Název novinky: CENDURO :: HONDA XRV Africa Twin

Přidal blejdamint dne 16-05-2015 03:10
#196

Trocha informaci z Autralskeho webu, prelozil jsem to v rychlosti snad je to srozumitelne B)

Není překvapením, že podobnosti k pravému Adventure jsou jasně vidět. Rám, motoru, karoserie, přední jsou beze změny ve srovnání s konceptem motocyklu, i když nové snímky ukazují základní verze se standardní spojkou a řadicí pákou namísto volitelného DCT nastavení, která představila na skutečném Adventure. Ale pohybující se směrem k zádi výrobní verzi se značne liší od konceptu, s novym sedadlem a změn v zadní casti karoserie, jakož i zcela jiného výfuku.

Tyto obrázky ukazují vyfuk jako objemný, čtvercový-off tvar, ktery zahrnuje katalyzátor. To je důležité, protože na mnoha moderních motorkach, je kat namontován dále vpřed na výfuku, často pod motorem. Na Africa Twin, který je určen k skutečne off-road jizde, svody byly směrovány kolem strany motoru, mimo nebezpečí. Plně funkční ochranna deska, namontována bezpečně na rámečku spodniho svodu, sedí, kde byste mohli najít křehky katalyzátor na méně odvažných dobrodružných strojich.


Nove zakonceni zadni casti obsahuje litinove Madlo a nosič zavazadel, což je bezpochyby navrženo pro montáž volitelného top-box. Konzoly pro klip-on brašny, na ploše je také evidentní-další změna ve srovnání s True Adventure. A sedlo, ktere bylo jako jednodílna jednotka na koncepci motocyklu, je nyní rozdělena do oddělených casti jezdce a spolujezdce . Patenty podané během několika posledních měsíců, ukazují, že je to až na lehké výškově stavitelné uspořádání, které firma vymyslela pro Africa Twin. Sekce jezdce sedadla mohou být odstraněny a připnuty zpět na své místo v různých výškách, zatímco šikmé spoje mezi ními a části spolujezdcem znamenaji, že vždy přesně zapadá do mezery mezi sedadlem spolujezdce a svažující zadní části nádrže, bez ohledu na nastavení výšky.

Technicky, největší změna oproti True Adventure je volba pneumatik, které jsou mnohem více road-friendly na motorce v těchto obrazcich. Bez pochyb o tom jezdci budou mít na výběr z pneumatik velikosti-21 kol palců vpředu a 18 palců na zadní ,ty správné hrbolate pneumatiky, pokud vážně uvazujete o užívání svého Africa Twinu mimo asfalt.

Honda zůstává tajemna o technické specifikace motocyklu, ale opět se ceka na patenty. Technické patenty firmy na motoru, ukazují, že je to 1000cc paralelní dvojče-odtud název CRF1000L-se čtyřmi ventily na válec, DOHC hlavy, a duální vyvažovací hřídele, které pomohou udržet ji hladky prubeh vykonu. K dispozici je 270 stupňů ulozeni klikové hřídele, což znamená, že pálení intervaly budou napodobovat ty z 90 stupňů V-twin (myslím Yamaha Super Ténéré a FZ-07). Vykon zatim neznáme, ale pravděpodobné, že bude kolem 110 koní.

Bahnu zdar, jsem zvedav kdo bude prvni a bude s novou ni je+bat v tom bahne a marastu, kdy bude jak ta Yamaha za 250tis tak to bude myslim dobry cenovy trhak, ale je v tom to ALE

Upravil blejdamint dne 16-05-2015 03:36