Název novinky: CENDURO :: Heidenau K60

Přidal Marik dne 09-06-2013 01:31
#1

Ahoj, prosím vás je tu někdo kdo by měl zkušenosti s těmito pneumatiky..? :) Jezdím převážně asfalt..Takže bych chtěl tyto pneu především na asfalt..Doporučili by jste mi je..? Ale nevylučuju, že nezajedu občas do slabýho off..Šotolinky, tráva, polňačky, lesní cesty atd..:) Klasika, ale lehká..:) Díky za rady
http://pneu-pro-motocykly.heureka.cz/heidenau-k60-4-1-0-r18-60s/

Přidal buboGS dne 09-06-2013 07:07
#2

Měl jsem je na 12GS s podobným využitím, jako píšeš ty a spokojenost.

Přidal tatanka dne 09-06-2013 10:42
#3

Ahoj, mam dvanactku GSo, odjezdil jsem jednu sadu K60 za vsech moznych podminek -na ceste, polnackach i v kapku znatelnejsim offu. Za me ty gumy dostavaji znamku 3 (jako ve skole). Jsou konstruovany jako univerzalni, a tak se i chovaji. S trochou nadhledu zvladaji temer vse, ale nic nejak zvlast dobre.
Na ceste: za sucha drzi dobre, muzes si dovolit celkem dost, rozhodne neni duvod k obavam - i plne nalozeny a ve dvou jsem problemy nemel. Na vode je pochopitelne treba davat trochu bacha, oproti Touranckam, ktere jsem pred tim jezdil, nejsou tak jiste. Nedavno mi to ustrelilo pri predjizdeni cca v kile a pekne jsem se natah :-( (nicmene nedavam to za vinu jen gumam, byl tam hooodne hladky asfalt, podivne "vlny" na ceste a mozna trochu moc nervozni prava ruka). Obecne na asfaltu hodnotim kladne slusnou vydrz a dobrou trakci na suchu i pri brzdeni, jako vady na krase vidim pomerne znatelne huceni predni gumy a mirnou tendenci "padat" do zatacek.
Mimo cestu: Suche polnacky/lesnacky/volny "teren" - pokud je podklad rozumne pevny, tak pohoda, (pokud clovek nechce zrovna jezdit na hranu a fullthrottle). Problem nastava na mokre trave, blate (staci trochu), pisku apod. Zadni guma se da pri rozumne praci s plynem celkem drzet pod kontrolou, ale predni je vylozene nestesti- bocni vedeni je zoufalost. Prejezd z koleje do koleje na travnate polnacce je dobrodruzstvi a jizda po cesticce s bocnim sklonem disciplina sama pro sebe:| . Uz pri trose blata se predek chova neklidne a plave. Mel jsem moznost to na jedne vyjizdce porovnat s predni tkc na kamosove masine (1100GS) a rozdil opravdu znacny ve stabilite ve prospech tkc.
Toz tak. Vzhledem k tomu, ze me sice vylozene nezklamaly, ale ani nejak moc nenadchly, budu je ted po cca 11,5 tkm prezouvat na nove Karoo3 (chci vyzkouset novinku). Zadni by asi jeste cca2000 na ceste pri slusnem zachazeni dala, predni mozna jeste 4000, ale i tak budu prezouvat s lehkym srdcem, styskat se mi nebude.
Doufam, ze Ti ten roman k necemu bude a pomuze Ti si vybrat. Ono casem stejne nakonec zjistis,ze nejlepsi je si vyzkouset sam, co Tobe, Tvemu stylu jezdeni a Tve masine vyhovuje nejvice;-).
Stastnou ruku pri vyberu a hodne prima zazitku pri testovani i cestovani*tup*!

Přidal Marik dne 09-06-2013 23:28
#4

Super, díky..Takže i na převážné využití na silnici jsou vhodné ano..? :)

Přidal tatanka dne 09-06-2013 23:38
#5

Marik napsal:
Super, díky..Takže i na převážné využití na silnici jsou vhodné ano..? :)

Dalo by se říct, že ano. Když Ti nebude vadit to hučení od předku cca od 50tky výše, tak jsou použitelné.
Pokud bych si já měl vybírat gumy převážně na cestu, šel bych raději do Tourancek. Ty Heidenau byly pro mě pokus mít trošicku více off gumy. Bohužel o moc více off než Tourancky nejsou, a na cestě jsou po všech stránkách znatelně slabší než Tourancky.

Přidal Marik dne 09-06-2013 23:56
#6

Hučí jenom předek a zadek nehučí..? Je to hučení až zas tak zásadní v porovnání třeba s drapákama..?

