Název novinky: CENDURO :: kufry BEGR

Přidal xx4 dne 23-10-2012 00:13
#343

Luky1 napsal:
Tak bych byl rád za trošku osvěty a nabudůci raz budem chytřejší :D proč je dno u kufrů BMW nýtované a proč je víko které je prakticky opakem dna svařované když technologicky je to skoro na stejno a dno se poškodí při pádu nejmíň když by to bylo jen k vůli snadnější výměně dílu. Nejvíce to vždy odesere hlavně u bočáků bok. Tím pádem strácí pointu snadnější výměna dna když rozkašíruješ kufr z boku nebo zhora *helpless*


No.Pomotal jsi to hezky dohromady.Začnu od konce.Nýtování JE rozebíratelný spoj a rozebíratelnost je výhoda oproti svařování.Tečka.Nijak to nesouvisí s tím,jestli rozbiješ na kufru to nebo ono.....Obecná informace
To za prvé.Z druhé.Bystřa by ti potvrdil,jak je složité vevařit dno kufru do korpusu bez toho,že zdeformuješ celý kufr.proto ten výrobce,který se s tím nechce s.át, dno nanýtuje.Víko taky není práce pro ****y,ale už se pereš jen s jedním dílem a né se sestavou dvou kusů.Kapiš?
A svoji roli ve výrobě hraje i konstrukce kufrů,uchycení,těsnění,.........Atd.
Obecný mustr není,pokud netrváš na druhu výroby za každou cenu jako Bystřa,protože je to součást jeho značky a zakládá si na tom.*tup*
Kapiš?
Samozřejmě to,co platí teď,za pár let už platit nemusí,protože se technologie vyvíjejí naprosto šíleným tempem a o čem se před pár lety nikomu ani nezdálo, je dnes norma.Bych mohl vyprávět....;)