Název novinky: CENDURO :: Výroba tripmasteru - bude jednoduchý a levný

Přidal tyfoza dne 08-04-2013 18:36
#172

Ladinek:
Ta obrazovka PAUZA je tam jako "cíl", PAUZA se to jmenuje proto, že z toho zase můžeš ven.
V tu dobu neběží čas - prakticky to potřebuješ opravdu jenom v cíli. Jinak ne.
Pokud závodník někde po cestě zevluje, dá si cigárko a zanadává si - tak nemusí nastavit PAUSE, nastaví si to jenom v případě že ho zajímá čistý čas, za jaký to ujede - proto je to volitelné.
Když chcípneš motorku a AST se vypne, tak čas taky neběží.

Na kola je to stejné, v cíli dáš PAUSE a napíše ti to nejlepší čas na kolo a nejlepší průměrnou rychlost.

Víc možností zatím není. Nestačí to?

Teď se pracuje na tom, aby tam byli hodiny, takže může být i datum a pak by se to dalo ukládat do jakési historie. Ale nevím, jestli tohle není lepší zapisovat do svého tréninkového notýsku případně do mobilu. Mobil stejně v kapse máš. Nejde o to, že by byl technologický problém tu historii udržovat, ale ptám se - je to potřeba? Pokud ano, tak vymyslím je to udělat - může se vždy pamatovat posledních deset hodnot, uloží se vždycky, když zvolíš PAUSE. Byl by to záznam - datum a informace - to by šlo.
Pak by sis vybral podržením MODE režim - RALLY HISTORY nebo TRACKS HISTORY a tam by ty informace byly.
Fakt by tohle k něčemu bylo? Pokaždé jedeš jinou trať, jiný trénink...
Já si chci odjet trénink a informace si přepíšu do notýsku v mobilu - trať, datum, kola, čas, odhad počasí, odhad trati, svůj stav, promile...

Jestli máš nápad, jak by se to dalo reálně využít, tak sem s tím.
ad setkání píšu SZ

Upravil tyfoza dne 08-04-2013 18:39