Název novinky: CENDURO :: BMW GS alebo V-strom 650

Přidal huno dne 08-03-2013 15:52
#1

Dobrý deň.

Rád by som sa pridal k cendurákom a začal cestovať spolu aj s mojou ľadvinkou :).

Z toho dôvodu som sa rozhodol predať svoju "prvú" GPZ 500S (keby mal niekto záujem, ešte ju mám :D) a prejsť na niečo väčšie, novšie a cestovnejšie.

Môj rozpočet je, že by som chcel investovať do motorky tak 70-80 tis. se vším všudy + ešte prepis na SK TP.

Pokukoval som po nejakom peknom V-stromčeku, poprípade možno F 650GS a vyššie, alebo si rád nechám od Vás skúsenejších poradiť :).

Nepredáva niekto niečo?

Díky za každý názor :)

Přidal motoblb dne 08-03-2013 16:32
#2

Ten jednobuch na cestování ve dvou no nevím nevím*hmm*Já osobně prodal transalpa 600 bo sem myslel že zdechnu.Jet nabalený ve dvou.To sem jel jen 200km.Pokud sem jel sám,tak to ještě ušlo:)

Přidal hobr dne 08-03-2013 17:15
#3

Za ty peníze vezmi Stromka a neuděláš nic špatného.*tup*

Přidal huno dne 08-03-2013 18:01
#4

díky chalani.. takže to asi bude Stromček.. idem hľadať nejakého schopného.. keby ste o niečom vedeli, budem rád, ak sa s tou info podelíte :)

Přidal Rendazase dne 08-03-2013 18:52
#5

Já na jednobuchu odjel šest sezón - zhruba 80tis. km a hromadu kiláků ve dvou a problém jsem nikde neměl. Teď mám dvouvál a že by to bylo nějaký terno proti jednoválci nemůžu říct. Nechápu co proti jednoválcům lidi mají. :| Klidně příště půjdu zase do jednoválce - míň dílů co se může podělat, míň práce, míň peněz a ve finále zábavnější motor v nízkejch otáčkách.

Přidal zahorak dne 08-03-2013 19:15
#6

Pozrisa na bmwgs nick toli a on ma 650 dakara a ma najeto cca120000 km.ja mam dakara a nevimenim za inu masinu.spokojnost.spotreba od 3,1 do 4 litre.jeto len moj nazor.chcel som si sprvu kupit transalpa potom som chcel v strom a ked som zbadal dakara tak som isel ponom.spokojnost uplna

Přidal PetrAT dne 08-03-2013 19:15
#7

Rendazase , které stroje jsi to sedlal ?

Přidal Luky1 dne 08-03-2013 19:23
#8

zahorak napsal:
Pozrisa na bmwgs nick toli a on ma 650 dakara a ma najeto cca120000 km.ja mam dakara a nevimenim za inu masinu.spokojnost.spotreba od 3,1 do 4 litre.jeto len moj nazor.chcel som si sprvu kupit transalpa potom som chcel v strom a ked som zbadal dakara tak som isel ponom.spokojnost uplna


Jo, to máš sice pravdu ale cenovka u Dakara je malinko mimo to co do ní chce dát. Mimochodem za tu cenu co píše, cca 80tis. už by mohl mít hezkou R1100GS a ta už má výkonu na cestování ve dvou a bagáží podstatně víc.

Přidal qwert dne 08-03-2013 19:42
#9

Rendazase napsal:
Já na jednobuchu odjel šest sezón - zhruba 80tis. km a hromadu kiláků ve dvou a problém jsem nikde neměl. Teď mám dvouvál a že by to bylo nějaký terno proti jednoválci nemůžu říct. Nechápu co proti jednoválcům lidi mají. :| Klidně příště půjdu zase do jednoválce - míň dílů co se může podělat, míň práce, míň peněz a ve finále zábavnější motor v nízkejch otáčkách.


A ted tu o červené karkulce..

Přidal tomr1 dne 08-03-2013 20:04
#10

Pokud chceš cestovat i ve dvou,nepotřebuješ jezdit terén nebo že by tě nějak extra lákal...tak vezmi Vstroma je to dobrá motorka fakt povedená.

Ale záleží ten poměr co chceš jezdit kde a s jakým zatížením....

Pokud jsi měl GPS a budeš jezdit ve dvou nabalenej po silnicích a chceš investovat na delší dobu tak bych si přidal na 1000....pokud plánuješ za rok dva výměnu je asi 650 dobrá volba...

