Název novinky: CENDURO :: Yamaha Ténéré 700

Přidal Xpat dne 21-04-2016 10:33
#39

PetrAT napsal:
váhu řešit nebudou
budou řešit cenu
.
africa, kolik bylo pindů k váze
a na šourumech se po ní jen zaprášilo


Bohuzel se da predpokladat ze mas pravdu - budou to asi tlacit cenou a ne nizkou vahou. Coz je strategie ktera dlouhodobe vede do pekel (dopad na ziskovost a z te levnoty kdyz si na ni lidi zvyknou se uz nevyskrabes), ale co se da delat. Me to sere, pac ja klidne zaplatim hodne penez za poradnou motorku (tzn lehkou, odolnou proti padum a s dobrym podvozkem - a samozrejme 21/18) ale nikdo mi ji nechce vyrobit.

Co se tyce AT, tak muj tip je ze az opadne prvotni zajem po tom Hondim marketingovem tajfunu, tak se prodeje ustali nekde v prumeru (tzn hluboko pod GS treba - i kdyz vim ze ted jsou minimalne v UK lepsi)) a tam i zustanou. Podle me budou mnohem vic vypovidajici prodeje za rok za dva, nez ted. A taky bych cekal ze docela dost majitelu zacne AT prodavat tak po roce dvou, az zjisti ze koupili spatne.

Tim nechci rict ze je AT spatna - z tech stavajicich je pro mne spolu s 1190R jedinou rozumnou motorkou mezi mastodonty schopnou jakehosi jezdeni mimo assfalt. Ale vetsina evropskych Toniku a americkych duchodcu (nejvetsi cast kupujicich AT momentalne) si brzy uvedomi ze mimo asfalt fakt nechteji (zvlaste po te co je ted jasne jak je blbe AT odolna proti padum), a ze na asfaltu to fakt zadna hitparada neni - 21/18, mensi vykon, mamu s kredencem to neodveze tak dobre jako GS, nema Cruise Control, nema elektricky podvozek atd. - vsechno veci ktere ji prave delaji lepsi mimo asfalt. Jedine co tuhletu konzumni skupinu u ni muze udrzet je DCT a to - pokud se to chyti, drive nebo pozdeji Honda a pravdepodobne i jini nastrkaji i do jinych, pro bezne turisty mnohem vhodnejsich motorek.