Ty Tourancky se nědělají v mým rozměru :-/ Takže mám smůlu, ale nevypadají špatně, škoda no..

Přidal tatanka dne 10-06-2013 08:06
#7

Marik napsal:
Hučí jenom předek a zadek nehučí..? Je to hučení až zas tak zásadní v porovnání třeba s drapákama..?

Ty Tourancky se nědělají v mým rozměru :-/ Takže mám smůlu, ale nevypadají špatně, škoda no..


Předek slyším, zadek nee. Pokud ten hučí, tak to zůstává za mnou, takže to neřeším :). Pokud bych to hučení měl srovnávat např. se špuntovou Karoo http://www.az-pne...cAodw0IAsw (de facto "nejostřejší" homologovaná guma na GSko), tak Karoo je daleko hlučnejší, naproti tomu je např. TKC o něco tišši než ta K60.
Nicméně ten hluk není takový, že by vyloženě vadil, je prostě jen více slyšet. Odjel jsem s tím více jak 10tkm, hodně i ve dvou, a ani moja si nestěžovala. Nicméně slyšel jsem už pár borců, kteří byli po přechodu z cestovních gum docela nespokojeni s tím zvukem.
Tourancky se pro Tebe nedělají ?*hmm* Nevím, co máš za mašinu, ale žil jsem v dojmu, že se dělají skoro na všechno...*helpless* Ale fakt je, že jsem to nezkoušel dokázat :). Předpokládám, žes hledal po netu, takže to budeš vědět lépe než já. *shop*

Přidal czunik dne 10-06-2013 08:53
#8

Já to měl a asi jen jeden stručný komentář.
Je to uni guma pro dlouhý nájezd,nikoli pro komfort,neb opravdu strašně hučí.Je to asi tak že ušetří peníze neb najedeš víc než na jiných na ukor komfortu. Na suchu to ještě šlo,za mokra se člověk muse dost krotit a hlídat.V terenu ,lehký off pohoda,ale v měkké se guma zacelí a je problém.Takža jak jsem psal univerzál a jak kolega oznámkoval za 3 asi taky tak nějak bych hodnotil.Ne negativně,ale raději už je nepoužívám pro hlučnost.

Upravil czunik dne 10-06-2013 10:57

Přidal Marik dne 10-06-2013 10:55
#9

tatnka: Ano hledal jsem po netu a opravdu se v mém rozměru nedělají..:-/ No tak je můžu vyloučit, co s tím nadělám..Na hučení jsem zvyklý z drapáků, takže jestli to nebude horší, tak to bude v pohodě..:) Ještě by mě zajímal odpor těhle pneumatik..? Myslíš že mají hodně velký odpor s porovnáním se silniční gumou a například s drapákama..? Děkuji

Přidal czunik dne 10-06-2013 10:57
#10

Marik napsal:
tatnka: Ano hledal jsem po netu a opravdu se v mém rozměru nedělají..:-/ No tak je můžu vyloučit, co s tím nadělám..Na hučení jsem zvyklý z drapáků, takže jestli to nebude horší, tak to bude v pohodě..:) Ještě by mě zajímal odpor těhle pneumatik..? Myslíš že mají hodně velký odpor s porovnáním se silniční gumou a například s drapákama..? Děkuji


hučení je podstaně horší než TKC které používám

Přidal tatanka dne 10-06-2013 13:00
#11

Marik napsal:
tatnka: Ano hledal jsem po netu a opravdu se v mém rozměru nedělají..:-/ No tak je můžu vyloučit, co s tím nadělám..Na hučení jsem zvyklý z drapáků, takže jestli to nebude horší, tak to bude v pohodě..:) Ještě by mě zajímal odpor těhle pneumatik..? Myslíš že mají hodně velký odpor s porovnáním se silniční gumou a například s drapákama..? Děkuji

Odpor = Napětí / proud :D *hilarious*
Na GSu jsem zvýšený odpor nepozoroval, bude to asi zase něco mezi cestovní gumou a špuntama. Trošicku jsou tam ty kostičky cítit, ale upřímně na mašině Tě bude spíš zajímat trakce na různých površích než valivý odpor na asfaltu. ;)
Jak psal czunik - guma je to dobrá (= za 3), ale neoslní a nenadchne. Slušný nájezd, slabší na mokru, hodně slabé v blátě. Pokud hledáš kompromis, máš ho tady v čisté podobě v této gumě. Osobně do ní už podruhé nepůjdu, teď zkusím Karoo3, pak se uvidí. Jinak k touranckám může být alternativa Michelin Anakee (ale ta je ještě trochu více cestovní), případně zkus mrknout na Mitasky M07, ty jsou tak nejblíže k K60kam a někteří kluci si je celkem chválí (Osobně jsem nezkoušel) Nějaké diskuze najdeš tady: http://www.bmwgs....ost_321160 . Vůbec na GS fóru se o gumách už napsalo mraky věcí, tak zkus pohledat i tam...*clap*

