Název novinky: CENDURO :: Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000

Přidal Flash dne 23-01-2011 21:43
#46

blejdamint napsal:
No k tomu Cápovi, jezdil jsem vždy japončíky, FB 954, FB 900, cbr 600 r, a z fin důvodů jsem koupil mastodonta ETV 1000 r.v. 01. Mouchy to má ale jen doporučuji. Svezení je super, kde se hrabe předražený Bavec, je to motka jako každá jiná. Mám tam najeto 50tis a předchozí majitel na vše sral. Takže komplet čistka celého mota. Spoustu úprav jsem provedl a řeknu jedno. Takové emoce a palba dvouválu do L je radost. Po vsunutí K/N filtru jede od 2500 ot/min jak z praku. Musí se více řadit oproti BMW ale to právě miluju. Vyklepnu nejednu sportku. Má menší náklonový úhel oproti sportce, na kolínko to nejde mám odřené stupačky. Váha na místě děs ale jak se pohne je to koloběžka s velkou lehkostí ovládání. Co se týče motoru, má to hydroštelung. Ventily se ani po 50tisících nehnuly, jezdí v republice borec se 120ti tisíci km. JInak mi nejde ukazatel celkových km, vše se dá sehnat velmi lehce na této adrese
http://www.af1racing.com/store

do 10ti dnů to máš doma. Velmi nedoceněná motka, za ty prachy nic lepšího neseženeš. JInak je tam motor s RSV Mile, seškrcený na 98koní. POkud měníš olej, filtr, tě to přežije. Co se týče jízdy v terénu je potřeba silnější prožiny, třeba Hyperpro jak dopředu tak dozadu. KTM to není to je hard motka, kde ty po 1000 km na capu si půjdeš zahrát fotbálek a ten na KTMce se ani pořádně nevy****, Takže záleží co chceš. To co zvládne BMW tak lehce i Capouš. POkud jsou dotazy ke Kápovi pomůžu pokud budu moct a znát. Takže tak


docela jsem se zasmál při čtení ;)
jinak tady asi nenajdeš moc kamarádů podle Tvého prvního a zároveň posledního příspěvku :D