Název novinky: CENDURO :: KTM LC8

Přidal jencekgs dne 22-05-2010 14:11
#22

Jinak 1100 jsem sezonu měl a nahrčel 10000 km. LC8 už mám taky něco nalítané asi 18000km. Tak si myslím že mé subjektivní posouzení může být cennější než povídačky těch, co na ní neseděly.
Jsem v ofroudu začátečník, ale na KTM jsem si mohl dovolit dojet dál, protože má jednoznačně lepší podvozek pro offání. Já osobně považuju LC8 za sportovní nářadí. Je to v podstatě závodní stroj, takže nemůže motor vydržet to co 1100 nebo 1150. Z mého pohledu je výdrž starých BMW tou největší devizou. No a potom je ještě někdy dobré, že BMW s origo výfukem v lese nikdo neslyší. To LC8 o sobě vědět dává a když jich někde prohrčí 15, tak je to už pořádný randál.
Jestli tedy chci provozovat turistiku a najezdit mraky kilometrů po asfaltu a šotolině, je 1150 a 1100 asi nejlepší volbou.
Ovšem pokud má někdo rád sportovnější jízdu, chce projet pořádným brodem a třeba Saharou v závodním tempu,tak to chce motorku s koulema a to je LC8.:)


Tak nějak jsem to myslel, jen jsem to nemohl napsat, protože jsem na ní nejel. Pro můj poklidný styl mi BMW vyhovuje a proto ani nic jiného zkoušet nechci.
Jak píše pavel že na silnici sedí, tak to před ní smekám a o to víc musím říct že KTM je dobrý stroj, i když né pro mě.
Ono se dá namítat že na cestování po asfatlě jsou lepší motorky než GS a je to pravda, Tak i na závodění v terénu jdou lepší motorky než LC8. Ale žádná s ostatních strojů neumí tolik co GS a LC8. A že má LC8 ostřejší motor o tom nepochybuji, ale mě stačí ten můj a víc nepotřebuji. A že se s BMW peru v terénu??? o je daň za ostatní jeho přednosti.

Upravil prezi dne 22-05-2010 14:18