Možná bych jen dodal, že určitě nekupuješ gumy na celý život, takže nejlepší přístup je vzít ty, co se Ti momentálně pozdávají jako schůdné (např. ty K60ky) a jezdit. Uděláš si vlastní obrázek. Až je ojedeš, rozhodněs se, jestli znova ty samé nebo nějaké jiné. A takhle si uděláš nejlepší zkušenost , co Tobě vyhovuje. Každý z nás má trošku jiné představy, nároky, zkušenosti a styl. Co se líbí/nelíbí mě, může být pro Tebe úplně opačné. V tomhle je vlastní zkušenost jediné objektivní měřítko. Takže bych to až tak dramaticky neprožíval. Guma je jen jednou z komponent podařené vyjížďky, takže bych to tak bral. Prostě jezdi, jezdi, jezdi, ta správná guma si Tě nakonec najde ;).
Good luck a mnoho prima km!:)

Přidal Marik dne 10-06-2013 18:42
#12

No tak na asfaltu když máš pneu s velkym odporem tak tě celkem zpomalujou a nedovolí ti jet tak rychle..Sice to není nic zásadního ale znát to přece jenom trochu bude..:)

Psal si že K60 je něco mezi cestovní gumou a špuntama..? Vždyď K60 je cestovní guma ne..? :))

Přidal magoss dne 10-06-2013 21:53
#13

taky mám ty gumy,jezdím je sice na 1150,hlučnost je orpavdu znatelná ale v porovnání s Mitas 07 si mylsím že jsou tišší.
nájezd byl taky docela slušný mám na nich cca 15 15 tis a ještě tam něco je, na silnici pohoda nebyl problém drhnout kuframa v zatáčkách, za deště opatrněji ale taky se nanich dá jezdit za v případě že po silnici teče potok.. ale nejsem střelec a do zatáček jezdím opatrněji
polňačky a tak jezdím hlavně za sucha :-) takže mě ta guma vyhovuje :-) ale na chatu jezdím za jakéhokoliv počasí a neměl jsme zatím problém se tam dostat.je ale pravda že za mokra jezdím víc jak opatrně pač zvedat tu kozu mě fakt vysiluje :-D
za mě na klasické ježdění s tím že moc bláta jezdit nebudeš tak myslím že velice dobrá guma

Přidal tatanka dne 10-06-2013 22:39
#14

Marik napsal:
No tak na asfaltu když máš pneu s velkym odporem tak tě celkem zpomalujou a nedovolí ti jet tak rychle..Sice to není nic zásadního ale znát to přece jenom trochu bude..:)

Psal si že K60 je něco mezi cestovní gumou a špuntama..? Vždyď K60 je cestovní guma ne..? :))


Po pravde si moc nedovedu predstavit, jaky odpor by musely mit gumy, abych to na velkem GSu poznal :D. Nevim, co mas za masinu, ale muslim, ze K60ky Te brzdit nebudou.
Tema spuntama jsem myslel uz vyse zminovane Karoo, proti nim jsou K60 daleko mene off. Ale samozrejme jakakoliv guma homologovana na cesty je prirozene cestovni.

Přidal Marik dne 12-06-2013 21:57
#15

A i kdybych to měl na převážný využití
na silnici, tak by jste je brali, nebo by jste vzali raději něco spíš na silnici? Nebo by jste vzali prostě tyhle, i kdyby jste měli jezdit prostě převážně na silnici? :-)

Přidal magoss dne 12-06-2013 22:07
#16

když to vemu tak že z 90%silnici 10% louky a tak a zpokojenost .silniční jsme na tom už měl a prostě když jsme vjel mimo a za mokra na prd :Dtakže za mě jo vzal bych je

Přidal tatanka dne 12-06-2013 22:09
#17

Marik napsal:
A i kdybych to měl na převážný využití
na silnici, tak by jste je brali, nebo by jste vzali raději něco spíš na silnici? Nebo by jste vzali prostě tyhle, i kdyby jste měli jezdit prostě převážně na silnici? :-)


ANO ;)

