Název novinky: CENDURO :: Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000

Přidal Luky1 dne 16-11-2012 19:12
#322

cyberzef napsal:
Luky1 napsal:
cyberzef napsal:
Nevidím jedinej důvod, proč by Caponord nedokázal objet svět... Můj má najeto 70tis a rozhodně neměl žádnou vážnou závadu, která by to znemožnila. Ventily zatím nebylo potřeba štelovat, to mě čeká tak na 150tis :-D a od výměny k výměně oleje není potřeba nic dolejvat...
Asi je těžký smířit se s tím, že existuje i jinej, levnější stroj než BMW kterej mu dokáže minimálně konkurovat a v některých ohledech ho překoná a ještě nabídne slušnou porci zábavy :)
Toť můj názor


To s tím olejem máš jako výhodu? Nevím, ale já ani do jednoho BMW co jsem měl a mám jsem nedoléval za celejch 10tis. km ani deci. Když dáváš olej Castrol který doporučuje i výrobce tak se pak jen pro kontrolu koukáš na hladinu a nic nedolejváš.
Smiřovat se s ničím nemusím, já jsem se svou motorkou spokojen na 100%. Kdyby ne tak ji prodám a koupím dva Caponordy....z toho jednoho na ND a ještě za ušetřené peníze budu cestovat. Bohu dík mi ale 12ka vyhovuje pro mé potřeby epes rádes a zábavy je taky dost, třeba když utopíš motor :D


já jen že většina Bawek musí sebou tahat ještě kaňďák oleje a dolejvat což já nemusím...myslim, že i příručka k ge-esu připouští dost velkou spotřebu oleje na 1000km, o tom já tam nemám zmínku...
12ku si třeba taky jednou koupim až budu velkej a budu na ní mít dost zbytečnejch peněz, nemám s ní problém
Jen se snažím zastat jinýho stroje, kterej si myslím neni vůbec špatnej a je značně nedoceněnej...


V manuálu je opravdu až 1L na 1000km ale olej bere jen do zaběhnutí motoru, pak už nikdo skoro nedolejvá. Hodně je to závislé na tom jak motor vytáčíš. Osobně a ani nikdo z mých známých co mají BMW tak na 10000km nedolíváme ani ň.
Je od tebe šlechetné že se zastáváš této motorky ale nemyslím že potřebuje zastání....ten Italskej prcek co je na spoustě vychvalovacích videích jí obhajuje dost i za tebe :D