Název novinky: CENDURO :: Jaké (c)enduro zvolit nebo zůstat u Stroma?

Přidal Jeldowitch dne 26-08-2016 07:50
#24

qwert napsal:
LC8 už mám třetí a to asi taky trochu vypovídá.Nějaké mouchy se najdou ale u čeho né navíc lc8 je dost sportovní stroj.Nejznámější neduh je asi spodní spojkový váleček který se dnes dá řešit jiným např.Oberon poskytující celoživotní záruku.Zlobívá taky benzínové čerpadlo Mitsubischi které se už montuje asi 20 let do všeho možného,já ho nahradil podtlakovým a mám klid.Případné jiné závady bych spíš přičítal jak s tím kdo zachází a servisuje.Tento motocykl vyhrál v r.2002 Dakar a kromě přídavných nádrží,svodu 2-1 a vyššího odpružení byl prakticky shodný s tím prodejním.Už v základu dostanete výborný podvozek WP,brzdy Brembo,pancéřové hadičky nebo špičkové kované písty Mahle.Motor který se ochotně vytáčí jak dvoutaktní 125 je dimenzovaný až na 160 koní a přitom je o 20 kilo lehčí než konkurence.Celkovou konstrukcí je stále v čele co se týče těžiště.Slabší článek jsou německé ráfky Behr ale i ty se dají vyměnit za lepší.Na své druhé lc8 jsem od novoti najel 101000km,dokonce i utopil a stále fugovala bez závad,při prodeji měla ještě origo baterku,spojku i rozvody.Je to divočák který má jediné omezení v jezdci ale já bych ji nevyměnil..I po skoro 200000km na těhle motorkách mám v přilbě stále hubu od ucha k uchu..:)


Tak každá mašina má nějaké menší neduhy, kdyby to bylo něco velkýho, nikdo to nekupuje. Tohle se ještě dá zmáknout a nebo to podchytit a hned vše povyměnovat, aby měl člověk jistotu. A ty nájezdy jsou také důležitý, ale vše se odvijí od toho, jak se ten dotyčný o to vše stará *tup*
Co tak pozoruju a čtu fóra, dost lidí si chválí karbece místo stříkaček do terénu. Předpokládám, že jde asi o ten záběr, aby to řádně jelo.

Upravil Jeldowitch dne 26-08-2016 07:50