Přidal Marik dne 13-06-2013 09:30
#18

Myslíte že ten odpor bude fakt větší než u silniční gumy a bude třeba 125ccm zpomalovat jako drápáky? :-)

Přidal Marik dne 13-06-2013 22:39
#19

Co lidi? :-)

Přidal motoblb dne 14-06-2013 05:42
#20

125 zpomalit snad ani nejde,nazuj to tam,ta guma tu motorku přežije;)

Přidal Marik dne 14-06-2013 07:10
#21

No na 125ccm to právě znát je, protože nemá tolik výkonu. Na silný jestli to jede o něco pomaleji nebo ne, tak to ani nepoznáš, ale na 125 jo. Třeba drapce, nedovolí jet tak rychle a při vyšších rychlostech to plave :-\

Přidal Humusus dne 30-07-2013 03:30
#22

Teď tam ty K60 mám (koupil jsem lehce jetý) ale kdybych kupoval funglovky tak nevidim důvod proč nevzít Mitas E-07 který jsou za mnohem lepší cenu a dezén podobnej

Přidal jencekgs dne 30-07-2013 08:43
#23

Tak dám malé info o mých K60 scout. Mám obuté ty na kterých jsem byl Turecku. Před letošní dovo měli cca 12tis km.
Letošní šotolinové alpy jsem jel já na K60 a Rado na E10. Jediné kde byl obrocský rozdíl, byly bahení úseky od tajícího sněhu, tam mi to párkrát hodně zatancovalo zatím co E10 držely. Na silnici je to zhruba na stejno a u obou gum je limit dost daleko. Suché šotoliny byly naprosto bez problémů.
Veliký rozdíl je v životnosti. Na Radových gumách šel vidět po cca třech tisících velmi značný úbytek kostek. Já dojel na gumách v poho domů a ještě se je nechystám přezout. Takže nyní mají přes 16tis km a jedeme dál.

Shrnutí:
Asfalt - sucho - super
- mokro - vydrží víc než jsem ochoten na dovo riskovat
Šotolina - sucho - super
- mokro - dle mě nevhodné, opravdu dost kloužou (ovšem lepší jak tourance)

- je třeba kontrolovat tlak, celkem se při stání ztrácí.
- v určitém rychlostním pásmu jsou dost hlučné cca 110-120km/h (pouze s otevřenou klapačkou)

Resumé - pokud bych jel přimárně terény bez ohledu na počasí (např rumunsko) asi bych volil TKC nebo E10 i s tím, že je budu mít jen na dovo. Na běžné cestování mohu včetně suché albánie, turecka a alpských šotolin mohu doporučit.

PS: vypadá že n nich 20tkm dám

Přidal Marek_T dne 30-07-2013 08:52
#24

jencekgs napsal:
Tak dám malé info o mých K60 scout. Mám obuté ty na kterých jsem byl Turecku. Před letošní dovo měli cca 12tis km.
Letošní šotolinové alpy jsem jel já na K60 a Rado na E10. Jediné kde byl obrocský rozdíl, byly bahení úseky od tajícího sněhu, tam mi to párkrát hodně zatancovalo zatím co E10 držely. Na silnici je to zhruba na stejno a u obou gum je limit dost daleko. Suché šotoliny byly naprosto bez problémů.
Veliký rozdíl je v životnosti. Na Radových gumách šel vidět po cca třech tisících velmi značný úbytek kostek. Já dojel na gumách v poho domů a ještě se je nechystám přezout. Takže nyní mají přes 16tis km a jedeme dál.

Shrnutí:
Asfalt - sucho - super
- mokro - vydrží víc než jsem ochoten na dovo riskovat
Šotolina - sucho - super
- mokro - dle mě nevhodné, opravdu dost kloužou (ovšem lepší jak tourance)

- je třeba kontrolovat tlak, celkem se při stání ztrácí.
- v určitém rychlostním pásmu jsou dost hlučné cca 110-120km/h (pouze s otevřenou klapačkou)

Resumé - pokud bych jel přimárně terény bez ohledu na počasí (např rumunsko) asi bych volil TKC nebo E10 i s tím, že je budu mít jen na dovo. Na běžné cestování mohu včetně suché albánie, turecka a alpských šotolin mohu doporučit.

PS: vypadá že n nich 20tkm dám


Mám úplne identické skúsenosti *tup*
Jediný rozdiel je, že tých 20 tkm na nich už nedám. Ladvinku to cestovanie začalo akosi moc baviť *helpless* :D

Přidal Stoun dne 15-08-2013 16:12
#25

Podle mě je to guma k ničemu, mám ji asi 500km a musím říct že me zklamala, na suchu dost klouže, na šotolině o ničem a na mokru je to katastrofa. Snad to bude tvrdou směsí, kvůli nájezdu, ale já uvažuju o předčasné výměně za něco jiného.

