Název novinky: CENDURO :: Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný

Přidal Ladinek dne 05-04-2013 20:35
#148

Tyfoza- jak už jsem psal výše, přičítat kola zmačknutím tlačítka. I kdybych to zmačknul 10X tak to musí přičíst pouze jedno kolo. Další zapsání kola až po prodlevě. Odečet kol potřebovat nebudeš a v žádném případě tato možnost odečítání ani omylem být nemůže. Fakt neni čas na to koukat když při průjezdu kola se na tebe tlačí další závodníci. Omrknout to pro kontrolu můžeš v klidu někde na rovince. Závodník je vygumovanej a opravdu neví zda jede 5 nebo 6 kolo. Proto si lepíme na nádrž proužky izolepy a po průjezdu kola odhazujeme jako večerníček. Žádná možnost lepení zpět!!! AST by mělo pomáhat, ne zdržovat.
Jak už jsem ti psal na OFFMOTU, ty jsi zastánce jízdy podle TOTAL a já zase PART. Total ti nikdy sedět nebude, jen to budeš ladit a čumět na displej a to je nebezpečný. I když pojedete dva vedle sebe tak to sedět nebude. Někdo pojede kaluž vlevo jiný vpravo. Nastavení obvodu kola bude u každého třeba taky jiné. Snímač otáček v bahně může vynechat a jiné odchylky. I když si budeš trasu najíždět ty sám tak ti to taky sedět nebude. Protože sprchne a budeš kličkovat jako zajíc abys to projel. RB nikdy nesedí přesně, jsou odchylky i desítky metrů. Pak jsou lidské chyby v zápisu třeba místo vlevo se má jet vpravo. 1 km a veskutečnosti se mělo jet 2 km. I to se stává. Kdyby vše sedělo na metr tak nebude nikdo bloudit. Jenže ano se bloudí a hodně. Na 200 km trati nejlepší závodník natočí o 15 km víc. Méně zdatný závodník nabloudí 30 - 50 km víc. Proto jsou i 5ti hodinové rozdíly mezi prvním a posledním závodníkem. Záleží na obtížnosti tratě. To budeš celej závod jenom ladit a sledovat AST. Já jezdim PART. Při průjezdu jen 2x zmačknu ani na to nekoukám a jedu dál. Nic neladim protože nuluju na každém bodě. Pak jen sleduju když se blíží další bod. Ale to je věc každého soudruha komu co víc vyhovuje.
Držím ti palce aby se to povedlo, ještě máš před sebou velkej kus práce a ježdění.*tup*

Upravil Ladinek dne 05-04-2013 20:41