Název novinky: CENDURO :: Interkom 1000kč tip

Přidal bystricke dne 04-08-2010 00:26
#15

3X napsal:
stepan napsal:
3X napsal:
A když si kolikrát prohlížím fotky motorek, nedovedu pochopit, když si někdo TT kryty strčí pod padáky motoru, které mu ještě kopírují víka. Asi image, či co :D:D


To ti klidně mohu vysvětlit, mám to taky tak zkombinované. Smysl to má ale jen v offroadu. Na silnici se ti to opře o ten padák, ale terén není rovnej, takže se ti může stát, že se ti padák opře o zem, ale vedle padáku byl kámen nebo něco a to by ti narazilo do válce, proto tam jsou ještě ty kryty.
Pravda je, že se mne na to kamarádi taky už několikrát ptali, ale oni jezdí jen po silnici.

Obecně (s rezervou ) by se to dalo říct asi takto:

padák je lepší na silnici
kryt hlavy jsou lepší v terénu

když jezdíš obojí, můžeš to zkombinovat


já vím:D a to, co jsi napsal mi je jasné, prostě obehnat motorku trubkama a plechem

určitě to zesílí i ten čelní kus padáku a rozloží sílu
a gdyž to uděláš,máš ztoho rázem X3 nebo X5,stačí domontovat jen dvě kola:D