Přidal Marselus dne 15-08-2013 23:10
#26

Neřekl bych že je na té gumě tvrdá směs . Vysoký nájezd je hlavně kvůli 14mm vrorku to si myslím není běžné. Já třeba se přes 11 tis v zádu nedostanu ,takže je to taky o tom kolik koní a s jakou náloží pobízíš ke zrychlení. Určitě to nejsou gumy pro každého,ale na suchu rozhodně nekloužou . pokud si je nefoukal jako normální cestovní pneu 2.5-2.7 nebo tak. Tuhle je optimum foukat tak na 2.0.
Na těch pneu mám osobně najeto 30 tis a nikdy mě nezklamaly. Určite to není pneu do měkkého terénu a taky není komfortní a tichá jako cestovní typu michelin anakee. Na mokru drží o něco líp než třeba 07 od mitasu (odzkoušeno za deště na harmanci) Štěrk suché polňačky zvládá skvělé + vysoký nájezd a rozumná cena. Často to lidi porovnávají třeba s tkc ,ale to je blbost . Ty pneu jsou dost odlišné a každá z nich má své výhody. Jednou jsem měl trochu problém ,to když v dolomitech klesla v dešti teplota na 7 stupňu ,tak mi to v těch vracákách pěkně zaklouzalo . Měl jsem ji ale právě přefouklou a když jsem ji upustil tak byl klid. Je fakt ,že každému asi sedí něco jiného. Já jsem jezdil anakee a dnes jezdím ty scouty a za mně velká spokojenost.

Upravil Marselus dne 15-08-2013 23:16

Přidal snelcuk dne 16-08-2013 09:26
#27

14mm vzorek *tup*
Jízdní vlastnosti kompromisní gumy *helpless*
Za ty prachy dobrý *tup*

Přidal jencekgs dne 16-08-2013 09:35
#28

Já tam peru předepsaný tlak 2,/2,5 a spokojenost. Jen ta životnost. Mám na nich jen 16tis a vytadá to že už vydrží jen tak 3-4tis:-)

Přidal Marselus dne 16-08-2013 09:43
#29

To máš určitě pravdu ale co není kompromis ,pokud chceš cestovat a přitom třeba občas vyjet mimo asfalt na dovolené. Já jezdit tkc o které nepochybuji že je dobrá ,tak mi vydrží 14-ti denní dovolenou a můžu ji měnit a taková pneu je mi k ničemu. Tím spíš když bláto nevyhledávám . Pár kluků co znám dá na delší dovči třeba měsíc i 12-13tis a to aby si braly rovnou dvoje náhradní. Na ty dlouhé přejezdy je ta pneu moc dobrá a pak i 07 mitas , Myslím,že jencek to popsal dobře a nejlepší je ,když si to nakonec každý odkouší sám,protože když napíšu,že je jezdím třetí sezonu párkrát jsem s nima jel na stupačky i dost rychle a pneu nikdy nepovolila a v podstatě jsem se nedostal na její limit a další napíše že na suchu kloužou ,tak co si z toho vemeš pokud tu pneu neznáš :-)

Upravil Marselus dne 16-08-2013 10:02

Přidal Marselus dne 16-08-2013 09:48
#30

Ono Honzo hodně záleží jak jezdíš a vím ,že ty jsi pohodář a pokud máš na pneu a to mám fakt dobře odzkoušené 2.5 a jedeš v létě ve vedrech chvili rychleji tak poskočí třeba až na 3,5 . měl jsem měřič tlaku v pneu a při přejezdu dálnice při cca 170km/h (tach) mi to právě takto vyskočilo a pak když sjedeš z dálnice a blbneš v serpentinách tak věřím ,že už to bude lítat.

Přidal jencekgs dne 16-08-2013 09:55
#31

No tak to bude tou rychlostí. Já nejezdím přes 120tachometrových tzn asi 110gps. Hold jsem notorický louda a kochač, ale je pravda, že v alpách jsem jel až na hranu gumy (p.o.s.e.r proužek zmizel. Jak jsem psal výše, kdo je turista a né závodník, bude spokojen.

