Název novinky: CENDURO :: Proč NE! BMW GS

Přidal vaclav valasek dne 26-10-2010 22:32
#1

Chtěl jsem svého Stroma 650 vyměnit.:) Najeli jsme spolu už 60 tis. km a navíc "změna je život". GéeSo je na pohled nádherná motorka s okouzlujícím charizma a super posudky. Byla jednoznačně první v pořadí možných nástupců. Až do chvíle, kdy mi prvně zavrněla pod zadkem. Nebylo to zklamání. Bylo to potvrzení dávno tušeného faktu, že je tak maximálně mistrem kompromisu. Láká do terénu, pro který je ale moc těžká. Láká i na asfalt, kam se, Bohu žel, hodí ještě ménéně. Třeba Stroma na něm v porovnávacích testech NIKDY neporazila. :( Je to možné, aby motorka ze skoro nejspodnější cenové příčky, tedy Suzuki Strom DL 650, byl pro cestování Evropou fakt nejlepší?*helpless*

Upravil vaclav valasek dne 26-10-2010 22:36

Přidal stepan dne 26-10-2010 23:21
#2

vaclav valasek napsal:
Je to možné, aby motorka ze skoro nejspodnější cenové příčky, tedy Suzuki Strom DL 650, byl pro cestování Evropou fakt nejlepší?*helpless*


Pro někoho jo, každej jsme jinej a každýmu vyhovuje a vadí něco jiného.

Přidal PetrAT dne 26-10-2010 23:28
#3

Vašku, kolik jsi na GS najel ?

Přidal bixo dne 26-10-2010 23:29
#4

a v akom teste bolo gs horsie ako storm?

Přidal xxxdevil dne 26-10-2010 23:46
#5

To chce klid, ja kdyz jsem se poprve projel na GS,tak jsem taky rikal co to je zac,nejede,vibruje,desny pazvuky...a za ty prachy?? (U KTM jsem si rikal skoro to samy:) )
No proste zvyklej ze silnyho japonce...a ted uz mam 3-ti GS a jsem spokojenej. GSu proste musis prijit na chut a pochybuju,ze je malej strom lepsi nez GS na asfaltu.
Nadruhou stranu pro cestovani evropou je mozna malej strom opravdu dost dobra volba a u me je strom v pomeru cena - vykon asi nejlepsi volba,ale jeste nikdy jsem na nem nejel:)



Přidal bystricke dne 26-10-2010 23:55
#6

GSu sem přišel na chuť až po 1000 km,do té doby to byl jen předraženej ohrabek,po 3,5 letech a 70 tkm už nic jinýho nechci,supr univerzál

Přidal Peacemaker dne 27-10-2010 03:20
#7

a jakypak GSo jsi zkousel?

nejlepsi motorka co jsem kdy mel bylo bmw r 1100 gs. urcite. dokonce jsem premyslel, ze bych ji koupil znova. ale kdyz jsem si pred prodejem stroma 650 pujcil 11ku od kamarada, tak uz bych se na ni fakt nevratil... ale ja jsem divnej, veskrze nereprezentativni vyber z populace motocyklove.:D v kazdym pripade treba 12ka '10 je pecka (na jinym rocniku jsem nejel) - to je neco uplne jinyho nez 11x0 GS...

a jestli si zkousel f 650/800 gs, tak tu mlatime prazdnou slamuB)

Přidal Waltr dne 27-10-2010 07:05
#8

Tak Strom test vyhrál dokonce dvakrát za sebou a dokonce ten nejuznávanější Alpský s 33 motorkama...jenže.
Bylo to před 4 lety, počítá se do něj i poměr cena výkon, atd
Prostě to je vážně individuální.
GS je široký pojem, letošní model má značně jiný motor, 12 je o 23 Kg lehčí než 1150 atd.....to je od tebe takový výkřik do tmy a těch už bylo a bude.
Za mě když 12 tak od 07 nahoru, mladší mají moc problému (ano teď majitelé řeknou ne:D) Jestli 1150 bych si rozmyslel po porovnávajicí jízdě. Ale jezdit sám (a mít 60kg) muset dvakrát otočit korunu a vzhledem k tomu že jezdím většinou asfalt klidně bych bral Stromka. Ale dostalo se mi štěstí v podobe vybrat si podle vlastního vkusu- 12*pray*
Sice jsem zpočátku musel vstřebat hromadu zvuků a pohybů ale zatím jsem nedmíru spokojen.
Nadruhou stranu je Strom nejen pěkná ale určitě ,,Japosnky" kvalitní motorka. Ale vážně je to jen mezistanice. Neříkám že ke GS, protože už se kategorie rozrůstá a tak třeba Tiger je moc krásný, Tenerka....

Přidal jencekgs dne 27-10-2010 07:27
#9

Já se vezl na malém stromku sice jen kousek, ale myslím si že pro jednoho na asfalt je to dobrá volba. Ale já jako odpůrce plastů, bych 11ku neměnil.

Přidal 3X dne 27-10-2010 08:19
#10

vaclav valasek napsal:
... Bylo to potvrzení dávno tušeného faktu, že je tak maximálně mistrem kompromisu. Láká do terénu, pro který je ale moc těžká. Láká i na asfalt, kam se, Bohu žel, hodí ještě ménéně. ...


máš recht, jak by řekl Němec. Je to asi to nejhorší, co si může člověk v dané kategorii koupit a když si porovnám cenu, tak máš za BMW GS 2,5 nového VStroma.

GS je těžká, neohrabaná motorka, třepe se, rachotí, je nestabilní

*pray* a snad není ani hezká

edit: a žere olej

Upravil 3X dne 27-10-2010 09:43

Přidal Jurek dne 27-10-2010 09:31
#11

Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Co uzná jeden, odsoudí druhý, protože proti gustu atd atd...
Moje zkušenosti za čtyři léta s Varaderem na kterém jsem najel necelých 50 000 km, jsou takové, že japonská motorka je skvělá. Lákala mne charismatická GS a proto jsem si jednoho dne 1150 pořídil. Protože jezdím ve dvou a dálky, nemohu si dovolit obsah pod 1000cm/3. GS oproti Varaderu je stabilnější, pevnější a lépe se ovládá. Varadero jsem prodal, protože se naskytla dobrá koupě. Kdybych tak neudělal, šlo by časem GS z domu. Dlouho jsme si na sebe zvykali a já ji říkal Ludra. Klepe v motoru, žere olej, rachotí spojka, což se o japonci říci nikdy nedalo. Hondí motor šlapal jako hodinky a pěkně potichoučku. Na GS jsem jezdil celou sezónu a najel na ni asi deset tisíc. Zhruba až po osmi tisících jsme si nějak sedli a já pochopil její klady. Už byh ji neměnil. Motor se chová stále stejně a věřím že ještě dalších minimálně stopadesát tisíc se chovat stejně bude. Podařilo se mi ji také položit. Naprosto bez problémů. Jen odřený padák. Kdybych takto odložil Varadero, bylo by škody mnohem více. S Varaderem jsem zkoušel i lehčí terén a znal její hranice. S GS jesme někde jinde a i když je těžká, má hranice dál. Varadero je na silnici pohodlnější a méně fouká. GS má pro mne lépe umístěný i tvarovaný štít a i když fouká více, turbulence nejsou. Tohle se dá ale vychytat. Nepochybuji, že V-Strom je skvělá motorka. Oproti GS je to ale taková plastová hračka. Pokud ale jezdíš sám, neřeš to a užívej V-Stromu. Další zkušenost je ta, že motorky do roku výroby cca 2004 jsou poctivě vyrobeny. Spoje, svary, dráty, uchycení atd atd... S takovou motorkou vydržíš jezdit roky a roky. O nových bych se už to bál říci. Sundáš nádrž a oproti staršímu typu který má všechny kable uchyceny a ukotveny na několika místech, u typu novějšího vede jen svazek, stažený izolačkou, uložený volně. Prostě je znát horší dílenské zpracování. Takto je to ve všem. Starý VW transporter najel v pohodě 750 000 Km a jezdí dodnes, nový nemá ještě ani 100 000 a už byl tolikrát na servisce, že to až není snad pravda. No a tento příměr je patrný všude. No a pokud řešíš GS dvanáctku vesrus V-Strom 650, tak to se snad asi porovnat nedá? To je posoudit Pajero s Fábii. S oběma ale dojedeš. Podstatné je ale jezdit, ne? Můj táta jezdil na jawě a projel celou evropu. Závěrem ocituji ještě jednoho klasika: "Není důležité na čem, ale s kým".

Přidal Sharki dne 27-10-2010 10:12
#12

Jo,jo, máš v mnohém pravdu,dědku. Já taky měl Hondu a šel jsem do Bavora. I když je to jiný kafe.Honda 650 Deaunville-BMW f 650gs.Krásnej véčkovej dvojvál a jednobuch. Pro mě je totálně univerzál Géeso a vůbec se mě to japonci nestýská.Už bych zpátky nešel.Mám už raději ty vdolky,že.:)

Přidal Flash dne 27-10-2010 11:06
#13

já jsem ještě klasik.. vybíral jsem cenduro bohužel s finančním limitem.. volba byla mezi XTZ, XRV, malej strom, 1100 gs.. víceméně podobné ceny za úplně jiné typy strojů. Jezdil jsem na všem z výše jmenovaných a vyhrála srdcová záležitost... stařičká XTZ (koncepce 89).. stará technika, nulová elektrika.
Prostě stroj kterej mě chytil za srdíčko a už nepustil. nádherná, stará, palivožroucí a slabá těžkopádná mrdka! Ale mám ji rád :-D
Jak bylo zmíněno, každý má jiný styl a líbí se něco jiného.
Jsem ještě mlád a líbí se mi staré stroje, ne ty dnešní přeelektrizované, poplastované a pohodlné stroje. Musím si připadat že jedu na motorce a ne v kočáru :-D

jinak srovnávat to nelze (jiná koncepce, jiné ceny, jiné použití.. takže asi tak

Přidal Meli dne 27-10-2010 14:04
#14

Pravdu rika ten kdo tvrdi, ze aby si se objektivne posoudl tak to chce na jinym stroji neco najet. Ja se pro prechod z PresAlpa na V-Smrka rozhodl az po 70 km - treba po 30ti jsem byl jeste rozhodlej ze ne.. pak ale prisly zatacky...