Tom

Přidal petr_t dne 09-03-2013 07:24
#11

BMW neber to nejede:D

Přidal Rendazase dne 09-03-2013 09:58
#12

PetrAT napsal:
Rendazase , které stroje jsi to sedlal ?


Měl jsem dvě Yamahy Xt600e a pak Tenere 2008, a teď F800GS

Přidal Marek_T dne 09-03-2013 15:59
#13

Máš PM ;)

huno napsal:
Dobrý deň.


Nepredáva niekto niečo?

Díky za každý názor :)

Přidal Lubenko dne 09-03-2013 18:14
#14

Marek_T napsal:
Máš PM ;)

huno napsal:
Dobrý deň.


Nepredáva niekto niečo?

Díky za každý názor :)



Vari nepredavas Vilmu ?

Přidal huno dne 09-03-2013 21:51
#15

diky moc chalani za vsetky info... veru, uvazoval som aj o 1100GS, ale myslim, ze teraz by som si na par sezon kupil nieco ine, postupne dosporil a potom si kupil rovno 1150GS...

Přidal Luky1 dne 09-03-2013 23:24
#16

huno napsal:
diky moc chalani za vsetky info... veru, uvazoval som aj o 1100GS, ale myslim, ze teraz by som si na par sezon kupil nieco ine, postupne dosporil a potom si kupil rovno 1150GS...


Jak by řekl jeden člen na bmwgs foru.....1150 je jen bezvýznamný mezityp mezi 1100gs a 1200gs :D

Přidal VojtechPolicky dne 10-03-2013 00:08
#17

Jednoduše, čím méně válců, tím méně starostí... za mě BMW F 650 GS Nejlépe Dakar... V strom je perfekt.. ale BMW je BMW :-D

Přidal bartus dne 10-03-2013 00:09
#18

mě je to jedno, já umím vše :D

Přidal motoblb dne 10-03-2013 08:24
#19

Luky1 napsal:
huno napsal:
diky moc chalani za vsetky info... veru, uvazoval som aj o 1100GS, ale myslim, ze teraz by som si na par sezon kupil nieco ine, postupne dosporil a potom si kupil rovno 1150GS...


Jak by řekl jeden člen na bmwgs foru.....1150 je jen bezvýznamný mezityp mezi 1100gs a 1200gs :D
Luky1 ještě že ty 12ky jsou tak dobrý *hilarious*

Přidal Luky1 dne 10-03-2013 10:35
#20

Tady je jedna pekna 11ctka i s kuframa za 88tis. http://www.motork...81930.html
Motoblb:jojo,jeste ze je 12ctka tak dobra :)
Mel jsem i jedenactku a i jezdil 1150 tak za me je dvanactka fakt z tech tri nejlepsi. Ma svoje mouchy a par veci bych resil na ni malinko jinak ale to jsou drobnosti. Zpatky do jedenactky nebo 1150 bych nesel. Pockam co vodnik 1200gs po roce provozu a pak mozna pujdu do nej;)

Přidal Marek_T dne 10-03-2013 15:08
#21

Nepredávam, to ale neznamená, že o žiadnych neviem ;)

Lubenko napsal:
Marek_T napsal:
Máš PM ;)

huno napsal:
Dobrý deň.


Nepredáva niekto niečo?

Díky za každý názor :)



Vari nepredavas Vilmu ?

Přidal huno dne 12-03-2013 18:20
#22

Luky1: no už je tam za 85000 :)

inak ešte by ma zaujímalo, či pri tých bavorákoch nevadí keď sú to roky '96 alebo '97... nechcem nikoho uraziť ale, či nie sú staré*stress*

Přidal Luky1 dne 12-03-2013 18:26
#23

Počti si tady na www.bmwgs.cz
O jedenátce je tam toho hafo :)
Myslím že by šel s tou cenou i na 80tis. *hmm*

Upravil Luky1 dne 12-03-2013 18:27

Přidal huno dne 12-03-2013 19:48
#24

a čo takto BMW R 1150 R? či blbosť?

