Název novinky: CENDURO :: Proč NE! BMW GS

Přidal stepan dne 19-11-2010 15:37
#104

vevis napsal:
stepan napsal:
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.


Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor *hmm*

Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.


Tak mi to nedalo a pročetl jsem si letmo tuto diskusi:
http://www.vstrom...amp;t=1768

Píšou tam, že 650 je sice jen o 10kg lehčí, ale pocitově je to o dost víc. Pak, že 650 má lépe odstupňovanou převodovku, což je asi pravda, protože 1000 Strom mohl řadit 6ku až na dálnici a že má jakoby hebčí motor, který tolik neklepe.

Spousta lidí tam je spokojena s 650, ale spousta také říká, že znovu by koupili litr nebo, že jsou rádi, že ten litr nakonec koupili.

Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650