Název novinky: CENDURO :: PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti

Přidal Efendi dne 12-02-2012 01:54
#38

Tomi napsal:
Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně :o:o:o


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK.:o Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.


Takže platí co jsem napsal. Přijedu k tobě na krám, vyberu si co potřebuju a objednám před tebou v tvém e-shopu za nižší cenu. V poho. Mně to žíly netrhá.