Přidal Luky1 dne 12-03-2013 20:23
#25

Myslim ze chce cenduro a to rozhodne Rko neni

Přidal huno dne 12-03-2013 20:27
#26

B) to ja som založil túto tému a na Rko som narazil náhodou, preto sa pýtam :)

Přidal Meli dne 12-03-2013 20:56
#27

jo... spousta lidi bere tridu 650 jen jako prechod na neco větsiho - u cendur to je vetsinou jakkoli stare BMW uz jen proto ze BMW je BMW... jenze pak je realita trochu jina a ne kazdy tam sve stesti najde... napr.:

http://www.motork...&scr=0
BMW1150GS - tak po dvou letech opět změna :) Neplánoval jsem to, Dakar mi plně vyhovoval, ale kamarádi pořád do mě hustili až jsem to přivezl.

Recenze

Tak motorka mě nechala v Turecku... domů pěkně na dodávce :) odešla hřídel v převodovce, všechny ložiska, spojka atd... takže zatím mě pěkně sere

a konci to:
prodano - nebylo to pro mě.. tezké, drahý servis...

- A skoncil u Afriky...

- Neber to jako pomlouvani BMW, V-Strom je Brichoplaz a V-Strom v litru je navic nenazranej vibrator...

Přidal PetrAT dne 12-03-2013 21:10
#28

Afrika má také své mouchy
Čerpadlo mi vypovědělo službu v Rumunsku
Regler v Albánii
Výhoda Afriky, že i s těmato závadama dojela "po ose" domů


Přidal Meli dne 12-03-2013 21:15
#29

Tak afriky se dělí ta ty s vyměněnym čerpadlem a ty které to čeká. Regulátor napájení (minimálně u Hondy - nevim jak jiné značky) je taky hodně známá závada. Ale to je co já vím vše.

U BMW s computerem člověk nikdy neví co ho čeká. Do kardanu taky neni vidět a může odejít kdykoli (vše závady které znám od konkrétních lidí - ne jedna paní povídala)

Přidal Luky1 dne 12-03-2013 21:31
#30

Jo a i KTM jezdívá na vozejku z ciziny. Nemůžeš brát jednu diskusi jako něco berného....
Bohužel do kardanu opravdu nevidíš ale na špatné ložisko nebo odcházející ložisko přijdeš docela snadno, stačí chytit kolo když je moto na stojanu a když je tam vůle cca 1,5mm tak je to v pojhodě a když je větší tak je to známka odcházejícího ložiska. Ty si taky nevybereš kdy ti rupne řetěz no a stejný je to s kardanem, navíc ty ložiska většinou vydrží min. 100tis.km takže pak je to za cenu řetězovky za tvé řetazy na tuto kmtráž. Celkem by mě i zajímalo jaké problémy mělo bmw s kompjůterem, mám již druhé a o žádném problému nevím, napsat tajemně že se to stalo nějakýmu známýmu....... Možná se ti zdá že já moc hájím tuto značku ale mě zas připadá že ty ji dooost nemusíš. A mimochodem kompjutr mají snad všechny bmw od roku 94 a myslím že od podobného roku jej má skoro každá moto.
Když budu hledat na netu tak na tvou moto taky najdu nějakou nespokojenost spojenou s poruchou a odtahem ze zahraničí. A takovodle věc najdeš na každou motorku ale jen u BMW a KTM se o tom strašně mluví protože jsou to dvě best značky a to třeba i u BMW dokazují prodeje nových motorek a cena starých v inzerátech.

Upravil Luky1 dne 12-03-2013 22:01

Přidal Luky1 dne 12-03-2013 22:07
#31

Ještě jedna věc, podívej se na stránky Igora Brezovara, ten má na bmw r1100gs nalítáno už pár set tis.kilometrů a to na jedné a té samé. Nedá na ní dopustit už jen proto že ho nikdy nenechala ve štychu a při pravidelném servisu je to nezmar motorka http://mototour.cz/

Upravil Luky1 dne 12-03-2013 22:20

Přidal bartus dne 12-03-2013 22:48
#32

ale těch stromů je v porovnání s odtaženými bramborami slabé procento :D zas to tak nechval ty helmuty :D od stalingradu to jde s nima z kopce *hilarious*

Přidal Luky1 dne 12-03-2013 23:46
#33

bartus napsal:
ale těch stromů je v porovnání s odtaženými bramborami slabé procento :D zas to tak nechval ty helmuty :D od stalingradu to jde s nima z kopce *hilarious*


To sice možná jo ale zase těch stromů co si troufnou na dalekou cestu třeba 6tis.km taky moc není a těch co by objeli matičku zemi myslím že není ani jeden a bmw je jich několik :D *lol*
a proč? Protože BMW unstoppable *annoy*

