buboGS napsal:
pavelgs napsal:
Mají vás zmáklé,jen co je pravda.:D:D Pro prvních deset hejlů, je v ceně 500ml bláta ve spreji,aby byla edice über prďácká.*tup**tup*:D:D:D Možná by ještě stály za zvážení dva invazní pruhy, přes nádrž.To by teprv byla hitparáda.:D:D
Nežer to tolik.Někomu se to nelíbí a napíše proč,druhému se líbí a taky napíše proč.Nikde není napsáno,že všichni povinně musí každou kravinu která vypadne z notesu marketingovým kouzelníkům odsouhlasit oslavným tancem a pochvalným mručením.Klidně si poslintej monitor,ale nechtěj to po jiných.
qwert napsal:
Nežer to tolik.Někomu se to nelíbí a napíše proč,druhému se líbí a taky napíše proč.Nikde není napsáno,že všichni povinně musí každou kravinu která vypadne z notesu marketingovým kouzelníkům odsouhlasit oslavným tancem a pochvalným mručením.Klidně si poslintej monitor,ale nechtěj to po jiných.
*clap*
Hlavně že u KTM by NIKDY, ale opravdu NIKDY nic podobného nebylo možné...
KTM 990 Adventure Dakar Edition
Citát z článku:
"Už několikrát jsme se přesvědčili, že se Adventure nezalekne dlouhých asfaltových výletů, ale ani ostřejšího řádění v náročném terénu. Letos v Mattighofenu připravili „pouštní“ speciál, který je jakousi kombinací obyčejné a erkové verze. Hned vysvětlím proč. Z verze R si totiž vzal o něco našláplejší véčkový motor disponující výkonem 115 koní (84,5 kW) a z obyčejného podvozek se zdvihy pérování 210 mm."
PS: Takže ono výše uvedené doporučení "nežer to tolik" zkuste aplikovat i u sebe...
PS:Zkus si sednout na verzi R a pak na tuhle a pochopíš velice rychle význam výrazu "krátká noha"*secret*