Název novinky: CENDURO :: Aprilie Pegaso 650

Přidal cyberzef dne 16-11-2012 10:13
#74

Luky1 napsal:
Neříkám že je Pegásko špatné, je jako každá jiná motorka a jako taková má i mouchy, nevýhoda je že pro cestování v zátěži nebo nedej bože ve dvou plus bagáž je to na houno a žere pak jak protržená. Dílenské spracování je věc druhá, plasty nesedí a nalévací otvor do chladiče+nádobku přepadu vymejšlel snad idio.t. Taky ten plastovej šust plast je u endura výsměch. Mikuny jsou japonský, ale jsou v Pegasech od tuším 96 roku do té doby než dali stříkačku. Kdybych měl bejt tak nedůvěřivej jako ty tyk snad mašinu ani nekoupím, ještě že BMW se dá poznat jestli je stočené(blbne přístrojovka a čidla ABS ukazujou nesmyslné hodnoty) samo že to jde obejít jako všechno ale už to není o vrtačce a pár hodinách na přemotání, je to složitější a taky to dost stojí. Ale na ten nikasil jsem zažil i Lc4, a po něm se vysypaly po nastartování šály a repask kliky pak chlapci dělali taky, kolik ta měla naběháno nevím.

GS 650 na tom snad byla líp pod zátěží když má stejnej motor? :D
A co se týče tý spolehlivosti, s tím taky nemůžu souhlasit. Sám jsem měl Pegaso 94, prodával jsem ho s 55 tis km a motor rozhodně nebyl na odpis. a veřím, že do 150tis bude fungovat stejně. Pak se opotřebení válce řeší výměnou, nenarazil jsem na nikoho kdo by tomu dělal nikasil páčto pístní sada není k sehnání... Koukni na zahraniční weby kolik mají Rotaxy 650 najeto bez nějakejch větších zásahů...
Ke startování: s karbcema Mikundy BST 33 startovalo vždy na první brknutí, i v -15ºC a startuje dodnes (jsem v kontaktu se spokojeným majitelem)
Novější Pegasa startovaly studený hůř kvůli nešťastný konstrukci airboxu a stříkačky stály za pendrek... Emisní normy to zprznily...
Modely 92-96 byly veleúspěšný a u nás jsou značně nedoceněný... Proč by taky BMW nechalo dělat F650 v Itošce? Viděly prodejní úspěchy Pegas a zájem o ně.
Toť vše :-D