Název novinky: CENDURO :: IXIL karbonový po 4000km

Přidal tyfoza dne 23-06-2015 00:01
#1

Na odpis po 4000km. Asi nemám na tyto věci štěstí.
'http://1.bp.blogspot.com/--JAbmHzmlEU/VYiDvQpP4mI/AAAAAAAAjKU/IVyagX52kRE/s1600/ixil_problem_1.jpg'
'http://4.bp.blogspot.com/-jxWR9i54P18/VYiDvcpK1gI/AAAAAAAAjKQ/HVwzOABjbjo/s1600/ixil_problem_2.jpg'

Přidal qwert dne 23-06-2015 07:35
#2

Asi bylo dřív potřeba vyměnit vatu uvnitř aby se ten obal nepropálil ale je fakt že to vydrželo dost málo..

Přidal Barney dne 23-06-2015 10:37
#3

Nové koncovky se takhle propálí za 4000 km? Zlatej nerez což... :(

Přidal petrOV dne 23-06-2015 11:12
#4

půjdeš s tím na reklamaci?

Přidal tyfoza dne 23-06-2015 14:16
#5

fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.

byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku

dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.

kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží

Tohle nevypadá na vadný kus...

Upravil tyfoza dne 23-06-2015 14:20

Přidal worezprut dne 23-06-2015 15:04
#6

Je to zajímavý. Měl jsi na výfuk motor seřízený? Nemůže jít o chudou směs, která vytváří větší teploty? I když je otázkou jestli se teplo díky chudé směsi projevuje i ve svodech nebo jen ve spalovacím prostoru....

Přidal tyfoza dne 23-06-2015 17:25
#7

worezprut napsal:
Je to zajímavý. Měl jsi na výfuk motor seřízený? Nemůže jít o chudou směs, která vytváří větší teploty? I když je otázkou jestli se teplo díky chudé směsi projevuje i ve svodech nebo jen ve spalovacím prostoru....


IXIL OS 8059 VCG
podle výrobce netřeba pro V-Strom DL 650 nic nastavovat
motor mám čerstvě po servise, výměna válců/pístní sada/rozvoďáky - takže nevěřím, že je problém v motoru

Dneska jsem to vrátil a požádal jsem, že nechci nový výfuk, ale vrátit peníze. Tož uvidíme, jak to dopadne...

Přidal Barney dne 23-06-2015 19:52
#8

Homologovaný chápu jako že ho vyzkoušeli na daném typu motorku a musí to být v pohodě - namontovat a jezdit, žádné ladění. *helpless*

Upravil Barney dne 23-06-2015 19:52

Přidal Brian1986 dne 23-06-2015 21:06
#9

tak to je mazec, by mě asi trefilo:@

Přidal PetrAT dne 23-06-2015 21:07
#10

barney napsal:
Homologovaný chápu jako že ho vyzkoušeli na daném typu motorku a musí to být v pohodě - namontovat a jezdit, žádné ladění. *helpless*


Homologace bude jen na hluk ,tvar (ostré hrany)

Ale spíše bych počítal s doladěním , tryskováním a to ještě v závislosti na použitém vzduchovém filtru

Přidal PetrAT dne 23-06-2015 21:09
#11

tyfoza napsal:
Na odpis


Ty pásky, které drží ten výfuk jsou origo přibalené k výfukům ?
Podle fotek se to propálilo kolem nich

Přidal Barney dne 23-06-2015 21:17
#12

Výrobci to nenavrhují a neladí přímo na daný typ motorky - motoru? Proč tomu říkají laděná koncovka a za co chcou tolik peněz?
Možná jsem žil v omylu. :D *hmm*

'http://s21.postimg.org/oovd3kltz/akrap_v_strom.png'

Upravil Barney dne 23-06-2015 21:23

Přidal PetrAT dne 23-06-2015 21:24
#13

Obecně ano (resp marketing to bude tvrdit)
Jel jsem na Africe s laďákem, která nebyla poladěná
Mělo to horší průběh než origo
Jediné plus byla nižší hmotnost laďáku

Topíš doma uhlím ?
Pokud ano tak víš, že když změníš průchod komínem, tak musíš k tomu poladit i sání vzduchu pod uhlím
Prostě to "vyvážit"


Přidal qwert dne 23-06-2015 23:09
#14

barney napsal:
Výrobci to nenavrhují a neladí přímo na daný typ motorky - motoru? Proč tomu říkají laděná koncovka a za co chcou tolik peněz?
Možná jsem žil v omylu. :D *hmm*

'http://s21.postimg.org/oovd3kltz/akrap_v_strom.png'


Nemáš úplně pravdu,Akrapovič vyráběl odladěné výfuky přímo na lc8 adv 950.Ač byly titanové stály neuvěřitelných 48000kč.Zřejmě ten vývoj něco stál.Ale po nasazení klesla spotřeba asi o půl litru a jelo to líp od spodu..