U auta sem zazil neco podobneho - tam jsem pul roku nadaval na nesmyslnej motor 2,7 V6 benzin... jenze pak jsem si na to zvykl a pristi leto budu nejspis resit jinej problem - jde po tomhle koupit "normalni" auto? ;) Nebude 2litrove TDI slabe?

Přidal HonzaH dne 27-10-2010 14:45
#15

jj je to tak, chce to najet co nejvíc v různých podmínkách ideálně v možném přímém porovnání

problém totiž je taky v tom, že na plno věcí si člověk zvyká pomalu a to co mu nejdřív vadilo mu pak naopak přijde ok a na původním stroji se pak zase diví něcemu jinému

škoda že se nedá sestavit motorka z dílů pak by si člověk nakombinoval to co by přesně chtěl

Přidal magoss dne 27-10-2010 16:26
#16

já nemohu tedy rovnat GS pač jsem na něm zatím pouze jen seděl..ale měl jsem možnost vyměnit své XL600 V za Varánka..dík bohu že jsme ho nekoupil hned:-D známí byl tak laskav a půjčil mi ho na tři dny dom..první den když jsem ho vezl tak jsem se jen trápil těžká mrcha nejistota..druhý den jsme si udělal vejlet a najezdil cca 450 km prostě jsem si to chtěl zkusit..na váhu jsem si zvyk ale prostě nějak mi nesedla..najezdil jsem za ty tři dny cca 1000 km a zkusil jsem všechny druhy stylu jízdy naprvé mě odradila spotřeba pač pod 7 jsem se nedostal a pak prostě fakt že mi tam chybělo to prvotní zalíbení už jen po sednutí..takže jsem ho nevzal..když jsem si byl sednout u jednoho chlapíka co prodával GSo tak jsem si sednul a prostě ta motorka mi sedla pod zadek měl jsem z toho dobrej pocit..teď už zbývá se svést a uvidí se no. ideální by bylo pro m motorku si půjčit a ozkoušet si jí zas na pár dní a pak se rozhodnout ale to je málo kdy možnost..rád bych si jí ale jednou koupil už jen chybý majinkej detail a to jsou penízky....:-/

Přidal Daja dne 27-10-2010 16:43
#17

Meli napsal:
Pravdu rika ten kdo tvrdi, ze aby si se objektivne posoudl tak to chce na jinym stroji neco najet. Ja se pro prechod z PresAlpa na V-Smrka rozhodl az po 70 km - treba po 30ti jsem byl jeste rozhodlej ze ne.. pak ale prisly zatacky...

U auta sem zazil neco podobneho - tam jsem pul roku nadaval na nesmyslnej motor 2,7 V6 benzin... jenze pak jsem si na to zvykl a pristi leto budu nejspis resit jinej problem - jde po tomhle koupit "normalni" auto? ;) Nebude 2litrove TDI slabe?



bude *inlove*

Přidal JT dne 27-10-2010 20:00
#18

Promiň Václave,ale jsem asi natvrdlej.Nějak jsem nepochopil na čem si se svezl.*hmm* Na 11x0 GS, nebo 1200 GS ,nebo 650 GS, nebo 800 GS, nebo 100 GS.Rozdíly jsou hodně velké.:)

Přidal MALI dne 27-10-2010 20:27
#19

Vždyť Ti GS - nikdo nenutí a každýmu vyhovuje něco jinýho. Boxer je hodně specifickej. Asi by bylo vhodný napsat na jakym GS jsi vlastně jezdil. Třeba mě 1150 taky hned nechytla, koupil jsem 12ku, pořádně jsem jí vytunil a už bych neměnil. Co se týká poruchovosti 12ky do roku 07, tak bych se toho vůbec nebál - jedinej rozdíl je v posilovači brzd. To že se to pár lidem posral., ještě neznamená, že je to poruchový. Na silnici ani v terénu strom lepší nebude ani omylem a hlavně pro mě je Strom vyloženě hnusná motorka:( Sice je to asi hodně muziky za málo peněz, ale nikdy bych si ho nekoupil. Jedinou nevýhodou GS je že na to vyráběji strašně moc nezbytnejch a pěkně drahejch doplňků. Jen to co mám na GS je za cenu jednoho jetýho Stroma:o

Přidal MALI dne 27-10-2010 20:42
#20

Jinak je asi fuk jestli jezdíš na DL nebo GS, protože cestovat se dá i na Jawě;)

Upravil MALI dne 27-10-2010 20:44

Přidal albert dne 27-10-2010 21:19
#21

na velkom strome som najazdil cca 50 tis km...dva mesiace mam 12 GSA 2010, najazdil som na nom este len 10 tis km, ale rozdiel v jazdnych vlastnostiach na asfalte, hlavne v zatackach som poznal hned...a boli v prospech GS

Přidal 3X dne 27-10-2010 21:58
#22

nepište Václavovi, proč "ano", ale ho zajímá proč "NE" *hilarious*

potřebuje argumenty, že Strom je lepší než GS :D


Přidal itchy dne 27-10-2010 22:06
#23

No nevim me treba pobavilo to ze V-strom se chova rozhodne lepe na silnici jak GS,a ja si myslel ze telelever co se tyce jizdich vlastosti na cestach tak nema konkurenci.*hmm*

Přidal 3X dne 27-10-2010 22:24
#24

itchy napsal:
No nevim me treba pobavilo to ze V-strom se chova rozhodne lepe na silnici jak GS,a ja si myslel ze telelever co se tyce jizdich vlastosti na cestach tak nema konkurenci.*hmm*


jasně, že nemá konkurenci, protože nic horšího už neexistuje *secret*:D

Přidal PetrAT dne 27-10-2010 22:51
#25

proč ne? BO i NEHAVAROVANÁ vypadá tak nějak divně :D
http://www.tipmot...-9-08.html

Přidal 3X dne 27-10-2010 22:58
#26

PetrAT napsal:
proč ne? BO i NEHAVAROVANÁ vypadá tak nějak divně :D
http://www.tipmot...-9-08.html


to není TT tuning? :D

Přidal vaclav valasek dne 28-10-2010 16:15
#27

Po pravdě jsem očekával větší bouři, takže díky za pochopení pro moji zkušenost*inlove*! Není to tak, že bych nechtěl lepší motorku nežli mám, tedy nežli je Strom. Naopak! A hledat jsem začal od toho zdánlivě nejlepšího tedy od BMW 1200 GS r.v. 2009. Zaznamenal jsem jedinou výraznou změnu k lepšímu v chování podvozku. Prvně v životě mne to u každé odbočky na polní cestu nebo i louku táhlo do terénu. A kdybych neměl Gééso půjčené, určitě bych tam zabočil. U Stromu mne při pomyšlení na opuštění asfaltu naskakuje kopřivka.:o Jenže mojí doménou terén nikdy nebude. A na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor. Protže jezdím sólo, nevidím jedinou! přednost proti malému stromu, zato řadu nevýhod. Proto, Bohu žel, není pro mne řešením. Musím hledat dál. A když nenajdu lepší, tak se Stromovi v duchu omluvím, a nechám si ho.*pray*

Upravil vaclav valasek dne 28-10-2010 16:17

Přidal prezi dne 28-10-2010 16:40
#28

vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

...no, to potom pro tebe opravdu nebude lehké vybrat následníka malého stroma ...pokud jsi s ním spokojený, tak nic neřeš a nech to tak jak to je ...ušetřené peníze můžeš procestovat

Přidal cizak dne 28-10-2010 17:11
#29

vaclav valasek > nenapsal jsi kolik jsi na tom najel a jaké máš s moto vůbec zkušenosti že soudíš asi nej cestáka tímto "flame" *blushing*

Mě teda GS nadchlo až po 100 a více km a po 500km jsem veděl že to musím mít ...

Upravil cizak dne 28-10-2010 17:23

Přidal Pardal dne 28-10-2010 17:28
#30

cizak napsal:
vaclav valasek > nenapsal jsi kolik jsi na tom najel a jaké máš s moto vůbec zkušenosti že soudíš asi nej cestáka tímto "flame" *blushing*

Mě teda GS nadchlo až po 100 a více km a po 500km jsem veděl že to musím mít ...


a ty maš GS?

Přidal cizak dne 28-10-2010 18:04
#31

Pardal > víš co ted mám tak co se ptáš ? *pray*

Přidal MALI dne 28-10-2010 18:49
#32

Evidentně Tě nenadchnul motor, ale ten se musíš naučit - přijde to časem a taky ho to chce trošku potunit, aby to pořádně jelo. Holt každýmu to hned nesedne a třeba si na něj taky nezvykneš nikdy. 12ka traktor? No tak se svez na 1150 ať víš, co je traktor. Mojí doménou taky terén nikdy nebude - maximálně nějaká polňačka nebo lesní cesta a přesto si myslim, že lepší cestovní enduro než je GS neni - aspoň pro mě. Zrovna jsem se před chvílí vrátil z projížďky a jsem vysmátej jak lečo. No řekni sám - můžeš jet na Stromovi 200km/h po dálnici delší dobu kdy na Tebe fouká stejně jako při 130km/h? Já jo, ale mám plégo z ADV. Nadrbeš octávku v zatáčkách, kdy chvílema se rychlost šplhá ke 160km/h? Asi ne. A v neposlednim by mě fakt bavilo mazat každou chvíli řetěz jako blbec. Po tom se mi teda opravdu nestejská. Já si po každejch 10000km vyměnim v kardanu olej za 150,-Kč a je klid. Jestli Ti Strom vyhovuje, tak si ho nech a hotovo. Já třeba vim, že GS bych za nic jinýho nevyměnil - jedině asi za 2010.

