Název novinky: CENDURO :: Yamaha XT660Z Tenere - BMW F650GS Dakar

Přidal Xpat dne 05-05-2016 21:01
#13

@Filip: Jo na me Tenere mam 18 - za ty 17 bych taky rad nekomu v Evrope dal po cuni (nesezenes na to zadny poradny gumy a mimo velkych mest tady dokonce ani duse). Jinak tim zadkem jsem nemyslel pouze jak to vypada (i kdyz fakt blbe), ale hlavne ze to jde proti funkci - zvysuje to teziste a fakt jsem na to musel furt myslet kdyz jsem to nekde kalil a blizil se nejaky pekny vymol - a hodne brzdit. Stejne me to parkrat koplo pekne do zadku. Navic ty vyfuky pod zadkem pekne hrejou (i kdyz ja mam LV a ty jdou trochu niz.

Co se tyce Kaheda, tak to si muze dovolit pouze nekdo s 2m a vys (ja mam 179). Mas sice pravdu ze se nohama na techto motorkach za jizdy rozhodne machat nema, nicmene samozrejme existuje urcita hranice kdyz uz z toho nedosahnes ani pro normalni zastaveni. Moje motorka (s WP vepredu a Hyperpro v zadu) je poznani vys nez standard a i kdyz je sedlo vepredu vykrojene, tak je to uz dost vysoko (zvlaste ponevadz je to sedlo taky dost siroke). S tim Kahedem bych z toho myslim nedosahl ani na spicku jedne nohy.

@ondra: k jakemu jezdeni tu 690 chces? Na dojizdeni do prece je to v pohode (a velka zabava), nicmene na dlouhe (myslim 100vky km presuny po silnici nebo i po dobre sotoline to fakt neni. Ja ziju v JAR a tady si dovedu udelat mnohodenni vylety s trasami se stovkami km hlubokeho pisku - proste poustni jezdeni a na to je jak delana (tady je report z poslednich Vanoc ze soustou fotek, tak si muzes udelat predstavu: http://www.wilddo...c=188438.0 ). V tech servisnich intervalech se Tom myli - ma to standardne 10k km interval (mam 2014). Nicmene je fakt ze ja to dost rasim a servisuju ji dobrovolne tak kazdych 5000 km.