Název novinky: CENDURO :: KTM LC8

Přidal xx4 dne 04-12-2012 18:24
#126

Libor 77 napsal:
pavelgs - moc děkuju za psaní, tedy i těm předchozím co psali k mé otázce :D, tedy hlavně dík za poznámku k eSku..měřím 177 cm a i na starší 950 (rv 2003) mi nohy vůbec nestojí celými chodidly na zemi *zipit*.
Nejsem moc znalý v oblasti lc8 a tak nevím jakým rokem vlastně karburátorové 950 končily? Jsem též spíše kochací jezdec a tak se mi líbí Tvá věta o laděných výfucích a následném zlepšení v nižších otáčkách (tedy spojeno i s výměnou kolečka za menší). To samé jsem tuto sezónu udělal na své nynější TDM a taky jsem byl spokojen s průběhem otáček, kdy jsem využíval jejich nižší stupnici *tup*.
Co třeba tlumiče - jak často je repasujete či servisujete?


Jestli se nepletu,tak poslední karburátory byly 2006.S výškou 177cm by ch ti doporučil raději standart výšku.Sko je fakt vysoké,zvlášť když si nastavíš podvozek na tvrdo.
Tlumiče jsem nechával dělat na konci sezóny (přední),zadní fungoval po celou dobu bez problémů.
Na předních se provádělo "vyčištění,odbahnění" a výměna gufer a oleje.

Myslím,že by bylo dobré tě upozornit na to,že charakter motoru Lc8 je proti TDM (míval jsem 4TX) zásadně jiný a to tak že hodně.Je potřeba si na něj zvyknout a naučit s ním zacházet.Je to prostě sportovní divočina,která dovede nakopat zadek a ne vždy odpouští chyby.Přešel jsem na KTM z BMW a nějaký čas trvalo,než se mi podařilo se přepnout do jiného režimu.Rozhodně to není sametová TDM.
Na druhou stranu,ten zátah motoru,ochota se točit a rychlost reakce je silně návyková záležitost.*tup*

O LC8 ti asi nejvíc řekne Qwert,takže ho kontaktuj skrz PM a dozvíš se o téhle motorce asi všechno.