Přidal czunik dne 16-08-2013 10:23
#32

guma dobrá jak pro koho,raději sebou náhradní TKC...raději dám více peněz za komfort než kompromi..když jsem hledal babu taky jsem nehledal kompromis ale co mi sedí*hilarious*

Přidal jencekgs dne 16-08-2013 11:35
#33

Ladiku a není TKC větší kompromis než K60?
Každý asi od gumy očekává něco jiného. Vím, že zrovna tvoje K60 klouzali, ale mě osobně se nestalo ani jednou že by mi v alpách na asfaltu klouzla a myslím si že některé úseky jsem nejel úplně pomalu. Jediné kde měl kolega jedoucí na TKC hodně navrch, byly mokré rozbahněné úseky. Tam si dovolím tvrdit, že je K60 nepoužitelná.
Ale souhlasím s Tebou, že TKC jsou pocitově asi nejlepší gumy co jsem jezdil, ale pokud jezdím 95%asfalt, je dle mě zbytečné jezdit špunty. A ono ruku na srdce, když budeš dojíždět dovo na sjetých TKC, tak to taky není žádná hitparáda.
Ale do rumunska nebo Ukrajiny bych volil radši TKC.

Přidal Marselus dne 16-08-2013 11:52
#34

Na druhou stranu vést 4 gumy na hrbu jako náhradní když jedu 90% asfalt mi jako komfort nepřipadá ;) Za předpokladu,že ještě jedeš ve dvou. To už tam hodím ty anakéé . Apropo kolik má špunt na tkc ? jinak jak jsem psal několikrát jsem jel pro mně na krev a limit té gumy jsem se nedostal , to jel přede mnou kámoš ,který mi na nich ještě s přehledem v zatáčkách ujel ,takže mluvíme -li o komfortu tak to beru především na cestování né na závodění. Láďo pokud mluvíš o kompromisu že jej nechceš dělat tak proč sis koupil BMW ??? Není to právě největší kompromis ?? Motorka ,která se nehodí na okruh a ani do terénu ale z každého toho dost zvládne ?? To neber jako rýpání ale myslím si ,že právě velké gs je ten nejlepší kompromis - nebo alespon jeden z nejlepších pokud neřešíme cenu ;)

Upravil Marselus dne 16-08-2013 12:06

Přidal Marselus dne 16-08-2013 12:16
#35

Když jsem se na doroťě bavil s Liborem (trinidadem) ,které ty gumy testoval v jižní americe ,tak jsem se ho ptal co na ně říká a tvrdil ,že je to jedna z nejlepších pneu na takové cestování a to je chlapík,který toho má opravdu dost za sebou a to myslím taky o něčem svědčí. ;)

Přidal czunik dne 16-08-2013 12:27
#36

nežerte to tak....:D a ještě že někdo najel něco hodně není známka toho že je chytrej:D jen jsem chtěl rozproudit debatu...každému co jeho jest dle každého soudruha..někdo holky někdo vdolky..a neřídím se tím co kde kdo najel ale co si sám vyzkouším*comfort*

Upravil czunik dne 16-08-2013 12:27

Přidal Marselus dne 16-08-2013 12:34
#37

czunik napsal:
nežerte to tak....:D a ještě že někdo najel něco hodně není známka toho že je chytrej:D jen jsem chtěl rozproudit debatu...každému co jeho jest dle každého soudruha..někdo holky někdo vdolky..a neřídím se tím co kde kdo najel ale co si sám vyzkouším*comfort*

Tak určitě :D

Přidal Marselus dne 16-08-2013 12:42
#38

Jinak jak jsem třeba četl ,že to někomu ve vyšších rychlostech plavalo - co je to vyšší rychlost ?? Tak za sebe můžu říct,zě se mi motorka pěkně kolem 160 rozhoupala ,ale zjistil jsem ,že to dělal topcase a navíc jen když jsem jel sám. Pokud jsem měl navíc bočáky tak to nedělalo . A ve dvou ani když jsem svého litrového stroma ždímal na dálnici mi na těch pneu motorka neplavala. A oproti třeba anakééčkam se podstatně hůř chová při prudkém brždění ,ale to je asi vzhledem k vzorku jasné. Jinak původní předek na k60 byl mnohem hrubší a to bylo určitě lepší než teď. Ona se ta k60 přední dělala dost dlouho ve verzi scout i když na ní bylo npsáno jen k 60. Právě kvuli toho uvažuji ,že příště dám předek tkc a zadek opět scout.