Přidal lobo6 dne 28-10-2010 19:07
#33

prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12

Přidal Desmo dne 28-10-2010 19:08
#34

jeste chvili tu budete tu bramboru vychvalovat a si ji snad i koupim :D

ups ... tak uz jsem probudil a otrel ten studeny pot *hilarious*

Přidal itchy dne 28-10-2010 19:10
#35

lobo6 napsal:
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype:D

Přidal itchy dne 28-10-2010 19:12
#36

Nevim bud je Vaclav zarputily odpurce GS a nebo fakt GS videl jen na obrazku:D

Přidal lobo6 dne 28-10-2010 19:25
#37

itchy napsal:
lobo6 napsal:
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype:D


A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez*lol*

Upravil lobo6 dne 28-10-2010 19:26

Přidal xx4 dne 28-10-2010 19:45
#38

lobo6 napsal:
itchy napsal:
lobo6 napsal:
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype:D


A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez*lol*


On taky není terén jako terén :D*secret*

Přidal lobo6 dne 28-10-2010 19:56
#39

pavelgs napsal:
lobo6 napsal:
itchy napsal:
lobo6 napsal:
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype:D


A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez*lol*


On taky není terén jako terén :D*secret*


On taky není jezdec jako jezdec*annoy*

Přidal 3X dne 28-10-2010 20:02
#40

všechno je to o pneumatikách *annoy*

a BMW je šrot, který nejede *hilarious*

Přidal itchy dne 28-10-2010 20:15
#41

lobo6 napsal:
itchy napsal:
lobo6 napsal:
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype:D


A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez*lol*
Nevim ,ale myslim si ze pri dlouhodobem pouzivani smrka v terenu ti pujde brzo do duchodu ,ale jak psal Pavelgs neni teren jako teren ze?

Přidal Meli dne 28-10-2010 20:30
#42

A uz BMW konecne vychytali problemy s elektrikoum nebo proad nevis kdy te to nekde necha? *annoy*

Přidal slerin dne 28-10-2010 20:43
#43

3X napsal:
všechno je to o pneumatikách *annoy*

a BMW je šrot, který nejede *hilarious*


Konečne jsi přišel na pravdu Jiřiku*helpless*:D:D

Přidal cizak dne 28-10-2010 20:51
#44

3X napsal:
všechno je to o pneumatikách *annoy*

a BMW je šrot, který nejede *hilarious*


Doteď jsem neveděl , teď jsem tě prokoukl Yeoupe huš odsud zpátky na motorkáře.cz ! *secret*

Šlerine> s tebou si to řekneme v sobotu , hlavně že sis na BMW mlaskal , za zády haníš byt já o svém zážitku taktně mlčel - ale musím pod tíhou argumentů odkrýt že to bylo peklo, vyměn stroj ! :o :D

Upravil cizak dne 28-10-2010 21:17

Přidal xx4 dne 28-10-2010 21:40
#45

lobo6 napsal:
pavelgs napsal:
lobo6 napsal:
itchy napsal:
lobo6 napsal:
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.


:D:D:D

Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.

A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype:D


A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez*lol*


On taky není terén jako terén :D*secret*


On taky není jezdec jako jezdec*annoy*


To bez pochyb.Ovšem jsou hranice kde prostě stromek končí,jezdec nejezdec.
Co si budem namlouvat.
Stromek do terénu není.Je to motorka z kategorie Varadero (..a to nemyslím nijak zle) a jízda s ním v terénu je jen hraní si na enduro.Dlouhodobě to ta motorka nedá.

Přidal 3X dne 28-10-2010 22:03
#46

slerin napsal:
3X napsal:
všechno je to o pneumatikách *annoy*

a BMW je šrot, který nejede *hilarious*


Konečne jsi přišel na pravdu Jiřiku*helpless*:D:D


že jo, ale trvalo to *secret*

Přidal 3X dne 28-10-2010 22:11
#47

jedno vlákno, proč BMW ANO, druhé proč NE, třetí versus KTM *hmm**pray*

pojďte se hádat o něčem jiném:D. Prostě Václav se svez a nic mu to neříká, ať si jezdí na Stromku a hotovo


BMW není vhodné pro terén, protože není růžové :D a fertig

Přidal 3X dne 28-10-2010 22:22
#48

Meli napsal:
A uz BMW konecne vychytali problemy s elektrikoum nebo proad nevis kdy te to nekde necha? *annoy*


už dávno, BMW jsou bezporuchové od té doby, co dali V-Stromu mezi motor a zadní kolo řetěz, aby se řidič nemusel odrážet *annoy*:D

Přidal tobig dne 29-10-2010 00:10
#49

Docela humorné téma.... zase a opět.... :D

A přitom je to jednoduché jak klika od rumpálu..... *music*

Přidal tomi dne 29-10-2010 06:41
#50

Jsem rád že má první mot:)ka byla GS1200 , aspoň jsem před tím nemusel nic řešit. Udělal jsem řidičák,koupil moto a teď jezdím a nemůžu si jí vynachválit.

Přidal Jurek dne 29-10-2010 09:42
#51

Proč ne BMW GS?
Protože takhle se jezdit nemá :-)

https://www.youtube.com/embed/BwBRWbubTbM&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-3-HM

To by Vám pan Huml dal :-)
*lol*

Přidal Desmo dne 29-10-2010 10:04
#52

YouTube Video

Upravil Desmo dne 29-10-2010 10:05

Přidal cizak dne 29-10-2010 14:06
#53

komu by nestačily vlastnosti BMW GS " Gelände/Straße "má možnost pořídit daleko radikálnější model na kterém se dá i dobře cestovat *tup*
YouTube Video

Upravil milos dne 29-10-2010 14:47

Přidal stepan dne 29-10-2010 14:10
#54

cizak napsal:
jinaki komu by nestačily vlastnosti BMW GS má možnost pořídit dosti radikálnější model na kterém se dá i dobře cestovat *tup*


No ale všiml sis, kdo ty stroje řídí? Myslím, že většina z nás by to nedala ani na daleko lehčích strojích ;)

Přidal cizak dne 29-10-2010 14:44
#55

stepan > na HP 2 umí asi každej *pray* http://n-joy.cz/v...13jdxzy14/

Upravil milos dne 29-10-2010 14:48

Přidal 3X dne 29-10-2010 14:52
#56

to cizak: HP/2? jako půlkoně? :D

Přidal cizak dne 29-10-2010 15:15
#57

Yeoupe huš odsud !

http://video.goog...9139774296

Upravil prezi dne 29-10-2010 18:41

Přidal czunik dne 29-10-2010 15:19
#58

BMW není dobré..je to hrozný stroj jako moje baba..ale už bych bez nich nebyl*hilarious*:D

Upravil czunik dne 29-10-2010 15:19

Přidal 3X dne 29-10-2010 15:21
#59

czunik napsal:
BMW není dobré..je to hrozný stroj jako moje baba..ale už bych bez nich nebyl*hilarious*:D


taky se pořád kazí, jako BMW? A kde ji (tu tvoji babu) servisuješ? *hilarious*

Přidal Meli dne 29-10-2010 18:06
#60

3X napsal:
Meli napsal:
A uz BMW konecne vychytali problemy s elektrikoum nebo proad nevis kdy te to nekde necha? *annoy*


už dávno, BMW jsou bezporuchové od té doby, co dali V-Stromu mezi motor a zadní kolo řetěz, aby se řidič nemusel odrážet *annoy*:D


NO ja to myslim vazne... jeden muj nejmenovany znamy (ciste nahodou byvaly sefredaktor casopisu motoraj) mel funglovku BMW 1200 GS a kdyz tak nejak po case koukam co ma za stroj tak starou Afriku... divim se co to a pry problemovy stroj. Tak jsem se divil ze nesel do noveho 800GS a pry u toho jsou problemy s "pocitacem" :-D uplne stejny...

Asi nahoda - rikam si kdyz jedu pres alpy a vidim tam stovky enderaku na BMW - ale (bohuzel to video nemuzu ted najit) i na youtube je 800gs co jede - chcipne - nastartuje jede chcipne atd atd. MOzna je to jen male procento "nepovedenych" stroju ktere je u ostatnich znacek mnohem vetsi- fakt nevim ;-)

Přidal stepan dne 29-10-2010 22:34
#61

Meli napsal:
3X napsal:
Meli napsal:
A uz BMW konecne vychytali problemy s elektrikoum nebo proad nevis kdy te to nekde necha? *annoy*


už dávno, BMW jsou bezporuchové od té doby, co dali V-Stromu mezi motor a zadní kolo řetěz, aby se řidič nemusel odrážet *annoy*:D


NO ja to myslim vazne... jeden muj nejmenovany znamy (ciste nahodou byvaly sefredaktor casopisu motoraj) mel funglovku BMW 1200 GS a kdyz tak nejak po case koukam co ma za stroj tak starou Afriku... divim se co to a pry problemovy stroj. Tak jsem se divil ze nesel do noveho 800GS a pry u toho jsou problemy s "pocitacem" :-D uplne stejny...