Upravil Luky1 dne 12-03-2013 23:50

Přidal motoblb dne 13-03-2013 06:16
#34

Luky1 napsal:
bartus napsal:
ale těch stromů je v porovnání s odtaženými bramborami slabé procento :D zas to tak nechval ty helmuty :D od stalingradu to jde s nima z kopce *hilarious*


To sice možná jo ale zase těch stromů co si troufnou na dalekou cestu třeba 6tis.km taky moc není a těch co by objeli matičku zemi myslím že není ani jeden a bmw je jich několik :D *lol*
a proč? Protože BMW unstoppable *annoy*
Znám pár lidí co maj lesního litra,cestujou na hranici servisního intervalu a sou spokojeni.Tímto tu motorku nechci chválit,když sem jí byl s Bartusem kupovat hned sem mu řek,že to má řidítka jako kolo:D.Znám i lidi co maj BMW a do roka se ho střepali.Sám sem majitel Adolfova pokušení a že bych si zněj zrovna musel sednout na prdel to teda né:D každá motorka má své.Ale každopádně nevím že by někdo objel svět na enduro elektronech první 12ky*blushing* na kterých se sralo i bez požití luštěnin:DJe to jako bych se prohlásil za střelce protože mám Yamahu a Vale s ní dokázal vyjet titul *comfort*;)

Upravil motoblb dne 13-03-2013 06:18

Přidal qwert dne 13-03-2013 07:30
#35

Pavle kde jsí,zase se tu přechvalují brambory..:D

Přidal Meli dne 13-03-2013 09:30
#36

Proti BMW nic nemám, jen mám smůlu na to, že lidi kolem mne s nimi mají probémy. Problémy s computerem měl u fungl nového BMW1200GS GAS z Motoráje. Lehce nebo i více to naznačuje v cestopisech a když jsem to s ním probíral, proč z nové motorky přešel na ojetou Afriku, proč aspoň nešel do 800kila GS které se mi osobně fakt líbí, tak řekl, že problémy s computerem jsou u obou stejný. Další případ byl v prodejně kde jsem kupoval V-Stroma a asi po roce jsem tam vzal kámoše aby se mrknul na GS1150 - a prodejce říkal, že má 12ku a že má problém s elektrikou - furt se mu vybíjí baterka - a že už ví jak to asi půjde vyřešit, ale nejspíš nakonec přesedlá na 1150 zase.. - nebudu jmenovat - to se nezlobte...

Roman Jakub - kdo zná ,tak má GS1200 adventure a ložisko v kardanu mu kleklo pár kilometrů po servise kde mu řekli že netřeba měnit... jo, teď má pravděpodobně cca 100 tis. km klid, ale sám byl vděčnej že mu to kleklo u prahy a ne za pár měsíců v Iránu.

O zadřených motorech 800 kila sem četl až moc...

Netvrdim tady že BMW je na nic - asi ne když se tak prodává a věřim že procento závad je minimální - jen já mám zrovna kolem sebe lidi co ty problémy maji.
A neni to jen BMW - po videu Roadodendronu z Maroka bych do LC8 nešel...
Triumpha Tigera 800 mi znepříjemnil taky jeden konkrétní případ...

Ale to je asi všude. Syn kolegy z práce koupil ford Mondeo v plné náloži a sralo se mu u toho tolik věcí, že by se to nepodařilo vyjmenovat na jednu stránku. Přitom můj kamarád má Kugu stejně starou a uplně v pohodě. Já ojetého prvního focuse a taky bez problémů... A pak se v tom vyznejte...

Přidal Luky1 dne 13-03-2013 09:33
#37

motoblb napsal:
Luky1 napsal:
bartus napsal:
ale těch stromů je v porovnání s odtaženými bramborami slabé procento :D zas to tak nechval ty helmuty :D od stalingradu to jde s nima z kopce *hilarious*


To sice možná jo ale zase těch stromů co si troufnou na dalekou cestu třeba 6tis.km taky moc není a těch co by objeli matičku zemi myslím že není ani jeden a bmw je jich několik :D *lol*
a proč? Protože BMW unstoppable *annoy*
Znám pár lidí co maj lesního litra,cestujou na hranici servisního intervalu a sou spokojeni.Tímto tu motorku nechci chválit,když sem jí byl s Bartusem kupovat hned sem mu řek,že to má řidítka jako kolo:D.Znám i lidi co maj BMW a do roka se ho střepali.Sám sem majitel Adolfova pokušení a že bych si zněj zrovna musel sednout na prdel to teda né:D každá motorka má své.Ale každopádně nevím že by někdo objel svět na enduro elektronech první 12ky*blushing* na kterých se sralo i bez požití luštěnin:DJe to jako bych se prohlásil za střelce protože mám Yamahu a Vale s ní dokázal vyjet titul *comfort*;)