Přidal xx4 dne 16-08-2013 12:57
#39

Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....:D:D

Přidal Marselus dne 16-08-2013 12:59
#40

pavelgs napsal:
Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....:D:D

To víš Nároky se různí. :D

Přidal jencekgs dne 16-08-2013 13:10
#41

pavelgs napsal:
Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....:D:D


Pavle si myslím že to tak je správně ne?? Každý napíše své zkušenosti a ten kdo hleda se dozví a udělá si závěr pro sebe a buď koupí a nebo nekoupí. Je to jak ze vším. Kdyby byl káždej spokojen s jednou věcí, jezdil by jeden typ auta, motorky a já nevím co ještě. To by byl hnusnej svět.

Přidal xx4 dne 16-08-2013 13:36
#42

jencekgs napsal:
pavelgs napsal:
Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....:D:D


Pavle si myslím že to tak je správně ne?? Každý napíše své zkušenosti a ten kdo hleda se dozví a udělá si závěr pro sebe a buď koupí a nebo nekoupí. Je to jak ze vším. Kdyby byl káždej spokojen s jednou věcí, jezdil by jeden typ auta, motorky a já nevím co ještě. To by byl hnusnej svět.


Nesmíš to brát tak vážně.To co jsem napsal ,je poupravený starý fór o právnících a na tuhle diskuzi skvěle sednul,takže tu hlášku ber opravdu jen jako fórek,i když až tak daleko od pravdy není...:D

Pokud jde o gumy,tak s přibývajícími zkušenostmi si potvrzuju,že jízdní vlastnosti jednoho typu pneumatiky se můžou na různých typech motorky dost radikálně lišit.Tím pádem smysluplně porovnávat jakoukoliv gumu má jakýs takýs smysl jen v rámci jednoho typu motorky.To už ani nemluvím o tom,jak moc se liší vnímání jednotlivých pilotů.....
Aby se vylíhl nějaký výsledek,musela by se udělat databáze,kde by byl typ motorky,typ pneumatiky,nájezd,styl jízdy,zatížení,povrch po kterém se jezdí a až pak nějaký subjektivní pocit jezdce...

Upravil xx4 dne 16-08-2013 13:39

Přidal jencekgs dne 16-08-2013 13:49
#43

Jasné, já to bral vtip a celkem jse u toho i nasmál.
Samo že databáze by byla super. Já třeba po přečtení nějaké diskuze nekoupil shinko.
To co tu každý napíše, jen jen hrubé síto. To je jak když petr_t nedá dopustit na Caberg a ostatní nadávají že je hlučná. No ale kdo Peťu nezná, tak neví že na jedno ucho je hluchej a na druhé neslyší:o
Takže s fór a různých diskuzí můžeš načerpat jen určitou představu. Markantní je to třeba u životnosti pneu (Marcel 11tkm a já kolem 20tkm).

A jak jsi vůbec dopadl s afričankou, nějak mi to uteklo. Máš ji ještě??

Přidal xx4 dne 16-08-2013 16:11
#44

jencekgs napsal:
Jasné, já to bral vtip a celkem jse u toho i nasmál.
Samo že databáze by byla super. Já třeba po přečtení nějaké diskuze nekoupil shinko.
To co tu každý napíše, jen jen hrubé síto. To je jak když petr_t nedá dopustit na Caberg a ostatní nadávají že je hlučná. No ale kdo Peťu nezná, tak neví že na jedno ucho je hluchej a na druhé neslyší:o
Takže s fór a různých diskuzí můžeš načerpat jen určitou představu. Markantní je to třeba u životnosti pneu (Marcel 11tkm a já kolem 20tkm).

A jak jsi vůbec dopadl s afričankou, nějak mi to uteklo. Máš ji ještě??


Jo,tak nějak to je.

...afru ještě mám,ale ani po skoro 10 000km mi k srdci nijak zvlášť nepřirostla.*helpless* Přes několik nesporných plusových bodů má i spousty mínusů a troufnu si říct,že jich je více...Říká se,že je to legenda a já s tím naprosto souhlasím.*secret*Slovo "legenda" to vystihuje naprosto přesně *secret*.Počítám,že se tady kvůli tomu zase zvedne nějaký "flejm",ale je mi to u zadele.
Zatím ji nechávám,protože pořád nemám jasno, jakým směrem se ubírat dál,tak mám alespoň na čem "hrkat".Nejraději bych šel zpět do LC8,protože to je motorka,se kterou jsem byl maximálně spokojený,ale ceny ojetin jsou na takové úrovni (někdy jsou to fakt ujeté cifry),že prostě nejsem ochotný tak velké peníze vydat za tak jeté a staré motorky..
Nebo je možné,že si koupím nějakého "varana" na cestování a k tomu přikůpim něco jako má Břeťa,na lítání po polích.Nebo se na to vykváknu a nechám si jenom veterána GTR.Beztak mě po každé off vyjížďce bolí záda jak čert a je to čím dál horší...:o Asi jsem dozrál na Golwinga :D:D

