Název novinky: CENDURO :: TEXTILní oblečení - materiály atd

Přidal TomasTT dne 20-04-2015 13:56
#27

Já myslím, že nemá smysl strhávat diskuzi někam jinam - při porovnávání toho, kolik utrácí majitelé přece nezáleží na značce motorky. Můj kamarád je skutečně multi-milionář a mimo jiné jezdí taky na staré Jawě a je ochotný dát za nějaký originál díl v 1A stavu tolik peněz... Takže je nesmysl říct, že lidi co jezdí na Jawě například, nemají peníze na kvalitní věci. Značkou to není.
Pravda je, že majitelé Hyosungů asi za doplňky, oblečení a další výbavu nedávají tolik, jako majitelé Harley-Davidsonů ale to spíš souvisí s tím, že u nás (speciálně u nás) mají lidi pocit, že když mají levnější nebo levnou motorku, tak se k ní nebudou kupovat nejlepší doplňky a vybavení. V tomhle jsme (spolu se Slováky) trošku za exoty. Proč si jinak šetřivý Holanďan pořídí na letité XTčko ty nejlepší kufry, jaké se dají koupit za cenu, která se možná blíží hodnotě té motorky? Jak je možné, že v Maroku potkáte německy mluvícího motorkáře na R100GS oblečeného do hadrů v hodnotě 2000EUR?
Já jsem pod vlivem různých kamarádů před mnoha lety taky dělal podobný věci - měl jsem "obyčejnýho" Dakara 650 a "přece si k takové motorce nebudu pořizovat nejlepší oblečení a doplňky". Takže jsem to všechno 2x vyměnil, než jsem zjistil, že ty levné nebo levnější věci mají obrovský kompromisy a nakonec vyměnil i toho Dakara za velké GS. Ale přece se nebudu trápit s ****ní levnou navigací jen proto, že nemám motorku za půl mega? Nemluvě o tom, že ty největší kubatury stojí docela hodně peněz bez ohledu na značku - Triumph, Yamaha, Suzuki... možná budou i dražší než třeba hodně rozšířené F800GS od BMW. Fakt na tom nezáleží.