Asi nahoda - rikam si kdyz jedu pres alpy a vidim tam stovky enderaku na BMW - ale (bohuzel to video nemuzu ted najit) i na youtube je 800gs co jede - chcipne - nastartuje jede chcipne atd atd. MOzna je to jen male procento "nepovedenych" stroju ktere je u ostatnich znacek mnohem vetsi- fakt nevim ;-)


Nejde o nepovedené stroje jako celek, ale jen o pár věcí, které zlobí nebo dříve na starších strojích zlobily, než to vyřešili.
Ví se, ale která ta slabá místa jsou a dá se na to připravit, aby člověk věděl, jak to vyřešit nebo tomu předejít.

Na starých Afrikách zase odcházely řídicí jednotky a obecně problém Hond až tak 10 let nazpět byly regulátory dobíjení, které často odcházely.

Upravil stepan dne 29-10-2010 22:36

Přidal PetrAT dne 29-10-2010 23:20
#62

Afriky to už jsou vesměs staré hajtry atakující 100tkm
Reglery odcházejí těm co hodně bahní. Regler je u zadního kola a kdo mášu nemyje, tak ho v tom blátivém obalu uvaří
Klasikou jsou benzínové pumpy. Ta moje vydržela 88tkm, ale často odejdu už kolem 50tkm. Stejný problém má i Varan a nebo LC8.
Řešení podtlakovka od Mikuni za 1300,-


Přidal Desmo dne 30-10-2010 06:57
#63

jj Hondaaa
'http://lh6.ggpht.com/_fruIaRTG8I4/TIdJYy6raHI/AAAAAAAAAuM/c6o1q3OO2h0/s640/hondajehujda.jpg'
:D

Upravil Desmo dne 30-10-2010 06:59

Přidal Meli dne 30-10-2010 09:05
#64

Pravda kámoš koupil litrovýho V-Stroma a hned u něj řeší problémy se spojkovym košem. Když jsem mu pomáhal najít řešení na netu tak mi připadalo že se spojkovym košem maj problémy snad všechny litrový smrky...

Přidal bartus dne 30-10-2010 09:20
#65

Hlásím, že spojkový koš na smrkovi jsem nechával opravovat taky :@

Přidal 3X dne 30-10-2010 09:47
#66

Meli napsal:
3X napsal:
Meli napsal:
A uz BMW konecne vychytali problemy s elektrikoum nebo proad nevis kdy te to nekde necha? *annoy*


už dávno, BMW jsou bezporuchové od té doby, co dali V-Stromu mezi motor a zadní kolo řetěz, aby se řidič nemusel odrážet *annoy*:D


NO ja to myslim vazne... jeden muj nejmenovany znamy (ciste nahodou byvaly sefredaktor casopisu motoraj) mel funglovku BMW 1200 GS a kdyz tak nejak po case koukam co ma za stroj tak starou Afriku... divim se co to a pry problemovy stroj. Tak jsem se divil ze nesel do noveho 800GS a pry u toho jsou problemy s "pocitacem" :-D uplne stejny...

Asi nahoda - rikam si kdyz jedu pres alpy a vidim tam stovky enderaku na BMW - ale (bohuzel to video nemuzu ted najit) i na youtube je 800gs co jede - chcipne - nastartuje jede chcipne atd atd. MOzna je to jen male procento "nepovedenych" stroju ktere je u ostatnich znacek mnohem vetsi- fakt nevim ;-)


porovnej si celosvětově čísla prodejů BMW GS vs ostatní značky, k tomu si přidej % poruch a zjistíš, že to není tak hrozné, jak se říká. A na špatný kus natrefíš u všech výrobců

Přidal lobo6 dne 30-10-2010 11:07
#67

no jejda ted je tu z toho držkova polífka, kde se řeší BMW vs Strom tam si za chvilku prijdou tahat triko mistri s KTM:D a šamani začnou probouzet mrtvoly od Hondy (Africa)

Přidal Desmo dne 30-10-2010 11:09
#68

jedine misti jezdi na KTM viz preklad

KdeTrenujiMistri :D

Přidal Pardal dne 30-10-2010 13:11
#69

No je přešel z malyho Stroma na 12GSA a jen co jsem si zvykl na okopane holene, pak uz bylo vse lepsi. Mel jsem pak zpetne moznost si znovu sednout jak na malýho tak velkýho Stroma a teprve pak jsem poznal ten velky rozdil ve prospech GSA. Ale je to tak, že ani GSA není pro me dokonala motorka a V-Strom není vůbec špatna motorka. Dokonala motorka totiž neexistuje :-)

Přidal Jurek dne 31-10-2010 09:06
#70

Nejlepší motorka je vždy ta, která parkuje v Tvé garáži. *tup*

Přidal 3X dne 31-10-2010 09:08
#71

Jurek napsal:
Nejlepší motorka je vždy ta, která parkuje v Tvé garáži. *tup*


ne každý má svou garáž :D:D

Přidal prezi dne 31-10-2010 09:52
#72

...nejlepší je, že vůbec můžu mít nějakou motorku - co si budeme povídat, levný koníček to není :)

Přidal task dne 31-10-2010 10:37
#73

prezi napsal:
...nejlepší je, že vůbec můžu mít nějakou motorku - co si budeme povídat, levný koníček to není :)

To máš pravdu*tup*

Přidal 3X dne 31-10-2010 10:40
#74

prezi napsal:
...nejlepší je, že vůbec můžu mít nějakou motorku - co si budeme povídat, levný koníček to není :)


a není lepší auto? :D

Přidal refi dne 31-10-2010 11:08
#75

3X napsal:
prezi napsal:
...nejlepší je, že vůbec můžu mít nějakou motorku - co si budeme povídat, levný koníček to není :)


a není lepší auto? :D


máš ale na mysli bmw doufám :D

Přidal petr_t dne 31-10-2010 11:42
#76

když se to veme politicky tak nejlepší je kofola:DJen nevím co je na stromech dobrého?*hmm*ještě sem na to za ty roky nepřišel.Jen to že jsou pohodlnější jak jawky.*annoy*

Přidal refi dne 31-10-2010 11:48
#77

stromy jsou dobré na krásný lesní relax, taky na papír a třeba na nábytek .... člověk aby tě v tvém věku učil tak základní věci ... *helpless*:D

Přidal petr_t dne 31-10-2010 11:55
#78

refi napsal:
stromy jsou dobré na krásný lesní relax, taky na papír a třeba na nábytek .... člověk aby tě v tvém věku učil tak základní věci ... *helpless*:D


To víš mám teho Njemca *lol* a v každém stromu sídlí potencionálně nějaký chrobák*hilarious*

Přidal refi dne 31-10-2010 12:12
#79

jooo, správně, už se chytáš :D*clap*

Přidal petr_t dne 31-10-2010 13:07
#80

3X napsal:
všechno je to o pneumatikách *annoy*

a BMW je šrot, který nejede *hilarious*


a zapoměls dodat že je to caporo pro baby :D

Přidal PetrAT dne 31-10-2010 19:12
#81

bartus napsal:
Hlásím, že spojkový koš na smrkovi jsem nechával opravovat taky :@

Co se děje se spojkovým košem u V-Stromu?
Zrovna dnes jsem poslouchal LC8 s najetýma 80tkm a spojkový koš už bylo dost slyšet. Ale stejný problém mají Afriky s nájezdem kolem 100tkm
Průser je v tom, že nový koš není zrovna levný :|

Přidal vaclav valasek dne 31-10-2010 19:12
#82

Možná by nebylo marné, kdyby nějaký ortodoxní ctitel a majitel Géesa přijel za mnou do Bruntálu;) Udělali bychom čenž a ruku v ruce pak popsali své pocity. Krajina Jeseníků je nejenom na podzim navíc velmi krásná*lol* , jsou tu uzoučké klikaté silničky i lehčí terén. Mohl by přijet i s přítelkyní či manželkou. Ubytování a strava zdarma.;) Beztak měl tento srtovnávací test napadnout odborné časopisy už dávno. Většinou je ale jejich vlastník z Německa a asi se bojí výprasku jako při hledání Krále Alp.

Přidal petr_t dne 31-10-2010 19:24
#83

vaclav valasek napsal:
Možná by nebylo marné, kdyby nějaký ortodoxní ctitel a majitel Géesa přijel za mnou do Bruntálu;) Udělali bychom čenž a ruku v ruce pak popsali své pocity. Krajina Jeseníků je nejenom na podzim navíc velmi krásná*lol* , jsou tu uzoučké klikaté silničky i lehčí terén. Mohl by přijet i s přítelkyní či manželkou. Ubytování a strava zdarma.;) Beztak měl tento srtovnávací test napadnout odborné časopisy už dávno. Většinou je ale jejich vlastník z Německa a asi se bojí výprasku jako při hledání Krále Alp.


jestli chceš skusit 11 dojeď do Ostravy a já nebo Moranka ti ji půjčíme třeba na celý den ,jen ta výměna pro nás lákavá není.:o

Přidal Waltr dne 31-10-2010 19:31
#84

václave, test neprobíhal s manželkami, to by ještě museli na Stromek čekat ;)
Jinak mě tvé interpretace dobře baví, a ještě bych přibral k testování třeba tříkolku od piaagia.
Někdy stačí ke štěsí být jen rebel, a někdy i bez přesvědčení o vlastní pravdě...což ovšem nemusí být tvůj příklad. *blushing*
A....myslím že kdyby jsi rovnou napsal že se chceš prostě na GS svést, určitě někdo půjčí a nemusíš vymýšlet tyhle scénáře.

Přidal itchy dne 31-10-2010 19:43
#85

Je to rebel:D

Přidal 3X dne 31-10-2010 19:54
#86

5 stránek o ničem PROČ BMW NE!

Přidal prouky dne 31-10-2010 19:55
#87

neber mi mojí hračku, mám ji od června, chci slyšet jen slova chvály, moc jsme se ještě neužili*inlove*.