Jasne,prvni model dvanactky mel problemy ale ja tu celou dobu pisu o BMW R1100/1150GS :)

Přidal Marek_T dne 13-03-2013 09:42
#38

Meli napsal:
Proti BMW nic nemám, jen mám smůlu na to, že lidi kolem mne s nimi mají probémy. Problémy s computerem měl u fungl nového BMW1200GS GAS z Motoráje. Lehce nebo i více to naznačuje v cestopisech a když jsem to s ním probíral, proč z nové motorky přešel na ojetou Afriku, proč aspoň nešel do 800kila GS které se mi osobně fakt líbí, tak řekl, že problémy s computerem jsou u obou stejný. Další případ byl v prodejně kde jsem kupoval V-Stroma a asi po roce jsem tam vzal kámoše aby se mrknul na GS1150 - a prodejce říkal, že má 12ku a že má problém s elektrikou - furt se mu vybíjí baterka - a že už ví jak to asi půjde vyřešit, ale nejspíš nakonec přesedlá na 1150 zase.. - nebudu jmenovat - to se nezlobte...

Roman Jakub - kdo zná ,tak má GS1200 adventure a ložisko v kardanu mu kleklo pár kilometrů po servise kde mu řekli že netřeba měnit... jo, teď má pravděpodobně cca 100 tis. km klid, ale sám byl vděčnej že mu to kleklo u prahy a ne za pár měsíců v Iránu.

O zadřených motorech 800 kila sem četl až moc...

Netvrdim tady že BMW je na nic - asi ne když se tak prodává a věřim že procento závad je minimální - jen já mám zrovna kolem sebe lidi co ty problémy maji.
A neni to jen BMW - po videu Roadodendronu z Maroka bych do LC8 nešel...
Triumpha Tigera 800 mi znepříjemnil taky jeden konkrétní případ...

Ale to je asi všude. Syn kolegy z práce koupil ford Mondeo v plné náloži a sralo se mu u toho tolik věcí, že by se to nepodařilo vyjmenovat na jednu stránku. Přitom můj kamarád má Kugu stejně starou a uplně v pohodě. Já ojetého prvního focuse a taky bez problémů... A pak se v tom vyznejte...


Tak o autách by som tiež vedel porozprávať. Octavia I TDI 2xmesačne v servise :o

Ja mám okolo seba známych s rôznymi typmi motoriek od BMW 800 a väčšie cez stromy, alpy, varany, tenerky až po Cagivu a nikto z nich nemá žiaden vážnejší problém....

Najčastejšie ale asi všetci počúvame o problémoch BMW a KTM...
Ja osobne som nikdy nepočul o vážnejších problémoch so stromom.
Na to, koľko kusov po cestách jazdí... *hmm*
A že rozpočtovka *annoy*

Přidal jencekgs dne 13-03-2013 10:44
#39

motoblb napsal:
Luky1 napsal:
bartus napsal:
ale těch stromů je v porovnání s odtaženými bramborami slabé procento :D zas to tak nechval ty helmuty :D od stalingradu to jde s nima z kopce *hilarious*


To sice možná jo ale zase těch stromů co si troufnou na dalekou cestu třeba 6tis.km taky moc není a těch co by objeli matičku zemi myslím že není ani jeden a bmw je jich několik :D *lol*
a proč? Protože BMW unstoppable *annoy*
Znám pár lidí co maj lesního litra,cestujou na hranici servisního intervalu a sou spokojeni.Tímto tu motorku nechci chválit,když sem jí byl s Bartusem kupovat hned sem mu řek,že to má řidítka jako kolo:D.Znám i lidi co maj BMW a do roka se ho střepali.Sám sem majitel Adolfova pokušení a že bych si zněj zrovna musel sednout na prdel to teda né:D každá motorka má své.Ale každopádně nevím že by někdo objel svět na enduro elektronech první 12ky*blushing* na kterých se sralo i bez požití luštěnin:DJe to jako bych se prohlásil za střelce protože mám Yamahu a Vale s ní dokázal vyjet titul *comfort*;)


