Název novinky: CENDURO :: kufry BEGR

Přidal xx4 dne 23-10-2012 15:45
#345

Luky1 napsal:


Nekapiš protože si myslím že třeba BMW vyrábí strojně takže odpadá nějaké extra složitost když to vaří stroj, to samé s kufry Trax.
To že si na tom Bystřa zakládá beru ale neberu hanění nýtovanejch kufrů a tím pádem i obsilikonovanejch jako by to byl odpad. Né každej si totiž tady z těch lidí může Bystřovi kufry koupit, a značka za materiál bude u některých vždy ta nejlíbivější. Taky tady nikdo nepíše že ty ručky na kufrech sou jak z marzu že třeba na traxech nebo Nomáda to má lepší protože tam má místo ruček příchyty.
Pro každýho je dobrý to co se mu líbí a myslím že nejde jednoznačně říci že jen k vůli tomu že jsou celosvařované tak sou lepší. Vzpomenu zase BMW kufry, myslíš že tato značka kdyby uznala že celosvařované jsou lepší tak by to tak nevyráběla? Nemyslím že je nevyrábějí jen z toho důvodu že jsou složitější na výrobu.
PS. neřekl a ani nijak jsem nemyslel že by Bystřa nedělal kvalitní kufry


BMW kufry přímo nevyrábí,mají externího dodavatele (Touratech ?).To je jedna věc a druhá věc je to úsměvné přesvědčení,že BMW se třese na to,aby ti dodala to nejlepší.:D To mě baví ze všeho nejvíc.:D Jediné na co se BMW třese,jsou tvoje prachy.Za ty ti dodá maximálně možný kompromis mezi kvalitou a cenou,podpořený "příběhem" ,abys tak neremcal při placení.... :) Něco málo mám s tímhle "světem" společného *secret* ;) ,takže sorry,ale žiješ v omylu.

...a zpátky ke kufrům.Pevnostně je na tom lépe svařovaný spoj.Výhodou je 100% těsnost ve spojích,designová "čistota".Nevýhoda- cena a komplikace při případné opravě.
Nýtovaný spoj: nevýhoda -nižší pevnost,ne vždy zaručená těsnost a trvanlivost spoje.Výhoda- cena výroby,rozebíratelnost spoje (levnější oprava).
Nemá smysl se v tom dál nimrat.*helpless*