Přidal 3X dne 31-10-2010 20:04
#88

prouky napsal:
neber mi mojí hračku, mám ji od června, chci slyšet jen slova chvály, moc jsme se ještě neužili*inlove*.


tak to jsi ve špatném vlákně, musíš tady http://www.cendur...ead_id=221

BMW je o ničem :D

Přidal Waltr dne 14-11-2010 16:28
#89

Tak jsem na GS foru narazil na tenhle příspěvek...snad se autor nebude zlobit, a Václavovi to udělá jistě radost.
,,V srpnu jsem se stal majitelem nového GS ADV. Vyměnil jsem za Stroma DL 1000. Na podzim jsem už toho nestačil moc najezdit. První dojmy : BOHA BRZDÍ TO SUPER !!!! I v zatáčkách, v náklonu a ani se to nehne. Spotřeba do 6 l po zajetí. Jak už někdo napsal : " Do zatáčky to jde na myšlenku ". ESA - přepínání za jízdy boží. Nejvíce využívám režim sport. Před koupi jsem si ho půjčil pořádně projet. Když jsem s tím vyjel, měl jsem to na comfortu, v zatáčkách mi to přišlo nějaké divné, jakoby to plavalo. Říkal jsem si : ty v..e každý je z toho posraný, chválí to asi jen proto že je to BMW. Pak jsem přepl do sportu a ejhle... Úplně jiná motorka. clap. Váha se ztratí okamžitě při rozjezdu, oproti stromu je lehčí i ovladatelnost na místě. Terén jsem si zkusil jen šotolinu a lesní cestičky, do většího mám krátké nohy.... Trochu to pořešilo snížené sedlo.
Doufám že se mi vyhnou ty nemoci, nerad bych to vezl odněkud ze zahraničí na lafetě.

Teď bych potřeboval poradit jaké základní doplňky pro bezpečnost dokoupit. A nemyslím tím zrovna laďák. Wink Asi na začátek chráničky na nádobky, dorazy vidlí atd. Chtěl bych totiž i do lehčího terénu."
:D

Přidal stepan dne 14-11-2010 17:09
#90

Waltr napsal:
Tak jsem na GS foru narazil na tenhle příspěvek...snad se autor nebude zlobit, a Václavovi to udělá jistě radost.
,,V srpnu jsem se stal majitelem nového GS ADV. Vyměnil jsem za Stroma DL 1000. Na podzim jsem už toho nestačil moc najezdit. První dojmy : BOHA BRZDÍ TO SUPER !!!! I v zatáčkách, v náklonu a ani se to nehne. Spotřeba do 6 l po zajetí. Jak už někdo napsal : " Do zatáčky to jde na myšlenku ". ESA - přepínání za jízdy boží. Nejvíce využívám režim sport. Před koupi jsem si ho půjčil pořádně projet. Když jsem s tím vyjel, měl jsem to na comfortu, v zatáčkách mi to přišlo nějaké divné, jakoby to plavalo. Říkal jsem si : ty v..e každý je z toho posraný, chválí to asi jen proto že je to BMW. Pak jsem přepl do sportu a ejhle... Úplně jiná motorka. clap. Váha se ztratí okamžitě při rozjezdu, oproti stromu je lehčí i ovladatelnost na místě. Terén jsem si zkusil jen šotolinu a lesní cestičky, do většího mám krátké nohy.... Trochu to pořešilo snížené sedlo.
Doufám že se mi vyhnou ty nemoci, nerad bych to vezl odněkud ze zahraničí na lafetě.

Teď bych potřeboval poradit jaké základní doplňky pro bezpečnost dokoupit. A nemyslím tím zrovna laďák. Wink Asi na začátek chráničky na nádobky, dorazy vidlí atd. Chtěl bych totiž i do lehčího terénu."
:D


A jak to souvisí s tímto vláknem? *hmm*

Přidal Waltr dne 14-11-2010 19:15
#91

Nevím proč cituješ:D ale když už jsi to načal, zkus si ještě zkopírovat první příspěvek. ;)
Ps: Aspoň ten jsi si mohl přečíst.*comfort*

Přidal stepan dne 14-11-2010 23:06
#92

Waltr napsal:
Nevím proč cituješ:D ale když už jsi to načal, zkus si ještě zkopírovat první příspěvek. ;)
Ps: Aspoň ten jsi si mohl přečíst.*comfort*


Jestli jsi to tam dával, jako reakci na první příspěvek, tak naopak nechápu, proč jsi necitoval ty, páč jinak se to hodí spíš do vlákna Proč BMW
*comfort*

Upravil stepan dne 14-11-2010 23:06

Přidal Waltr dne 15-11-2010 07:21
#93

Hele 5 stránek se tady bavíme tím proč neměnit BMW když máš Stroma. :D Tak mi to přišlo docela trefné od majitele Stroma....ale to už je jedno.;)

Přidal vaclav valasek dne 18-11-2010 20:38
#94

Možná by stálo za připomenutí, že není Strom jako Strom. Když vyjel ten menší, byl o tolik lepší nežli litr, že to stálo silnějšího bráchu život. Jeho výrobu proto ukončili. Takže uvedené zkušenosti jsou trochu mimo mísu.:D Umí si někdo předsavit, že BMW 535 podlehne 3x po sobě v odborném srovnávacím testu Německého odborného časopisu! Fiatu Cinkvecento??? :o A slavnému GS se to se Stromkem podařilo. Takže moje potíže s hledáním možného nástupce nejsou až tak vymyšlené.*pray*v

Přidal Waltr dne 18-11-2010 23:44
#95

Dobrý vašku *tup* já si to umím představit. Je to jednoduché, tabulka cena a je to. Asi jako s brášky 1l a 065l. Ale určitě je je lepší dovolená v madarsku než v Dominikánské republice. stojí totíž méně. *helpless*
Takže pokud si myslíš že se s ženou a třemi kufry povozíš po Alpských průsmycích na 650 jako na 1000 kup si raději lístek na vlak.

Přidal Pardal dne 19-11-2010 07:26
#96

hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.

Přidal Steh dne 19-11-2010 08:28
#97

Waltr napsal:
Dobrý vašku *tup* já si to umím představit. Je to jednoduché, tabulka cena a je to. Asi jako s brášky 1l a 065l. Ale určitě je je lepší dovolená v madarsku než v Dominikánské republice. stojí totíž méně. *helpless*
Takže pokud si myslíš že se s ženou a třemi kufry povozíš po Alpských průsmycích na 650 jako na 1000 kup si raději lístek na vlak.


'http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/3/3559/3559674_26389979568539dba77488718a0c7484/images/P6120169.JPG'
Takhle jsem jezdili po alpách ve dvou a stromek si jen spokojeně brumlal. Samozřejmě nebude mít nikdy výkon jako GS ale ne pro každého je motorka jen o výkonu...

Přidal tobig dne 19-11-2010 08:41
#98

Furt stejně každý mele svou..... *hilarious*

Copak nemáme každý jinou fantazii, potřebu, lásku i chuť ?

To je jako napsat, že moře je lepší než hory.... *hilarious*

Pro mně určitě - vodního hrocha, ale pro horolezce asi těžko...... :D

Přidal Maco dne 19-11-2010 08:49
#99

tobig napsal:
Furt stejně každý mele svou..... *hilarious*

Copak nemáme každý jinou fantazii, potřebu, lásku i chuť ?

To je jako napsat, že moře je lepší než hory.... *hilarious*

Pro mně určitě - vodního hrocha, ale pro horolezce asi těžko...... :D


Tak s týmto sa plne stotožňujem.

100 ľudí, 100 chutí......

Přidal stepan dne 19-11-2010 09:08
#100

Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.


Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor *hmm*

Přidal 3X dne 19-11-2010 09:18
#101

vaclav valasek napsal:
... Takže uvedené zkušenosti jsou trochu mimo mísu.:D Umí si někdo předsavit, že BMW 535 podlehne 3x po sobě v odborném srovnávacím testu Německého odborného časopisu! Fiatu Cinkvecento??? :o A slavnému GS se to se Stromkem podařilo. Takže moje potíže s hledáním možného nástupce nejsou až tak vymyšlené.*pray*v


to je samozřejmé, že Fiat 500 neustále vyhrává v testech nad BMW535, i přes veškerou snahu Michova o zmenšení BMW535 se jim nedaří dospět k minimalistickým rozměrům Fiatka. O spotřebě 3,5litrového motoru bavoráku ani nemluvím, protože pokud nebude na vodu, tak "činkvečento" nikdy v testu neporazí :o

Vašku, kup si koloběžku *tup* Nechápu, když nechceš BMW, proč zakládáš toto vlákno?

Přidal refi dne 19-11-2010 14:52
#102

zkus ještě něco ceknout proti bmw :@

'http://img221.imageshack.us/img221/3291/ptci.jpg'


:D:D

Přidal xx1 dne 19-11-2010 15:05
#103

stepan napsal:
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.


Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor *hmm*

Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.

Přidal stepan dne 19-11-2010 15:37
#104

vevis napsal:
stepan napsal:
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.


Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor *hmm*

Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.


Tak mi to nedalo a pročetl jsem si letmo tuto diskusi:
http://www.vstrom...amp;t=1768

Píšou tam, že 650 je sice jen o 10kg lehčí, ale pocitově je to o dost víc. Pak, že 650 má lépe odstupňovanou převodovku, což je asi pravda, protože 1000 Strom mohl řadit 6ku až na dálnici a že má jakoby hebčí motor, který tolik neklepe.

Spousta lidí tam je spokojena s 650, ale spousta také říká, že znovu by koupili litr nebo, že jsou rádi, že ten litr nakonec koupili.

Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650

Přidal 3X dne 19-11-2010 17:45
#105

stepan napsal:
Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650


stačí i míň, je to o potřebách a prioritách

'http://img517.imageshack.us/img517/6629/cestovani.jpg'

Přidal itchy dne 19-11-2010 20:01
#106

At si Vasek necha dat ten test do folie a prilepi na plexi a bude spokojen jeste vice:D

Přidal tobig dne 19-11-2010 20:36
#107

šestpade je kolobka, chlapi jezdí na nadlitrech...... *annoy*

Přidal 3X dne 19-11-2010 21:53
#108

tobig napsal:
šestpade je kolobka, chlapi jezdí na nadlitrech...... *annoy*


ale kdyby si na Stromka 650 přivázal ještě jeden motor, jak má ten pinďour, tak má nadlitra

Přidal tobig dne 20-11-2010 08:39
#109

3X napsal:
tobig napsal:
šestpade je kolobka, chlapi jezdí na nadlitrech...... *annoy*


ale kdyby si na Stromka 650 přivázal ještě jeden motor, jak má ten pinďour, tak má nadlitra


pecka, Susuki V-strom 1300 Twin edition... *clap*

Přidal Barney dne 20-11-2010 11:28
#110

A beztak že GSkaři by chtěli KTM, jen to nechtějí přiznat! *hilarious*

Přidal stepan dne 20-11-2010 12:30
#111

3X napsal:
stepan napsal:
Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650


stačí i míň, je to o potřebách a prioritách


Jasně, že stačí i míň.. včera jsem se na jedné besedě dozvěděl, že nějakej maniak dal pěšky Afriku od severu k jihu, běžel prý nonstop 118 dní. :o

Upravil stepan dne 20-11-2010 12:31

Přidal bystricke dne 20-11-2010 17:38
#112

Barney napsal:
A beztak že GSkaři by chtěli KTM, jen to nechtějí přiznat! *hilarious*
já se přiznám bez mučení,jsem rád že mám to co mám,GS*tup*

Přidal Filip dne 21-11-2010 06:51
#113

Je to strasne jednoduchy ;o)
Ja mel oba, 650 i 1000. Na 650 jsem projel kanadu a aljasku a na litru jizni a stredni ameriku.
650 je lepsi ve vsech smerech! Proste je to "no brainer", neni se vubec o cem bavit. 650 vstrom je lepsi nez litr, tecka. Mimo jine nejlepsi motorka pod 150 litru na ktere jsem kdy jezdil.

Velke GS-a jsem jezdil dve a uz bych si je nikdy nekoupil. Nerikam ze jsou to spatne motorky, jsou fajn ale uz bych je nidky nechtel!

JO, A TED TO ZASADNI!! Nechapu proc me nikdo za celou dobu nerek ze NEJLEPSI motorky na svete jsou KTM???!!!!! *secret* Jako, vazne, proc me to nikdo nerek?!! Proc to vsichni tak tajite?!! Nechapu.
;-))

Ted minulej vikend (14.11.2010) jsem dal maly vylet na 990 Adv z pobrezi Pacifiku v Oregonu pres Washington, Idaho, Montanu do Calgary v Kanade. Cca 2000 kilometru za tri dny v desti, slunci, blate, snehu, ledu, kroupach, zime, vetru, mlze, noci a po prijezdu jsem s ni rovnou zajel do obyvaku protoze si to nejlepsi motorka na svete zaslouzi!

Jen me ted vazne mrzi ze me to trvalo 10 let a 40 motorek nez jsem na to prisel!

*lol*



vevis napsal:
stepan napsal:
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.


Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor *hmm*

Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.

Upravil Filip dne 21-11-2010 07:01

Přidal Filip dne 21-11-2010 06:59
#114

... potrebovala trochu vycistit ...

Přidal qwert dne 21-11-2010 11:16
#115

Filipe že jsou KTM nejlepší říkám pořád.Ale nikdo nevěří dokud neokusí..:D

Přidal 3X dne 21-11-2010 12:37
#116

qwert napsal:
Filipe že jsou KTM nejlepší říkám pořád.Ale nikdo nevěří dokud neokusí..:D


no, já ti pořád nevím? Filip se jen trochu projel a už to musí čistit, seřizovat, ... :D;)

Přidal ivan66 dne 21-11-2010 18:15
#117

Proč BMW? A proč ne, že Itchy*tup*

'http://img338.imageshack.us/img338/1398/dscf2714b.jpg'

Přidal vaclav valasek dne 21-11-2010 20:22
#118

Je to strasne jednoduchy ;o)
Ja mel oba, 650 i 1000. Na 650 jsem projel kanadu a aljasku a na litru jizni a stredni ameriku.
650 je lepsi ve vsech smerech! Proste je to "no brainer", neni se vubec o cem bavit. 650 vstrom je lepsi nez litr, tecka. Mimo jine nejlepsi motorka pod 150 litru na ktere jsem kdy jezdil.

Velke GS-a jsem jezdil dve a uz bych si je nikdy nekoupil. Nerikam ze jsou to spatne motorky, jsou fajn ale uz bych je nidky nechtel!


Díky Filipe za Tvoje zkušenosti. Já jezdím teprve tři roky a stále na jedné motorce. Máme za sebou přes 60 tis.km a já před sebou možná jen pár let, takže jsem toužil po změně. To GS na snímku vypadá tak lákavě *inlove*....ale když jsem si ho projel:o ..-tak nějak mi bylo. Není špatné, ale na asfaltu není zdaleka tak příjemné jako Strom.
KTM je určitě super motorka, zmámý má motobazar a dvrdí, že nad ni není. Já už mám ale křehké kosti a na šotolinu a skoky přes kaluže se raději dívám v televizi*pray* Asi m i je Stromek souzený nadosmrti.:W v


Přidal itchy dne 21-11-2010 20:25
#119

ivanversys napsal:
Proč BMW? A proč ne, že Itchy*tup*

'http://img338.imageshack.us/img338/1398/dscf2714b.jpg'
Mas recht Ivane a dalsi duvod proc jit uz konecne do Advika:DTak at uz ho na jare mas v garazi*tup*;)

Přidal itchy dne 21-11-2010 21:05
#120

vaclav valasek napsal:
Je to strasne jednoduchy ;o)
Ja mel oba, 650 i 1000. Na 650 jsem projel kanadu a aljasku a na litru jizni a stredni ameriku.
650 je lepsi ve vsech smerech! Proste je to "no brainer", neni se vubec o cem bavit. 650 vstrom je lepsi nez litr, tecka. Mimo jine nejlepsi motorka pod 150 litru na ktere jsem kdy jezdil.

Velke GS-a jsem jezdil dve a uz bych si je nikdy nekoupil. Nerikam ze jsou to spatne motorky, jsou fajn ale uz bych je nidky nechtel!


Díky Filipe za Tvoje zkušenosti. Já jezdím teprve tři roky a stále na jedné motorce. Máme za sebou přes 60 tis.km a já před sebou možná jen pár let, takže jsem toužil po změně. To GS na snímku vypadá tak lákavě *inlove*....ale když jsem si ho projel:o ..-tak nějak mi bylo. Není špatné, ale na asfaltu není zdaleka tak příjemné jako Strom.
KTM je určitě super motorka, zmámý má motobazar a dvrdí, že nad ni není. Já už mám ale křehké kosti a na šotolinu a skoky přes kaluže se raději dívám v televizi*pray* Asi m i je Stromek souzený nadosmrti.:W v

No za mne je GS prave na ceste velice pohodlny,a vydrzel jsem na nem sedet 2000km nonstop tak je skoda ze ti to nesedlo do ruky.Muze v tom byt vice faktoru proc ti ta motorka nesedi treba i tva vyska, je jasne ze mensimu jezdci se na miste s tim hur manipuluje,a take jde o zvyk kardan a retez je rozdil.Myslim ze kdyby si s tim mel moznost jezdit casteji tak si urco zvyknes*tup*Ta motorka dokaze na asfaltu odpostet jezdcovy chyby a to je pro mnohe prinos.Nevim jestli sis vyzkousel a nebo postrehnul funkci telelevru ,pokud ne tak si to pujc jeste jednou a na delsi dobu a pak uvidis

Přidal Pardal dne 21-11-2010 23:55
#121

tohle si musi kazdy rozhodnout sam, dneska uz je tolik moznosti se na motorce svest, a pak si vybrat.

Přidal Filip dne 22-11-2010 03:14
#122

.. jojo, musel jsem ji vycistit. Svedomi me nedalo a pritelkyne me slibila veceri :)

.. ale, nenecham si ujit prilezitost vrtnout si do bmw/vosiho hnizda a musim rict ze po par hodinach jezdeni po polnackach se me na GS v zebrovani valcu boxera tak bahno zapeklo ze jsem ho z tama nemoh dostat ani tyden potom. ;-)

Jo, jeste podotknu jednu vec. UDRZBA. Na Vstromu a na GSu je udrzba silene jednoducha, udelato maly dite se sroubovakem a vymena oleje zabere jen pul hodky. To je super. Bohuzel na KTM je to naopak.

Ale vite jak to je. Udrzba na LADE Nive (nebo UAZ-u) zabere taky min penez a casu nez na Porsche Cayenne ... takze za top performance je treba byt ochoten se 4 hodiny "stourat" v motorce
*music*


3X napsal:
qwert napsal:
Filipe že jsou KTM nejlepší říkám pořád.Ale nikdo nevěří dokud neokusí..:D


no, já ti pořád nevím? Filip se jen trochu projel a už to musí čistit, seřizovat, ... :D;)

Upravil Filip dne 22-11-2010 03:45

Přidal Filip dne 22-11-2010 03:40
#123

Viz KTM. Spousta lidi vidi ktm jako hardcore enduro. Jako, jo, mozna se s tim da skakat a kalit to v lese mezi stromama (s mirou) ale na to je stejne lepsi nejakej "jednobuch" dvoutakt.
Ale, ten hlavni rozdil je ze kdyz clovek jede 8 hodin po rozbite sotolinova ceste, druhy tyden nekam do neznama, tak oceni spickove tlumice a vyvazenou motorku. BMW ma sice relativne velmi kvalitni tlumice ale motorka me prijde tezka a nevyvazena. 990 ktm sice taky vazi pres 200 kilo ale je 5krat lepe vyvazene nez bavor, a vsechna vaha je dole u nohou takze je to jako by clovek jezdil na motorce co ma jen 150 kilo. GS-o ma sice 230 kg ale nespravnym rozvrzenim vahy se chova/manipuluje jako kdyby melo 320 kg.
A ted je to "150 kg pocit" versus "320 kg pocit".