Ty z brambory nejsi nadšen jen proto že ji furt jen tlačíš z a do garáže a na to fakt není stavěná*annoy*

Přidal jencekgs dne 13-03-2013 10:52
#40

A co se týká Stromku, neslyšel jsem, že by někoho někde nechal, ale je pravda, že toho moc nečtu.
Osobně si myslím, že Stromek je motorka, která za ty prachy nemá moc chyb a pokud nechceš moc do terénu, tak snad žádné. Myslím že se pár střelců najde, co stromka vytáhli tam, odkud to domů není na den dva cesty.
V mém okolí jsem za poslední rok doporučil jednomu kolegovi z práce stromka 650 a je velmi spokojen (nadělil si ho k 50.) A druhý kolega uvažuje o moto pro letošek a také ho směřuju ke Stromkovi. Ani jeden nikdy nejezdil na moto.

Co z toho vyplívá???

Miluju svou Rablu, ale né slepě*inlove*

Přidal bartus dne 13-03-2013 13:34
#41

vyplývá...........že trinidad na dl650 už objel skoro celý svět a prý nikdo *tup*

Přidal motoblb dne 13-03-2013 14:22
#42

jencekgs napsal:

Ty z brambory nejsi nadšen jen proto že ji furt jen tlačíš z a do garáže a na to fakt není stavěná*annoy*
Já tě vytahám za ucho:DUjistím tě že brambora se netahá z a do (to je jiná historka a s jinou motorkou).Ta má své určené zaprášené místo a čeká na dovolenou.*comfort*

Přidal czunik dne 13-03-2013 14:32
#43

Tak taky pár slov,
měl jsem DR,Varana a teď BMW,a musím říct že každá měla něco do sebe.Varan pohodlný ale ne moc teren,DR na dlohé cesty nepohodlný jednobuch,což je limitující ale lepší v terénu.BMW je taký všhochuť,lehký off i silnice....a co se týka oprav? BMW je motorka hodně rozšířená po světě a tak se taky o ni hodně píše,což je dobře,ale zase se ví i o rezavějicím šroubku.Taky se mi něco posralo a byla to chyba servisu v BMW. Ale již je to ok .A opravy za moje kotouly se nedají počítat jako opravy.Jsem spokojenej jak s jizdníma vlastnostma tak se vším.Strom je dobrej ale jako Varan,těžiště vysoko a tudiž hůř ovladatelný na offu jako BMW nebo KTM které je v tomto ještě lepší bez urážky.
Takže za mě stromek ano ,ale myslím si že to není poslední level.Je to taky o penězích a možnostech lidí a taky chuti a pocitech což má každý jinde.A proto dobrá je ta která stojí v garáži a jezdí*tup*

Přidal Marek_T dne 13-03-2013 14:50
#44

czunik napsal:
Strom je dobrej ale jako Varan,těžiště vysoko a tudiž hůř ovladatelný na offu jako BMW nebo KTM které je v tomto ještě lepší bez urážky.
Takže za mě stromek ano ,ale myslím si že to není poslední level.Je to taky o penězích a možnostech lidí a taky chuti a pocitech což má každý jinde.A proto dobrá je ta která stojí v garáži a jezdí*tup*


Súhlas. Ja mám stromčeka už v podstate v "adventure" výbave, komplet naložený (aj progresy a zvýšenie) a nedám na neho dopustiť - 87 tis. bez poruchy.
Pravda je ale taká, že keby som si to aktuálne mohol dovoliť, tak jazdím na rovnakom stroji ako Ty ;)

Přidal hobr dne 13-03-2013 16:46
#45

Tak to celé pročítám a mám z toho smíšené pocity*helpless*. Navíc jsem si pořídil BMW*secret*. Je to sice 11tka, ale nemám to prodat a chodit pěšky?*finger* Z této diskuze to tak vyplývá....*hmm*nemít nic a máš po starostech.*realsad*

Upravil hobr dne 13-03-2013 16:48

Přidal xx4 dne 13-03-2013 17:07
#46

qwert napsal:
Pavle kde jsí,zase se tu přechvalují brambory..:D


Už jsem tady.Nechápu,jak mi tohle téma mohlo uniknout.:D*secret*

Sakra lidi,nekupujte furt to modrobílé neštěstí.Dyť je na světě tolik lepších motorek...:)

...a do mě.:D

Přidal huno dne 13-04-2013 10:13
#47

taakže nakoniec sa to zmenilo úplne a prišiel mi do cesty jeden pekný Versys:)