Přidal tyfoza dne 24-06-2015 00:10
#15

Ty pásky, které drží ten výfuk jsou origo přibalené k výfukům ?
Podle fotek se to propálilo kolem nich


Ano, přibaleno v montážní sadě. Kovová objímka s gumovým vnitřkem.

Přidal qwert dne 24-06-2015 08:25
#16

Tyfe já být tebou raději bych se ho zbavil.Do terénu raději hliník nebo titan.Carbonový výfuk při blbém pádu celkem snadno zlomíš.Stalo se to i mé ženě,musel jsem ho pak o 10cm zkrátit aby se mohl dál používat..

Přidal cibus dne 24-06-2015 11:07
#17

Souhlas s Qwertem.

A vzpomínám si, že před drahnými lety se na 2V cestovní stroje karbony moc nedávaly. 2V motory víc "vyhazují" vatu a pálí pláště. Stejně spálené výfuky jsem viděl na Hondě VTR SP-1. Taky dvouválec.

Ale od té už hodně vody uteklo a carbony vidím na každé Dukně.

Tak babo raď. :-)

Upravil cibus dne 24-06-2015 11:07

Přidal lobo6 dne 24-06-2015 22:46
#18

Kdyby Tyfe nedopadla reklamace skoč ke klempíři a stočí ti obal z titanzinku, pak vraž na konce nejt a nech to bejt.

Přidal kysin dne 12-07-2015 11:17
#19

Včera jsem měl zajímavou debatu s maníkem co se ve výrobě karbonu trošku pohybuje a dozvěděl jsem se že není karbon jako karbon. Spousta tkanin prý ani uhlík neviděla používají se tak zvané pohledové tkaniny v černé barvě, je to na bázi sklolaminátu a od uhlíkového vlákna je prostě pohledově nepoznáš. Můžou být odolné vyšším teplotám a proto se používají jako náhražka i na výrobu levnějších výfukových koncovek. Je toho spousta druhů a kvality čím kvalitnější tím tomu i odpovídá cena. Může to být i Tyfův příklad a nemusí. Říkal že hodně je to o tom jak je vlákno spletené, závisí i na tloušťce a vrstvení. Asi taková malá alchymie.
Jinak kvalitně pletený karbon je na výrobu výfuků ideální materiál. Největší výhodou kromě váhy je oproti hliníku a nerezu deformovatelnost, pokud spadnete výfukem na nerovnost měl by se kvalitní kevlar prohnout a opět vrátit. Přímo specializovaný český výrobce karbonových výfuků pro motokros je DVR exhaust z Vojkovic u Brna, dříve známá pod značkou Raas. Kevlarovou tkaninu pro ně speciálně vyrábí a vyvinula česká firma Technofiber ze Slavkova. Na videu je ukázka odolnosti tkaniny používané v DVR od Technofiberu.
Tohle se svým výfukem z hliníku - nerezu nezkoušejte.
[youtube]CUydF_c27Ig[/youtube]

Upravil kysin dne 12-07-2015 11:20

Přidal blejdamint dne 12-07-2015 12:07
#20

tak jestli ti vrati love..... to je asi pak z emerickyho filmu.... priprav se na devastaci nervoveho systemu, co se tyce carbonu, zavolej si tu:http://www.havel-...tacts.html

zde dojdes k vysvetleni a i rade, moc dobry pristup technika a vubec cele firmy.

At dobre vyridis, za me za 4rku neveril ani nahodou a bude to fligna a ne carbon a vubec cela technologie za 4tis. Tot za me.

