Název novinky: CENDURO :: Mitas C-21 vs. EF-06

Přidal Pompier dne 11-04-2016 12:05
#1

Zdravím,
má někdo vlastní zkušenost s předními pneumatikami
C-21 Super a EF-06 Super na motorce typu XT660Z Tenere (Váha moto okolo 200kg) ? Ježděno 50/50 silnice a terén..

Díky

Přidal t2000cz dne 11-04-2016 17:10
#2

Ahoj.
Mel jsem C-21 na tenerce. Najel na ni par tisic v terenu i na asfaltu a uz bch si ji nekoupil. Hodne dobre, na to ze je to spalek, drzi na suchym asfaltu, ale na mokru klouze, a v terenu mi prisla uplne tupa. Vubec jsem prednimu kolu neveril. Kdyz jsem potom na predek nazul jine krosove gumy, tak byl jasne citit rozdil. Vyhoda je, ze jak je tvrda, tak se pomerne pomalu ojizdi.

Přidal Joe dne 11-04-2016 17:46
#3

Dej tam C-17

Přidal lobo6 dne 11-04-2016 17:58
#4

Fifty fifty jako že vyšplháš rozbahněnou sjezdovku a pak dolu budeš brousit koleno na asfaltu? Tak takové nejsou,jezdíl jsem zatím C21,EF06 E17 a aby se špuntovka dala bezpečně jet na asfaltu musí být ojetá nebo typu E17 nebo E23 pak zas v blátě musíš tahat aby se čistila a trochu vedla. Záleží kde se chceš mrdat míň a jak rychle umíš padat:D

Přidal Pompier dne 11-04-2016 20:20
#5

Joe díky za radu, ale bez nějakėho zdůvodnění mi je k ničemu...
Lobo6 - od broušení asfaltu mám TKC, ale v tuhle chvíli chci gumu, která se nepokaká, když uvidí mokrou trávu a celkem bezpečně ( přiměřenou rychlostí) na ní dojedu do práce aniž bych ji hned oholil..
Vím, že nic univerzálního není

Přidal lobo6 dne 11-04-2016 21:05
#6

Tak vyzkoušej to EF06 nová je zezačátku na asfaltu o hnědej pruh a ke konci na trávě o plné kalhoty. Moc toho nevydrží tak tě nebude štvát dlouho. Když zvolíš E17 tak vezmi červenou ta žlutá je žvejka do kamení na trávě nedrží.

Přidal Pacho dne 11-04-2016 21:16
#7

No a EF-07 a C 19 ve žluté píšou do písku a bláta. Tady na jihu Moravy je právě písek a když zaprší tak hňusné bahno. Mám to zkusit nebo už má někdo právě se žlutýma zkušenosti?

Přidal Hadislav dne 12-04-2016 07:00
#8

EF06 neznám, ale podle toho jak řídký jsou, bych řekl, že na asfalt nebudou to pravý. Jezdil jsem jen C21 a C17. Bohužel jsem je jezdil vždy starší, tak můj pohled může být zkreslenej. Ale... C17 je za mě dobrej univerzál. Na asfaltu (suchým) celkem předvídavá pneumatika a v terénu se taky neztratí, ale moc jistoty ve mě nevzbuzuje. Zato C21 ta na asfaltu nezáří, ale v terénu moc hezky vede. Co se mokrýho asfaltu týče, tak všechny chlupatý Mitasky vč. E09 jsou nepříjemný. Jezdím na moto dá se říct celoročně. Každej den do práce a občas se protáhnu v terénu. Dozadu je asi jediná volba C02 a předek C17. To je moje "univerzální" obutí. Pro lepší požitek bych dopředu hodil třeba C21, ale nájezd má C17 lepší.

Přidal Barney dne 12-04-2016 07:18
#9

Stejně ti každý řekne něco jiného. Jak někdo prohodil, není nad osobní zkušenost.
C-17 / C-02 teď jezdím a je to dobrá kombinace, kterou příště klidně koupím znova. V terénu se s nima pěkně projedu a na cestě nijak hrozně nemizí, tož tak.

Přidal HonzaH dne 12-04-2016 12:10
#10

Jezdil jsem c17,c19, c21 a ted mám ef06
c17 je slušná i na silnici díky hranatým silnějším bočním špuntům, v terénu tolik nebere ale na mastodonta dobrý kompromis, používám ji jako leptní gumu i na dleší přejezdy ve vedru a nájedz slušný
c19 je na silnici o strach - řídké špunty a to i boční, ale v terénu mi moc vyhovovala
c21 je neco mezi těmi výše uvedenými, v terénu lepší než c17 ale na silnici horší a dřív se sjede
ef06 mám teď tak uvidím

Přidal Pompier dne 12-04-2016 20:12
#11

Tak děkuji za rozumné rady...
C-02 je připravená a dopředu zkusím tu C-17 ;-)
Už někdo viděl naživo E-13 ?

Přidal Joe dne 05-05-2016 13:39
#12

Pompier napsal:
Tak děkuji za rozumné rady...
C-02 je připravená a dopředu zkusím tu C-17 ;-)
Už někdo viděl naživo E-13 ?

Já :-) je vlastně C-21 trošku upravená na dlouhé etapové závody především na tvrdších površích

Přidal 12345 dne 05-05-2016 13:51
#13

Joe napsal:
Pompier napsal:
Tak děkuji za rozumné rady...
C-02 je připravená a dopředu zkusím tu C-17 ;-)
Už někdo viděl naživo E-13 ?

Já :-) je vlastně C-21 trošku upravená na dlouhé etapové závody především na tvrdších površích

A kde by jsme ji mohli vidět my?*blushing*

Přidal Joe dne 05-05-2016 15:28
#14

vlastimil napsal:
Joe napsal:
Pompier napsal:
Tak děkuji za rozumné rady...
C-02 je připravená a dopředu zkusím tu C-17 ;-)
Už někdo viděl naživo E-13 ?

Já :-) je vlastně C-21 trošku upravená na dlouhé etapové závody především na tvrdších površích

A kde by jsme ji mohli vidět my?*blushing*

Ofiko v prodeji ještě není jen v katalogu