Název novinky: CENDURO :: Suzuki V-Strom 250

Přidal vilemx dne 26-10-2016 22:53
#7

Všichni zaujatí nejsme. Sám kolikrát přemýšlím, jestli se nemám vrátit od čtvrttunové kobyly k dvěpade Dominátůrkovi (4T 250 vodník, cca 25 koní, 130 kg plná, rozměrově 3/4 zmenšenina klasického NX650). Měl jsem ho nějakých 7 let, projezdil s ním jak spousty místních lesů, tak i kus Balkánu. Tehdy to pro mě byla ideální motorka, a to jsem měl odzkoušené i "velké" motorky. A proč váhám?
1) Jednak se šíleně zrychlil provoz. Před nějakými 15-20 lety i tahle malá dvěpade na zrychlení ujela většině aut, tehdy povolených dálničních 110 km/h dokázala kdekoliv udržet a v případě nutnosti šla rozvášnit ke sto třiceti. Dneska, díky daleko výkonnějším autům, bych na ní byl na lepších silnicích často brzdou provozu, což by ještě umocnilo mých 20 kg navíc a mnohem širší "profil" zejméína v oblasti pasu. *hilarious*
2) Delší dobu se nic podobného nevyrábí, takže jít do 25 let starého čtvrtlitru se mi zdá už risk. Na rozdíl od stejně starých "transalpů za pade" tyhle prci jezdí v režimu plný plyn a únava materiálu se vypnout nedá. Vůbec v tom není synrom vzpomínkového optimismu, protože ruce od oleje se tehdy nekonaly a za těch 7 let jsem měl jen 2 elektro závady - přešoupaný kabel ve svazku u krku řízení a vynechávající kondenzátor v tom slavném hondím CDI, Transalpisté vědí. Motorově i podvozkově ani prd.
3) Stejně jako tehdy byste se mi všichni smáli *secret*

Upravil vilemx dne 26-10-2016 22:54