Přidal motoblb dne 13-07-2015 11:28
#21

tyfoza napsal:
fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.

byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku

dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.

kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží

Tohle nevypadá na vadný kus...
Kde jsi to kupoval? Já když kupoval výfuky na katanu,tak jsem taky obdržel ten okopírovaný hadr s homologací,jen jsem požadoval,aby ta homologace byla vyražena i na výfuku,žádný nýtovaný štítek.Jediný Marving mé požadavky splňoval.

Přidal motoblb dne 13-07-2015 11:28
#22

tyfoza napsal:
fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.

byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku

dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.

kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží

Tohle nevypadá na vadný kus...
Kde jsi to kupoval? Já když kupoval výfuky na katanu,tak jsem taky obdržel ten okopírovaný hadr s homologací,jen jsem požadoval,aby ta homologace byla vyražena i na výfuku,žádný nýtovaný štítek.Jediný Marving mé požadavky splňoval.

Přidal tyfoza dne 15-07-2015 23:40
#23

Prodejce poslal výfuk dovozci, ten reklamoval u výrobce. Výrobce reklamaci uznal, karbonový výfuk již nedodávají a nedodají vůbec. Dovozce nabídl možnost, že buď jiný výfuk IXIL (nerez nebo titan) a nebo vrátit peníze. Tak jsem vybral vrátit peníze. Vrátí celou částku. Řešilo se to dnes.
Protože jedinou mou motivací pro jiný výfuk byla úspora váhy, už to nebudu řešit a nechám originál. Dost mě zklamala hlučnost toho IXILu už hned když byl ještě fungl nový - ale je možné, že v tom něco chybělo, třeba vata. Ale nehodlám riskovat a nechám durově předoucí a docela tichý původní výfuk.
Alespoň jednou úspěch - myslím, že kdybych to nekupoval v kamenném krámě, ale někde na nejlevnějším eshopu, tak bych asi tak snadno neuspěl.

Upravil tyfoza dne 15-07-2015 23:45

Přidal tyfoza dne 15-07-2015 23:44
#24

Nakupuju a servisuju v Moto Trávníček http://www.mototr...
Vždy umí překvapit, netlačí na cenu a vždy umí poradit a třeba i najít kompromis.

Přidal motoblb dne 16-07-2015 08:21
#25

Tyfe tak ono je to spíš o přístupu jedince.Já když kupoval výfuky,tak jeden nejmenovaný e-shop mi po objednávce navýšil cenu o cca 1800,-nešlo ani tak o cenu jak o mé požadavky,když renovuji počítám s tím,že to něco bude stát.Nasliboval hory,doly a po měsíci a půl mi nebyl schopen nic zdělit.Musel jsem volat a dotazovat se jak to vypadá a to mně sralo nejvíc.Nakonec jsem objednávku zrušil,protože mi bylo řečeno,že se už výfuky nevyrábějí a objednal sem na vemoto.Tam mi pán sám volal a informoval dokonce,že zboží už z Itošky je odesláno.Zarážející na tom je,že zdroj je stejný,jen přístup velice odlišný.Pro jednoho se nevyrábí,druhý dodá do 14 dnů *tup*

Přidal Barney dne 16-07-2015 08:24
#26

Naštěstí je z toho happy end. :)

Přidal Cidas dne 16-07-2015 14:00
#27

motoblb: Podobné zkušenosti mám s eshopem motoPS... Kamarád to samé... Já kupoval MIVV, on Remuse. Problém na problém.

Přidal motoblb dne 16-07-2015 20:31
#28

Cidas napsal:
motoblb: Podobné zkušenosti mám s eshopem motoPS... Kamarád to samé... Já kupoval MIVV, on Remuse. Problém na problém.
Já je nechtěl jmenovat,ale když jsi to nakous,ano přesně odtamať ta zkušenost pochází...:( někdy mi přišlo,že je vlastně obtěžuji...

Přidal qwert dne 16-07-2015 20:47
#29

Takové obchody právě musíš jmenovat..

Přidal Cidas dne 16-07-2015 21:10
#30

Přesně tak, je potřeba ty špatné obchodníky trochu recenzovat a potrápit...

Přidal motoblb dne 22-07-2015 10:59
#31

To bych musel potrápit i kámoše.On se snaží,ne asi tak jak by měl,nebo jak by si představoval,ale snaží.....Někdy se ta chyba stane,
jsme jen lidi,ale pokud je těch chyb více a opakovaně bylo by lepší se na tu činnost vysrat a věnovat se něčemu jinému.....:)