Název novinky: CENDURO :: Moravský OFF

Přidal ripper dne 27-08-2012 21:57
#449

Luky1 napsal:
ripper napsal:
smazak73 napsal:
ripper napsal:
qwert napsal:
No a příští víkend můžeš s náma..:)


Dikes. Akorát si nejsu jist, jestli nemám svoji bramborku víc rád než si dopřát sám sobě... Na takové rasování není holka holt stavěná. :|

Tak kamaráde s tímhle výrokem už snad ani nechoď na bé embé str
ánky nebo tě tam sežerou:D
Jo a k tomu brodění....sundejte ze svých přítelkyň ,manželek, a mám silonky a navlečte je na tu trubku pod sedlem .....vyžene to počáteční vlnu přes silonky za voda tak rychle neprojde ....prej teda asi *helpless*


A proooč? Na bmwgs pár příspěvků mám. ;) Dyť na to brambora není dělaná, pokud se bavíme o těžkém terénu. A to brambráři uznávají - ti soudní. :)
Co se týká sání je asi nejjednodušší nějaká plastová ohebná trubka, kterou tam lehce vsadíš a je po problému. Si myslím... Tuším sem to někde viděl.




Jen pro upřesnění, co je pro tebe ten těžkej off. Určitě to nebyla naše vyjížďka, pod těžkým offem si já osobně představím lán bahna a nebo šplhání se po skalách s motorkou a to ani jedno na naší vyjížďce nebylo. To že jsem položil motorku ve 20km/hod rychlosti a ohl řadičku na 1200gs tak to bylo tím že mi při koukání za sebe na nezkušeného kolegu najelo kolo na mokrou větvičku a prostě podklouzlo a byl sem v mokrém listí bez bolesti a odnesla to právě jen ohlá řadička kterou jsme vyrovnali za pomoci snad všech zůčastněných kteří byli ihned ochotní a podali pomocnou ruku. To že kolegovi rupl nosič bylo tím že má 1100gs a na tom nosiči měl 50L topCase a v něm pár blbostí, ty nosiče normálně praskaj u těchto motorek i při ježdění na silnici a tady bohužel udělal kamarád chybu že jej do terénu nesundal. Ty ostatní pády byly na místě v takřka nulové rychlosti protože byl kolegy nezkušený, jak už sem psal na motorce v životě najel 1500km. To že sem tu svou 12ctku položil jak je vidět na fotce tak to bylo tím že jsem nedošláp v kopci do brázdy(mám sice dlouhý nohy ale tak dlouhý zase ne :D ) A to že sme ty brambory utopili bylo dáno i tím že sme klukům chtěli ukázat že brambory a jejich majitelé nepatří jen na silnici a své stroje nemáme jen na stání v garáži a za neposlední sme taky doufali že to prostě projedeme. Kamarád na 11ctce to měl jednoduchší, vyplival vodu z válců přes svíčky a je v pohodě, bohužel já takové štěstí neměl, 12ctka má trošku ****.jší airbox a z něj to okamžitě letí do oleje tudíž po dojetí domů sem dnes dojel do servisu a olej se mění sice 2x protože to chce jednou jen propláchnout ale je to v pohodě aspoň doufám protože jinak mě čeká čekání než dojde nová ojnice. Na to už taky vymysleli soudruzi na GS foru patent a to takovej "šnorchl" kterej nasadíš před brodem na sání a jedeš. To s tou brzdou zavynil ch.j co měl moto v německu přede mnou a nedpodržel servisní interval na odvzdušnění ABS jednotky a tím vznikla vzduchová bublina která při položení motorky docestovala do brzdovéího systému ale již je to odvzdušněno a brzdy budou fachčit i po dalších případných pádech. Neměl jsem ochrany válců a ani padáky a moto to přežila bez škrábanců.
Kua sem se rozepsal


Tož sakra to byla nějaká pohodička. :D
Tak něco podobného sem mělo v sobotu, akorát krom toho koupání. Ten šnorchl sem kdesi viděl na videu, takže to chce asi pořídit. ;)

Na jak dlouho míváte ty projížďky? U mě je fakt ten problém s víkendy. *helpless*