Název novinky: CENDURO :: Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000

Přidal xx4 dne 03-09-2012 19:45
#227

smazak73 napsal:
Jen k tomu válečku kámoš ho měnil před cca 10000km a chčije zase. Jsou to vyhozený prachy za tu manžetu a Aprilia to moc dobře ví ,za tu gumičku solit takový peníze ...je to prostě bolest jako u ktm. KTMaci to řešej oberonem ..jak jsem tak pátral po webu není v tom jinej fígl než jen jinej váleček a 2 Okroužky. Na srazu kluk říkal,že tam nacpal cosik z Š -1203 ...a maká mu to už 40000 km a není problém.
Teď tam kamarád nacpal 4mm silnej O kroužek a bude se testovat co to vydrží ...položka cca 4 kč;)
A spojka? Taky si myslím že není po ní i když Qwert píše něco jinýho ....přes zimu prevenčně rozhodím a poreferuju.


Řešení O kroužkem je k ničemu už z podstaty."O" kroužek je prima řešení u těsnění statických věcí,ale u pohyblivých je citlivý na poškození,nebo opotřebení.Stačí málo a přestane těsnit,což se i děje u spojek KTM i Aprilie.
Tady je příklad jednoduchého a perfektně funkčního řešení.Vydloubal jsem prasátko spojky z Kawasaki GTR a i po bezmála 200 000km je pořád těsné a malý problém je jen oxidace dílů,jinak nic.Jediný důvod proč u KTM a Aprilie šli do těsnění kroužky je váha celé sestavy,protože funkčně je to krok zpět.

'http://oi50.tinypic.com/a57u9u.jpg'