Název novinky: CENDURO :: kufry BEGR

Přidal LiborJ dne 24-10-2012 13:05
#350

Luky1 napsal:
To že jsou origo kufry z tenčího materiálu zřejmě bude tím že se mají při pádu deformovat a tím pohltit podstatnou část energie nárazu. Tím že jsou pevnější ti naopak může střihnout šrouby držáků kufrů a pod. v horším případě ti u BMW zkřiví podsedlovku.Třeba starší kufry Zega, ty se deformují u pádu celkem dost a nikdy neuletělo něco jinýho nebo se nehla podsedlovka, sedneš.. vemeš šutr a pěkně je vyklepeš že skoro nebude znát že byly bouchlý v čemž já spatřuji jistou výhodu. Né vždy totiž platí že co je předimenzovaný je lepší, taky budou mít větší váhu když je tam více materiálu, dnes v době kdy někteří odlehčují motorky jak jen to jde a zhodí i třeba jeden přední kotouč aby to bylo lehčí pak určitě nedožene získané odlehčení těžším kufrem. Kapitola samo o sobě je pak to uchycení které je třeba u BMW velmi komfortní. Ohledně těch Zega kufrů se zeptej Tomáše z Touratechu, ten nedá ne Zegy dopustit právě k vůli tomuto.


Honit kila, né-li gramy na cestovním enduru, které nakládám na dlohou cestu mi připadá minimálně úchylné. Nechám doma jednu konzervu a rozdíl v hmotnosti je vymazaný. To opravdu není argument. Toto má možná smysl u závodních speciálů ale v našem případě to je blbost totální.
Co se týká deformačních vlastností - na tom může být trocha pravdy, pravda, ale tak rychle jsem ještě nepadal ani s jednou motorkou, takže nemůžu posoudit. Co říká Kocanda, nebo co říká Bystřiký.....každý si logicky chválí to svoje. Já jen pocitově volím věci robustnější...nicméně na tu novou mašinu jsem koupil originály právě kvůli tomu jejich systému upínání, který se mi líbí. Toš tak...

Ty jsi ten co dělá i do lodí?