Název novinky: CENDURO :: ktm 690 enduro prídavná nádrž

Přidal Miguel dne 20-11-2018 09:28
#23

easyrider napsal:
Takže přídavná nádrž od radegarage: úplně v pohodě, pouze nevýhoda je ten menší filtr takže je třeba častěji čistit. Brodivost bych asi úplně neřešil je to dosti vysoko i tak
Miguel: jestli replika ma slabší motor tak to před tebou klobouk dolu😂, jede to jako kráva skoro 180, úžasný kroutak oproti běžné 450 a i daleko lepší než 690


Slabší pro cestování. Slabší v kontextu jinak dokonalé, chytře vymyšlené motorky. Jestli motorka s tímhle obsahem jede 180, tak je to zpřevodováním. A jak všíchni víme, větší maximálka rovná se menší zrychlení a naopak. V reálu to způsobí, že dole je to skoro mrtvé. Určitě tam není vzteklost toho ostrého endura, jako třeba 450, ta ti vyškubne ruce v ramenou. Na běžné ježdění je to hodně příjemné, neutahá tě to, ale potřebuješ víc otáček. A zhruba v půlce? bez otáčkoměru to nezjistím - se to splaší jak dvoutakt a zabírá to úplně úžasně.
Dakar je limitovaný obsahem 450 ccm a pokud je zajímá maximálka kolem 180, potom to prostě jinak nejde. Je to motor postavený pro určitý účel, ke kterému poslouží nejlíp jak může.
Já si tam chci zastavit obyčejné endurové pětikilo EXC na cestování. Mimochodem na youtube jsou videa, kdy 500EXC jede po cestě 170... akorát je průser v tom, že samotný motor už ti neprodá ani fabrika, jen po dílech.