Název novinky: CENDURO :: KTM LC8

Přidal leos dne 30-05-2010 22:03
#39

Ahoj všem. Prezi, to o té silnici znělo jako rýpanec a nemůžu na něj reagovat, protože jsem ho nečetl.
Ale k tématu, doplním Pavla. Pocitově působí LC8 daleko vyšší, než GSA, což se po dosednutí mění. Motor, když jsem ho poprvé uslyšel, zněl jako Triumphy, poctivá kovařina. Je to taková vrkací záležitost, malý pohyb plynu, velký vrkanec. Plyn má vůbec proti GS daleko kratší chod a díky tomu jsou tam hned otáčky. Skoro mi přišlo, že se už nejedná o výkonovou křivku, ale přímku. Není to potřeba točit, vystačil jsem s rozmezím 3.000-5.500, víc tam nebylo, přesto se už nejednalo o projížďku, jeli jsme svižně až rychle. Jedním slovem to působí jako daleko sportovnější vercajk. Co mi překáželo, byla nedotažená ochrana proti větru. Kupodivu nefučí na haxny, jen nahoru, zato poctivě. Překvapení nastalo, když po přejetí horizontu s LC8 následovala levá zatáčka a větší přibrždění předkem. Jak se tam ty síly sečetly, najednou jakoby tam nebyl předek, motorka mi zmizela před očima. To ponořování je pro člověka zvyklého na tele u BMW poprvé šok. Pak už to bylo v pohodě, šlo jen o to si to poprvé zkusit a čekat to. Možná má větší odezvu, což uznávám. Chod spojky je takový krátký, ale po dvou rozjezdech bylo jasno co a jak. Kapitola sama pro sebe je převodovka, krátká dráha nebere nic na přesnosti. Trochu jsem měl bramboračku na co zrovna jedu, bral bych ukazatel zařazení na displeji. Tak nějak si myslím. L