Název novinky: CENDURO :: KTM LC8

Přidal xx4 dne 21-05-2010 20:08
#2

Něco málo už jsem najel.Dojmy?Proti GS potřebuje více otáček,ale jede jako čert.POdvozek toho pobere mnohem víc než GS,ale daň za to je menší stabilita v zatáčce oproti telelevru GS.Jenže u LC8 se dá hodně čarovat s nastavením podvozku,takže až to všechno prubnu,možná jej dostanu na stejný level.
Charakter motoru mi hodně připomíná Afru,ale xxx násobně výkonější.Co mi momentálě neskutečně pije krev, je imobilizér,který se aktivuje když nenastaruju do 50s po zapnutí zapalování :@

Terén jsem zatím vyzkoušel jen na polňačce za barákem ale i tak je jasné,že v terénu podvozek GS na podvozek LC8 nemá ani omylem.Tohle je úplně jiná liga!!!!!!
Trošku děsí mechanický hluk motoru,ale prý je to normální,takže neřeším.Navíc jako bývalý majitel BMW už mám vypěstovanou selektivní hluchotu,takže když nechci,tak neslyším to cvakání,tikání a jánevím co ještěB)

Spotřeba při jízdě po dálnici Praha-Ostrava vychází na cca 6L.Teď jsem popojížděl po městě,věčně v kolonách a spotřeba vyšla na 7L,což si vzalo i GS.Se spotřebou to jak se zdá nebude taková tragédie jak se líčí ve starých pověstech motorkářských.:D