Název novinky: CENDURO :: Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný

Přidal tyfoza dne 06-04-2013 14:52
#161

lobo6 napsal:
Já jen že jsem něco podobného viděl že má navi Zumo 350

Osobně to nepotřebuji KTM se servisuje týdně a co si nepamatuji naklepu na Spritmonitor, ale když to má "tvoje slova zavazet" na moto celej čas a k hlavní potřebě to bude sloužit 2 krát ročně proč nevyužít potenciál a neudělat chlívek Maintenance

a ještě poznámka smazal bych dle mého přebytečné e v popisku rallye


ad rally/rallye - no máš pravdu, že když je to všechno anglicky, tak bychom měli psát rally a nikoli rallye což je francouzsky, přiznávám že jsem nevěděl že anglicky tam to "e" není.

ad údržba - zajímavý podnět, paměť to má, data si to pamatuje, proč ne. Údržba by byla volitelná, když by sis vybral, že ji chceš zobrazovat, byla by tam jako další režim. Jinak ne.
Pochopitelně :D plus wifi/gprs/bluetooth modul pro odesílání dat na web. Připojení k mobilu. Statistiky srovnávající využití AST - když se potká více AST, automaticky se propojí a vymění si data. Volitelně promítání informací do průhledného hledí v přilbě. Projení s kamerou. Náklonové čidlo, které ti spočte kolikrát jsi to položil. Propojení s řídící jednotkou motorky, aby sis mohl nastavit cokoli, co ti výrobce neumožní... tohle všechno umíme - ale programovat bych to nechtěl - a to ani za peníze.

Tu údržbu si nechám do verze 1.3. - první bude otáčkoměr a věci kolem něj. Ono udělat svůj senzor na kabel zapalování bude možná snadné, možné oříšek - tohle zatím nevím.