Název novinky: CENDURO :: PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti

Přidal xx1 dne 13-01-2011 21:28
#9

3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.




Stalo se mi to s fotakem,ale vsimnul jsem si toho,tak jsem rekl,ze ho vezmu jenom za cenu z netu a souhlasili.*tup*
Jinak ja to chapu.Je to jednoduchy.Tu nabijecku co si koupis na krame oni musej zase na kram objednat a nevedej kdy ji prodaj a jak dlouho jim v tom budou lezet penize.
E-shop funguje tak,ze jim od tebe prijde objednavka,oni to zbozi na krame vetsinou vubec nemaj(pokud to neni neco,co se prodava fakt casto)a teprve na zaklade tve objednavky ho objednavaj oni.druhej den ho maj a posilaj tobe.Takze jde o to,ze v tom e-shopu nemaj zadny riziko,vetsinou jim to chodi na fakturu a nez ma splatnost,tak uz maj tvoje penize.Takze pri takovem obchodu urcite staci mensi rabat nez kdyz drzis zasobu zbozi na krame,aby si to lidi mohli prohlednout a nevis na jak dlouho ti v tom lezej penize,nez to prodas.