Samozrejme nove 800GS je velmi dobre vybalancovane ale zasadni je ze KTM ma porad o dve tridy lepsi tlumice a vykonejsi motor.

V-strom 650 je SUPER, oproti GS velmi rychla, hbita & vybalancovana motorka ale tlumice trochu zaostavaj. Na asfaltu to zase tak obrovsky rozdil neni ale po par hodinach v terenu je clovek ze stroma trosku vytrepanej. GS sice super tlumice ale zase je clovek strasne unavenej. Na KTM, ... no, odpoved urcite znate vsichni: "POJEDME ZKRATKOU, JE TO SICE DAL, ALE ZA TO HORSI CESTA!!" .. s usmevem na tvari v prilbe *music*

vaclav valasek napsal:

Díky Filipe za Tvoje zkušenosti. Já jezdím teprve tři roky a stále na jedné motorce. Máme za sebou přes 60 tis.km a já před sebou možná jen pár let, takže jsem toužil po změně. To GS na snímku vypadá tak lákavě *inlove*....ale když jsem si ho projel:o ..-tak nějak mi bylo. Není špatné, ale na asfaltu není zdaleka tak příjemné jako Strom.
KTM je určitě super motorka, zmámý má motobazar a dvrdí, že nad ni není. Já už mám ale křehké kosti a na šotolinu a skoky přes kaluže se raději dívám v televizi*pray* Asi m i je Stromek souzený nadosmrti.:W v


Upravil Filip dne 22-11-2010 03:44

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 07:36
#124

Mě se nezdá že by BMW mělo 320kg. Ba naopak mi příjde jako mnohem lehčí. Navíc se myslím že boxer má níž těžiště ne Včko. Ale tlumiče a výkon má Kačena určitě lepší a silnější. O tom žádná.

Přidal Waltr dne 22-11-2010 07:55
#125

Filip>To že se rád čteš přežiju že se rád prohlížíš taky ...občas je to požitek i pro mě, ale že napíšeš o motorce boxeru s těžištěm, dole navíc kde v každém testu porazí KTM, že je KTM lepší nepřežiju :D
Škoda že ti Štpán nenápíše ,,co to má společného s tématem"
Už si na křečové reakce KTMkářů zvykám- to musí být fanatismus, protože by jinak zvítězil zdravý rozum. Takže vám trošku rozumím, a fandím. Vím že to musí být těžké, bojovat proti silnějšímu soupeři chce silnou vůli. *tup**annoy* Jinak toto téma je u mě jednoznačně numer uno. :D
Jen kde jsou ostatní značky.
DL je dobrá motorka, na cenu výborná motorka.
KTM je dobrá motorky, do terénu výborná motorka.
GS je výborná motorky, která není tak supr v terénu a tak levná jako DL.

Přidal Desmo dne 22-11-2010 08:13
#126

jencekgs>

nevim, uz sis asi zvyk :D, kamarad (ma TDM 900) bawo vyzkousel a prislo mu lehce tezkopadne :))

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 09:10
#127

Desmo neříkám že na zvedání je lehká, to určitě ne. Ale manipulovat na místě se sní dá v poho a po rozjezdu jeto taková laňka.

Abych to porovnal, tak mi na místě na pevném podkladu ještě nepadla. To předchozí VFR750 mi spadla na místě asi třikrát.

Ale KTM je nejlepší (hodit do vody a nechat ji tam*annoy*

Přidal Desmo dne 22-11-2010 09:16
#128

jencekgs>

ten kamarad ji ale nezvedal ... no mozna kdyby mu lehla, tak by ji tam nechal i lezet *hilarious*

add VFR njn zacatky jsou vzdycky tezky :D

Přidal stepan dne 22-11-2010 09:28
#129

Waltr napsal:
Škoda že ti Štěpán nenápíše ,,co to má společného s tématem"


*hmm*
A co to má teda společného s tématem?

Upravil stepan dne 22-11-2010 09:28

Přidal Desmo dne 22-11-2010 09:41
#130

Waltr>

no vono jde taky voto kdo ten test delal, ze :D a nejzajimavejsi j, ja si skopcaci pekne lzou do kapsy. BMW ve svych prospektech uvadi nakou hmotnost, ale v testu nameri minimalne o 15-20kg vic :D (presne si to nepamatuji) a aby nedoslo k mylce :D tü vahu vazi poctive ... tj s plne natankovanou motorkou a pak odectou vahu benalu, oleje etc ..

Hosi lhat se nema *pissed**hilarious**hilarious*

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 11:07
#131

Desmo napsal:
jencekgs>

ten kamarad ji ale nezvedal ... no mozna kdyby mu lehla, tak by ji tam nechal i lezet *hilarious*

add VFR njn zacatky jsou vzdycky tezky :D


Tak asi ten tvůj kolega byl nějakej chřipkáč:D
Tak ať se sveze na krosce, ta bude určitě mnohem lépe ovladatelná.
A co říkal na LC8?? 6e je jako pírko ne;)
BMW je prostě pořádnej výkovek, bohu dík

Přidal Desmo dne 22-11-2010 11:51
#132

no nevim, Vana ma tak 185cm a asi 130 kilo :D na kacene jel asi tak 5km, kdyz jsem ji privez. a vubec nepises o KTM nak moc casto *hilarious*njn chapu, ze vam vrtulim stale lezi v zaludku :D

Přidal qwert dne 22-11-2010 12:11
#133

Desmo nedej se..:D Oni bramboráři o těžišti lc8 nic neví.Neví kde je baterka,jak nízko je benzín..

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 12:15
#134

To já o ní píšu, protože se mi hrozně líbí a chtěl bych ji, ale nemám na ni tak ji haním.

Přidal Desmo dne 22-11-2010 13:42
#135

qwert>

neboj uz jsem brambore odolny *hilarious*

jencku> ale ze to priznani trvalo :D

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 14:06
#136

To víš jsem chudej, tak potřebuju bezúdržbovej stroj abych nesypal pořád peníze do servisu*annoy*

Přidal Desmo dne 22-11-2010 14:44
#137

aha, tak proto mas veterana *hilarious*

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 14:58
#138

JJ, bez údržbového veterána. Ale není to tak hrozné, má 95000km, tak počítám že by mohla Rablenka jěště pár km vydržet. Alespoň do té doby než dojde ropa.

Přidal oldsandal dne 22-11-2010 15:48
#139

Waltr napsal:
DL je dobrá motorka, na cenu výborná motorka.
KTM je dobrá motorka, do terénu výborná motorka.
GS je výborná motorka, která není tak supr v terénu a tak levná jako DL.


Takto řečeno se mi to líbí. To sedí *tup*.

Upravil oldsandal dne 22-11-2010 15:57

Přidal oldsandal dne 22-11-2010 15:56
#140

jencekgs napsal:
JJ, bez údržbového veterána. Ale není to tak hrozné, má 95000km, tak počítám že by mohla Rablenka jěště pár km vydržet. Alespoň do té doby než dojde ropa.


Podle toho co jsem o 1100 GS četl a slyšel máš sotva zajetý stroj *tup*

Přidal jencekgs dne 22-11-2010 17:12
#141

To Oldsandal: Já si taky myslím. Když jsem jej kupoval, tak měl asi 71 a říkal jsem si ty vole tak olítaný a za tolik peněz?? Ale nelituju. Nepozoruju žádnou změnu v chování motoru.
Je pravda že se snažím chovat k motoru velmi ohleduplně (no prostě jsem brzda:D)

Přidal Filip dne 22-11-2010 18:25
#142

Waltr>
... presne tak. "TESTY". Ja nepisi testy. Jen osobni zkusenost, nic vic, nic min. Nedelam v public relations oddeleni pro KTM ani pro BMW. Kdyby BMW vyrobilo 990 Adv tak jezdim na BMW. Znacka je me uplne ukradena. Pokud by 990 Adv vyvinul URAL tak na nej jezdim. Nejsem ani KTMkar ani BMWkar, jen jouza z male diry v kopcich na severni morave ktery o motorkach nejen cte, ale i na nich hodne jezdi.
Samozrejme, zkusenost a nazor jednotlivce je subjektivni ale proto je treba podlozit nazor argumenty. Ja je dodal tak at si to kazdy prebere po svem.
"Nevarim z vody" a nejezdim na motorce jen protoze se chci ukazat pred sousedem nebo si nafouknout ego jak to par lidi dela.

Predpokladam ze ucel tohoto fora je pomoct v rozhodovani nekomu kdo tu zkusenost nema a premysli nad koupi motorky v teto kategorii. Ja kdybych mel tyto informace k dispozici pred koupi GSa tak bych si jej urcite nekoupil. A na 990/950 bych si sve vylety uzil o mnoho vic. Jedine z ceho jsem tehda cerpal byly casopisy a testy ktere nejsou velmi objektivni. Opet, nerikam ze GS je spatna motorka, je fajn, jen me nesedi z duvodu popsanych vyse.

