Název novinky: CENDURO :: Honda XL 600 LM

Přidal Waca dne 04-09-2016 17:21
#1

Ahoj mám doma tuto babičku, ale mám problém že motorka je líná a nechce se jí jít za plynem. Chytá na šlápnutí teplá i studená. Nevíte o někom kdo má zkušenosti s laděním těchto dvoukarburátorů? Měl jsem je venku a všechno je podle manuálu, hladina, trysky, výška jehel.

Přidal OffroaderTE dne 01-11-2016 16:11
#2

zkus tady na tomhle foru ji má víc uživatelů, jednoho z nich osobně znám, letos s těma karbcema taky maturoval, zkus mu napsat jak dopadl

http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=7019

jimmyseva@seznam.cz

Přidal Waca dne 02-11-2016 15:54
#3

Už jsem se ptal, ale zkusím ten email déky ;-)

Přidal Waca dne 22-12-2016 20:23
#4

Tak jsem to rozhodil a nějak nevím, časování nesedí uplně přesně, ale 1 zub to taky nebude,asi už vytahanej řetěz ? má najeto 57tis km a podle prostoru kudy se zasouvá pružinka s napínákem, tak není barva od pružinky odřená když se tam zandává. Takže by to asi chtělo koupit nový řetěz a možná novou pružinku. No a zjistil jsem že výfukové vačky mají na sobě kaz, ale né že by byly vydřený, ale únava materialu, no posuďte sami.

Upravil Waca dne 22-12-2016 20:26

Přidal Waca dne 22-12-2016 20:29
#5

'http://imageshack.cz/images/2016/12/22/IMG_20161222_183329.jpg'

'http://imageshack.cz/images/2016/12/22/IMG_20161222_182958.md.jpg'

Upravil Waca dne 22-12-2016 20:31

Přidal qwert dne 22-12-2016 20:35
#6

Ta vačka by mohla být opravitelná..

Přidal Waca dne 22-12-2016 20:55
#7

jj vačku a vahadla pošlu na repas ;-) a to časování zkusím vyřešit novým řetězem asi no

Přidal Waca dne 13-03-2017 18:54
#8

Tak časování se zlepšilo, pružinka na napínáku taky byla dost unavená. Ale co mě trápí je projev výkonu :-( Nemáte prosím někoho kdo se vyzná v těchto dvoukarburátorech ? dojedu snad už kamkoliv s tím. Startuje na šlápnutí, teplá, studená. Ale je prostě taková tupá na plyn, vůbec se jí nechce zrychlovat. Olej to taky nežere.

Přidal AlesK dne 13-03-2017 19:52
#9

Petra Kauckého jsi zkoušel? http://mrsk.eu/ . Zajel bych za někým i z majitelů porovnat, aby jsi nakonec nezjistil, že motor jede standardně. Mě totiž přijdou všechny tyto objemy v jednobuchu na těžkých motorkách dost tupé.

Upravil AlesK dne 13-03-2017 19:55

Přidal Waca dne 13-03-2017 20:22
#10

nezkoušel, díky. Problém tam někde bude, vím jak jezdí třeba NX65 což nástupce. Jiný XL chci taky zkustit, jestli to není náhodou normální, což doufám že ne :-( protože třeba v lese to je nepoužitelný, kde člověk potřebuje tu sílu a ta tam je jen od 3-4tis od :-( tankoval jsem plnou tak uvidím taky jaká bude spotřeba. Svíčka je pěkná

Přidal Waca dne 20-09-2017 16:22
#11

Tak jsem trochu pokročil a nejspíš to vypadá že je motorka škrcená na 20KW což je nepoužitelný a nejspíš to je škrcený na vačce, takže kdyby někdo narazil na nějakou nebo věděl třeba o nějakých dílech, dejte vědět, díky

Přidal Berry dne 21-09-2017 07:34
#12

Myslíš, že by si někdo hrál s vačkou při snižování výkonu z 35KW na 20KW, prohlídni sání jestli nemá nálitky, trysky. I výfukem motorku udusíš, když zmenšíš odvod spalin (podložky), možná jsi to kontroloval, ale tady jsem se to nedočetl, tak jen ať zbytečně neřešíš vačku a může to bý úplná kravina.

Přidal Waca dne 21-09-2017 10:33
#13

To jsem si původně myslel taky, bud restrikce v přírubách nebo ve výfuku, ale nikde nic. Karbec sedí podle manuálu. A na německým foru jsem se dočetl že pro Německo/Rakousko se škrtily na 20kw jinou vačkou.