Přidal jencekgs dne 19-08-2013 22:16
#45

Pavle já si myslím že LC8 je pro Tebe ta pravá. Vše ostatní je jen ústupek kvůli financím. A to není dobrý směr. Na LC8 můžeš cestovat jak na Varanovi a v terénu se na to XT nechytá. A měl by jsi tři moto a to bude na provoz jak LC8. ale to víš sám nejlip

Přidal petrOV dne 03-09-2013 05:52
#46

Scouty jsem začal jezdit letos po dlouhém uvažování čím nahradit původního do placky sjetého Scorpiona vzadu a Tourance vepředu. Jako ideál a 50:50 mi vyšla právě K60ka Scout. Na suchu drží, na mokru taky, to samé v terénu.

Hodnocení v terénu v bahně vynechám, neb jsem zatím projížděl jen rozbahněné kaluže a to bylo ok, nicméně je jasné, že v bahně se zalepí-ostatně jako všechny cenduro gumy včetně pseudokostek. Kdo chce do bahna, musí obout "Céčka od Mitasu"

Zprvu jsem byl z K60ky lehce znechucený-moto mi při ráznější akceleraci a vyšších rychlostech začalo kmitat předním kolem zleva doprava, ale to se usadilo po asi 1500km a už se chová opět korektně(předtím to nedělalo a vyvážení proběhlo). Foukám o 0,3 atm méně, než uvádí manuál.

Příště do ní půjdu určitě zas

Přidal PavelETV dne 19-07-2014 16:52
#47

Dovolím si přidat pár postřehů z provozu na mém Caponordovi.
Zatím je pro mne K60 pneu s největším nájezdem Km jakou jsem obouval.
Je dost tvrdá, což dělá trochu problém při přezouvání. Na silnici drží uspokojivě za sucha i mokra. Při tvrdší jízdě má tendenci se utrhnout, i v přímém směru,ale to není nic moc nepříjemné. Spíše naopak. V náklonu se dá pustit hodně daleko, ale ta jistota jako u Anakee nebo Tourance to není. Výrazně oproti těm dvěma získává mimo silnici. Štěrk, hlína,šotolina i lehčí báto to je na ni to pravé. Drží dobře stopu v přímém směru a driftíky na výjezdech ze zatáček zvládá s jistotou. V hlubším blátě se samozřejmě nechytá, ale to nezvládají ani Karoo. Ty však mají oproti K60 poloviční nájezd.
Zatím jsem odjezdil 1x přední a 2x zadní. První zadní jsem měnil cca po 8000km, měla přes 4mm, ale před dovolenou musela dolů. Na druhé mám 8500km a má pod 2mm. Také se nyní objevily příčné trhliny, ale to je u tak sjeté gumy omluvitelné. Předek má cca 3mm a je už hodně obržděný s rozdílem výšky na jednotlivých figurách dezénu asi 1,5mm. Také se objevila menší příčná trhlinka, ale možná jsem jen něco špatně trefil...
Z ujetých kilometrů bylo na každé zadní gumě vždy 4000 na dovolené ve dvou a s kuframa po Balkáně, 1000 ve dvou na lehko a zbytek sólo.
Pro srovnáni Anakee i Tourance mi nepřežily 7500km.
Za mne je K60 nejuniverzálnější guma jakou jsem kdy jezdil. Určitě jich ještě několik sad sjedu.:)

Přidal slerin dne 20-07-2014 10:36
#48

Ahoj nic jiného než super gumy s nájezdem cca 16000km na Bawu a žádnou kochačkou.PA

Přidal traktorista dne 03-10-2017 08:50
#49

Mám ich od začiatku leta. Na ceste sedí perfektne. Na poľných cestách tiež super. Bohužiaľ na tráve je to kvôli tomu suvislemu strednému pásu veľmi veľmi zle...

Přidal Marek_T dne 04-10-2017 15:26
#50

traktorista napsal:
Mám ich od začiatku leta. Na ceste sedí perfektne. Na poľných cestách tiež super. Bohužiaľ na tráve je to kvôli tomu suvislemu strednému pásu veľmi veľmi zle...


Múdro vravíš :)

Super gumy, ale ten stred by som rád "rozrezaný"...

Přidal traktorista dne 11-10-2017 11:30
#51

je nejaka guma, ako vravi Marek_T s "rozrezanym" stredom?