Název novinky: CENDURO :: KTM LC4 640 Adventure

Přidal hans dne 29-06-2016 15:54
#1

Nenašel jsem tady tohle vlákno (jestli se pletu, tak tohle Prezi prosím tě smaž)....
A protože jsem si tohodle křápa teď pořídil (r.v. 2000), tak bych se tu občas na něco s dovolením zeptal, protože je to motorka v týhle komunitě celkem rozšířená, ale nějak moc informací v diskuzích jsem o ní nenašel. Nepočítám-li na motorkáři.cz, ale tam na to tak nějak nemám nervy..... :)

Přidal JK89 dne 30-06-2016 06:32
#2

Dovolím si přidat pár mých zkušeností.. viz odkaz.

http://dfens-cz.c...adventure/

Přidal qwert dne 30-06-2016 07:27
#3

Hezky jsi to napsal čahoune.:)Jen nesouhlasím s odcházením vodních pump u lc8,tam se to přechodem na teflonové gufera výrazně zlepšilo(mě to teda nepotkalo ani na jedné z mých třech)
lc4 sice může i po asfaltu jet 110 ale jezdec to dlouho nevydrží a vypadnou mu plomby..:D Ten malý vyvažovák na ty vibrace prostě nestačí.V terénu kde to jezdec moc nepocituje je jízda díky váze a podvozku moc příjemná..

PS:Mohl bys zase někdy dorazit s náma zablbnout..;)

Přidal JK89 dne 30-06-2016 07:46
#4

Díky za upřesnění, o problémech lc8 jsem četl.. není nad reálné zkušenosti.

Už se za Váma pomalu chystám.. musím se pochlubit s tuningem co jsem jí provedl :D

O víkendu něco plánujete ?

Přidal qwert dne 30-06-2016 07:48
#5

Jo zatím já a brácha..

Přidal hans dne 30-06-2016 10:36
#6

JK89 napsal:
Dovolím si přidat pár mých zkušeností.. viz odkaz.

http://dfens-cz.c...adventure/


no, já jsem toho ještě moc do servisu nenasypal, ale srovnám-li to co píšeš se svým předchozím bigem 750, tak je LC4 ještě hodně levná a nenáročná na provoz a údržbu :)

Přidal jepta dne 30-06-2016 22:02
#7

já s lc4 letos už potřetí v servisu, ale spíš je to tím že to vždycky ro****ám :-D viz videa...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ODOYCOJIIXc[/youtube]
:)

Přidal hans dne 01-07-2016 14:18
#8

nevíte někdo, kdo dělá šusplechy na LC4A pod motor, ideálně pak s takovým tím úložným boxem na vercajk?

Přidal JK89 dne 13-09-2016 19:37
#9

Když už je tu spešl vlákno o LC4 tak přihodím pár poznatků.

Volnoběžka.. odchází a to prý celkem dost. To že už je v pytli se pozná podle zvláštního cvakavého zvuku během startování.

Takhle to vypadalo u mně po rozborce:

Naboj
'http://i66.tinypic.com/11hrptu.jpg'

Hřídel
'http://i64.tinypic.com/riw0er.jpg'

Volnoběžka
'http://i68.tinypic.com/33ueb01.jpg'

všimněte si že kameny vypadají ještě celkem v pohodě. Pružinka je ale už na několika místech vytahaná. Viděl jsem, že někdo řešil opravu pouze výměnou pružinky (kterou vyndal z vhodného gufera), dá se to najít na advrider.com

Pokud byste našli ale i zbytek komponentů v podobném stavu jako mám já, tak je asi nejlepší vyměnit vše.

Můj názor je ten, že výrobce si nepohlídal buď tvrdost náboje/ hřídele, nebo hloubku kalené vrstvy u náboje/ hřídele.

Pro opravu budete potřebovat tyto díly:

Náboj
58440025000
1694Kč

Hřídel (ozubené kolo)
58440020079
2608 Kč

Volnoběžka
58440026000
2016 Kč

Těsnění pod víko
58440042000
159 Kč

Přípravek na podržení rotoru dynama.
(nechal jsem vypálit z plechu )
Jinak se da koupit jako
58429012000
2335Kč

Stahovák rotoru
58429009000
777Kč

Matka na klice se povoluje doprava.

V mém případě jde o KTM 640 Adventure 2001

Jirka

Upravil JK89 dne 13-09-2016 19:46