centrální Asie až domů - 10 tisíc km. A ještě by něco dala, hlavně ta zadní. Takže - BRAVO Mitas!*tup*

A pak, že to nejde :-)

Přidal Joe dne 28-01-2020 17:15
#207

Dlouho jsem tady nebyl. Od března uvolněna do prodeje E 07+ verze TL

Přidal Palo7 dne 07-10-2021 09:27
#208

E- 09 na asfaltu stále tak kloužou? Myšleno při ostřejší jízdě a například oproti 07+