Název novinky: CENDURO :: Yamaha Ténéré 700

Přidal Hadislav dne 15-04-2016 09:15
#21

To Meli: přední kolo je 21" a zadní je 18". Vím to naprosto přesně. Měřil jsem si poměry kol v malování Windows :D A vůči 21" kolu ten zdvih bude max 220mm. To otec na FZ1 má snad i vyšší zdvih.

To Xpat: Ruku na srdce, ale lehký to nebude. Lehký je podle mě max. 160kg. Tady ta bublina bude mít přes 200kg. A co se týče podvozku... ikdyž by to mělo vidle 48mm, tak je nevyměníš. Koukni na tu dloooouhou pevnou část vidle. Jediný tuningový díly bude schopná dodávat firma OCC.

Snad to nakonec bude vypadat líp, ale spíš pochybuju. Silničních "endur" jsou mraky, ale nikomu se nechce vyrábět dualsporty jako DR400Z. A nebo je vyrábí, ale božská EU znemožní jejich dovoz a homologaci. Nad Yamahou jsem stejně asi zlomil hůl kvůli ceně a dostupnosti náhradních dílů. Počkám jak se vyvine SWM.

https://drive.goo...sp=sharing
Jen jsem si dovolil udělat takovej přehled. V prvním řádku je XT660Z, XT660R, XT660R na pořádným podvozku a s výfukem Creptus 2do1. Na druhým řádku XT12000SuperTenere, WR250R, MT07Tenere. Poslední použitelnou (vhodnou na úpravu) motorkou bylo XT660R. Z toho MT07 nikdy nebude nic jinýho než silniční motorka. Ten motor je totálně nevhodnej. Ale každej má samosebou jinou představu o ideální motorce.