Název novinky: CENDURO :: XTéčko - výběr endura

Přidal 12345 dne 10-01-2015 06:21
#100

jencekgs napsal:
Ja mel chvilku xt z roku 95 ale byl tam podvozek tusim z 89. Pry je vic na off. Muzes to vlastimile potvrdit nebo vyvratit? Myslim ze je to celkem podstatna vec.

No XTéčka od roku 1983 do 1990 typy 34L,55W,43F,2KF,2NF,1VJ a 3AJ měly zdvihy 255/235mm a duralové ráfky DID 21"/18".XTéčka od roku 1990 do 2003 typy 3UV a 3TB měly zdvihy 225/200mm a plechové ráfky 21"/17".Pokud s tím chcete jezdit off (hlavně v kamení) je nutné mít sebou "větší" kladivo na rovnání těch plecháčů.Motory jsou ovšem o něco lepší od toho roku 1990.Mají menší výkon,nejsou tak dravé ale jedou stejně rychle a řekl bych že mají větší životnost.Spousta lidí hlavně v DE,CH,IT úspěšně implantovala tyto motory do starších typů.Každopádně XT bylo vždy nejlepší volba ve třídě jednoválcových cestovních endur bez ohledu na rok výroby.Jeho postavení je dodnes neotřesitelné.Podívejte se na inzerce starších jednoválcových endur.XTéček je na prodej desítky kusů,DR je pár kousků a na XL a KLR skoro nenarazíte....Jsou totiž všechny ve šrotu:D Doufám že mi někdo napíše že naopak jsou DR,XL a KLR tak skvělé že nejsou na prodej.Tož tak,XT zdar!!!