A jak Waltr rika, protoze se na sve obrazky rad divam a rad se o ne podelim *saycheese* tak tady je jeden rok starej z meho vyletu kolem nasi krasne CR ktery jasne potvrzuje ze clovek nepotrebuje velkou drahou motorku aby si uzil "dobrodruzo" na dvou kolech!


Waltr napsal:
Filip> že napíšeš o motorce boxeru s těžištěm, dole navíc kde v každém testu porazí KTM, že je KTM lepší nepřežiju :D
Škoda že ti Štpán nenápíše ,,co to má společného s tématem"
Už si na křečové reakce KTMkářů zvykám- to musí být fanatismus, protože by jinak zvítězil zdravý rozum.

Upravil Filip dne 22-11-2010 18:30

Přidal Filip dne 22-11-2010 18:42
#143

jo, a pardon, viz odpoved na prvni prispevek:

Cislo 1:
V-strom 650

Cislo 2:
Kdyz clovek pojede do zapadni Evropy tak GS nebo KTM (uplne jedno, vzdalenosti jsou maly a vsechno je asfalt).
Kdyz clovek pojede na vychod tak KTM (GS to samozrejme da uplne v pohode taky ale na 990 to bude vetsi zabava).

No nic, tak ja uz mlcim a konec tlachani. *music*

vaclav valasek napsal:
Chtěl jsem svého Stroma 650 vyměnit.:) Najeli jsme spolu už 60 tis. km a navíc "změna je život". GéeSo je na pohled nádherná motorka s okouzlujícím charizma a super posudky. Byla jednoznačně první v pořadí možných nástupců. Až do chvíle, kdy mi prvně zavrněla pod zadkem. Nebylo to zklamání. Bylo to potvrzení dávno tušeného faktu, že je tak maximálně mistrem kompromisu. Láká do terénu, pro který je ale moc těžká. Láká i na asfalt, kam se, Bohu žel, hodí ještě ménéně. Třeba Stroma na něm v porovnávacích testech NIKDY neporazila. :( Je to možné, aby motorka ze skoro nejspodnější cenové příčky, tedy Suzuki Strom DL 650, byl pro cestování Evropou fakt nejlepší?*helpless*

Přidal Barney dne 22-11-2010 19:06
#144

Mi se poslední dobou 650 V-Strom líbí víc a víc! Že by kandidát na jednu z příštích motorek? *music*

Přidal itchy dne 22-11-2010 19:15
#145

Je to tezky stroj a je to delane pro poradne chlapy co jim nedela problem zvedat 250kg kdyz se jim to nekde vybuli:D

Přidal 3X dne 22-11-2010 19:58
#146

ze 145!!! příspěvků jich má "vasek valasek" pouze úvodní+4 :D Trochu málo, pokud by o tom chtěl diskutovat nebo uvažovat o změně *hmm*

když se budeme bavit na téma Proč NE! KTM vyjde to nastejno, mlátíte prádnou slámu, jak už na začátku napsal klasik peacemaker ;)

Přidal Mart dne 22-11-2010 20:09
#147

chlapi neřeknu vám proč kterou motorku ano, a proč jinou ne. sám jsem jich moc nevystřídal. ale před více jak 20 lety jsem měl JAWU 250 pérák a byl jsem šťastný, že můžu jezdit. proto si myslím, že není důležité co mám pod zadkem, ale že to má dvě kola co se točí i kdyby to byla koloběžka. ikdyž na druhou stranu je jenom správné, že se každému z nás líbí něco trochu jiného. s motorkama je to jako s ženama. když se mi podaří druhého přesvědčit, že ta moje je nejlepší, mohlo by se mi lehce stát že mi na ní bude chtít i jezdit.

Přidal JT dne 22-11-2010 20:19
#148

Zima bude dlouhá.Já bych tu diskusi neukončoval.BMW je vděčné téma na různých fórech a všechny končí takto.:D

Přidal refi dne 22-11-2010 20:30
#149

bmw bych nikdy nechtěla, ani zadarmo :o nevydrží to stát v garáži a furt to chce jezdit, snad kradu nebo co? :@:D

Přidal czunik dne 22-11-2010 20:58
#150

nejlepší motorka je ta co stojí v garáži*tup*

Přidal Desmo dne 23-11-2010 08:09
#151

oldsandal napsal:
Waltr napsal:
DL je dobrá motorka, na cenu výborná motorka.
KTM je výborná motorka, do terénu výborná motorka.
GS je dobrá motorka, která není tak supr v terénu a tak levná jako DL.


Takto řečeno se mi to líbí. To sedí *tup*.


takhle je lepcejsi :D

Přidal Desmo dne 23-11-2010 08:10
#152

jencekgs napsal:
Je pravda že se snažím chovat k motoru velmi ohleduplně (no prostě jsem brzda:D)


jojo na vozejku se motoru opravdu nic nestane :D

Přidal Desmo dne 23-11-2010 08:11
#153

refi>

kdyz bys ji nechtela ani zadarmo, tak proc si za ni platila ???:D

Přidal refi dne 23-11-2010 08:16
#154

Desmo napsal:
refi>

kdyz bys ji nechtela ani zadarmo, tak proc si za ni platila ???:D


jsem nevěděla co s penězma *helpless* však to taky určitě znáš :D

Přidal jencekgs dne 23-11-2010 08:32
#155

Desmo napsal:
jencekgs napsal:
Je pravda že se snažím chovat k motoru velmi ohleduplně (no prostě jsem brzda:D)


jojo na vozejku se motoru opravdu nic nestane :D


Já vozejk ani nemám, to mají jen ti co mají KTM:D

Přidal HonzaH dne 23-11-2010 09:37
#156

jencekgs napsal: Já vozejk ani nemám, to mají jen ti co mají KTM:D


a safra mám KTM a vozík ani dodávku nemám *hmm*

co já si jen počnu *bugs*

Přidal jencekgs dne 23-11-2010 09:46
#157

Honzo, tak máš asi kamaráda co má vozík:D jinak si to neumím vysvětlit jak je to možné:o*dog*

Přidal qwert dne 23-11-2010 09:56
#158

jencekgs napsal:
Honzo, tak máš asi kamaráda co má vozík:D jinak si to neumím vysvětlit jak je to možné:o*dog*


Ano má kamaráda s HP2 a ten vozík má..*tongue*

Přidal jencekgs dne 23-11-2010 10:07
#159

Já znám pardála, který má KTM a ten má vozík taky.
Já jen přeji všem aby nikdo kdo má vozík jej nikdy nepotřeboval ať už kvuli poruše nebo nedej bože kvůli nehodě. Ať je to rakouský, neměcký italský anglický japonský nebo čínský stroj. To si myslím že je nejdůležitější.

PS: Qwerte to má právě pro tebe ten vozejk*annoy*

Přidal qwert dne 23-11-2010 10:21
#160

Mrdejme se,bude nás víc..:D

Přidal jencekgs dne 23-11-2010 10:27
#161

nééééééé Já už bych víc oranžovejch nesnesl:o:D

Přidal Desmo dne 23-11-2010 12:27
#162

qwert napsal:
Mrdejme se,bude nás víc..:D


:D:D:D:D

Přidal Desmo dne 23-11-2010 12:34
#163

refi>

znam, prece je nepredam doma *hilarious*

Přidal nuclearB dne 02-02-2011 19:25
#164

Já už se úplně bál, že tohle téma tady na tom fóru chybí *hmm*

Přidal Libor 77 dne 24-11-2015 19:40
#165

Někdo zkoušel křížit :D.
http://www.motork...60633.html

Přidal TomasTT dne 25-11-2015 10:34
#166

Klasický "zimní" téma... :)

Jen pár poznámek k diskuzi:

- napsat BMW GS bez označení typu je pitomost. Může se mluvit o GS starém 30 let, jednoválci, dvouválci řadovém nebo boxeru - kdo ví?

- KTM 990 je nepochybně skvělý stroj se sportovníma ambicema. Všechno zvládne ale - byl jsem na několika výpravách s lidma co měli 950 i 990 a mají jedno společné - strašně to žere, takže se musí mnohem častěji tankovat, vézt víc benzínu a řešit situace které by člověk s jakýmkoliv GS nebo s 1190 řešit nemusel (shánění benzínu po lahvích u domorodců) apod. To je jediný - a snad ještě šílený přístup k airboxu

- k vožení motorek na vozíku nebo v autě asi takhle - asi se všichni shodneme že neexistuje lepší technika než to, co se používá na dálkové rallye typu Dakar. Tak proč kruci nejedou na přejímky po ose? To je naprosto to samé, proč někdo veze motorky napříč Evropou na vozíku. Nechce si sjet offroadový gumy na dálnici, nechce na ní trávit celé dny a nemá většinou ani tolik času aby mohl jet nějakou zajímavější cestou mimo dálnice třeba 3000km, protože nemá tolik dovolený. Takže když si chce zajezdit třeba v Portugalsku offroady, tak je nejsnadnější naložit to na vozík spolu s dalšíma motorkama a střídat se při řízení a dojet tam 2x rychleji a levněji než po ose. Čím víc ty motorky jsou sportovnější a určené na to ježdění mimo silnice, tím méně lidi chtějí po silnicicích jezdit a zejména po dálnici v Evropě.

- každý je jiný a každému vyhovuje něco jiného. Někdo chce spíš silnici, někdo víc enduro a jiný vlastně cesťák i když si to nepřizná. Některé modely mají v určitém ohledu výhodu (spotřeba, průběh krouťáku, brzdy, podvozek, komfort...) a obvykle zase v nějakém jiném nevýhody. Nevede to k ničemu, když se na internetové diskuzi dohaduje fanoušek KTM s fanouškem BMW, zejména když oba mají nějaké malé japonce a nemají peníze aby šli a koupili si to, o čem sní. Obvykle tihle lidi bývají nejvíc agresivní.