Název novinky: CENDURO :: Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000

Přidal xx2 dne 27-08-2012 22:45
#180

Tak jsem to dneska řešil baterie nabitá na plno ,voltmetr vykazuje hezkejch 14,3V i na nejvyšším ot. Nechal jsem připojenej voltmetr i na start-.......Asi je to problém těch furt rosvícenejch světel.
Než to načte ty nesmysly tak světlo svítí žere baterku jak prokoplý klesá to na voltmetru neuvěřitelným způsobem z 12,8V plný baterky ta kravská elektronika sežere při načítání baterku při svítících světlech na 11,9 V a pak při startu to klesá až někde k 9,8V když motor chytne vyletí to na 14,2.
Tady zřejmě je ta chyba při neustále svítících světlech to prostě má odběr jako kráva a Aprilie udělala chybu.
Každej japonec při stálým zapojení světel má start tlačítko na 2 polohy nejdřív vypne světla a pak staruje.
V Itálii si s tím hlavu nelamali vyhodili vypínač světel zapojili na tvrdo a děj se vůle boží.
A To je všechno tím že žerou ty špagety:D

Upravil xx2 dne 27-08-2012 22:46